Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Звернення до Монобанку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Pylypenkoalex 14 грудня 2024, 0:49
Звернулася в службу підтримки, про те що з карти було списання не зрозуміло куди, спочатку все було добре, але потім почався жах. Вони подивилися куди кошти пішли, запитали чи щось я створювала, говорила ні адже нічого не створювала і нічого не платила, потім запитали чи хочу я щоб заблокували мені карту, говорю ні, далі почали розбиратися, запитала чи буде повернення коштів вони на це питання не відповідають, я ще раз запитала, вони мені пишуть: «ваша карта заблокована, тому не зрозуміло причину зняття коштів» це як? Я говорила блокувати не потрібно, а вони без моєї згоди заблокували, так говорили про шахрайство, але це вже мої проблеми, я відповіла що не потрібно блокувати, скинули мені сайт на який пішли кошти, а я його вперше бачу, кажу ні не знайома з цим сайтом, і все на цьому вони зупинилися по розбору мого питання, далі за кошти говорю буде повернення, мовчать, навіть не заїкалися за це, хоча ви повинні все дізнатися та вирішувати питання, а не потім брати і просто блокувати карту, ще далі, пишу розблокуйте карту, починається одне й те саме, може бути шахрайство, це було написано разів 3 навіть більше, я говорю я зрозуміла, це мої вже проблеми, прошу розблокувати карту, вони ні, тому що там шахрайство, та я вже зрозуміла це десять разів, розблокуйте, вони далі мені дурять голову, я не розумію ви взагалі розумієте що просять зробити, я вже кажу не потрібно мені кошти повертати, залиште собі, я мабуть с півгодини чи може більше просила тільки розблокування карти, потім нарешті зробили, але … Висновок: ви самі говорите, що працюєте для людей і все робите, то чому ж коли до вас звертаєшся з прохання ви просто тримаєте час, якщо людина пише десять разів я зрозуміла, поверніть назад, то це вже її проблеми що буде далі, краще робіть свою роботу, адже так у вас взагалі буде купа негативних відгуків, дякую.
monobank
Відповідь банку
14 грудня 2024, 12:58
Приносимо вибачення за негативний досвід при зверненні до підтримки
Обов'язково перевіримо всі дії колег та проведемо роботу над помилками
У випадку, якщо операція не повинна була пройти, рекомендуємо звернутися до ресурсу, від якого надійшло списання
Зробимо все, щоб в майбутньому ви отримували лише якісний сервіс

Коментарі - 2

+
0
Тут і зараз
Тут і зараз
14 грудня 2024, 1:47
#
А я бачу ви теж дуже цікавий, по вашій логіці ці гроші шо банк сам списав? Я вам підкажу, приходить запит від ресурсу і гроші списують постфактум, банк не може запити дане списання, якщо ви десь вказали свої дані чи зробили підписку. А якщо ніде і не вказували, то таких би списань не було. Блок ? Ні, ні в якому випадку ! Повернути гроші ? Ну канєшно, ви ж мене обідрали то й гроші поверніть і ше премію дайте. Хочу ще підказати за повернення коштів — фактично все оскаржується через платіжну систему, а не просто по вашому вєлєнію і хотєнію — ширше можете погуглити. Також банк не має вгадувати де і звідки було списання, може лише через запитання до вас вияснити ситуацію.
+
0
Тут і зараз
Тут і зараз
14 грудня 2024, 1:52
#
2. Якщо ви не хочете очікувати відповіді і брати якісь ризики розблокування, то принципі нашо пишете у підтримку, для чого? Щоб потім було за що написати відгук кілометровим текстом ? За цей час могли самі пошукати шо де і звідки списується, переглянути свої історії браузера шо і де купляли. Як завжди банк фігня, бо не хоче мені просто повернути гроші , бо клієнт так хотів. Щодо бокування також — якщо що є пункт в умовах та правилах, де пише шо банк може і карту заблокувати що за згодою вашою, що без)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42 42.3693
EUR 49.23 49.9301
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42 42.3693
EUR 49.23 49.9301
Всі курси банку