шахрайство
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 42 | 42.3693 |
| EUR | 49.23 | 49.9301 |
| Всі курси банку | ||
З моєї картки monobank пройшли списання, які я не підтверджувала, хтось вкрав дані картки та здійснив платежі ймовірно за послуги Meta —
Facebook, 2 транзакції по 1 300 000 в'єтнамських донг пройшли, а ще дві не відбулися, бо закінчилися кошти на рахунку.
Я майже одразу звернулася в чат підтримки, заблокувала картку, почала переписку з підтримкою банку, де вказала, що це не мої транзакції, а крадіж.
Нащо спочатку отримала відповідь інцидент зафіксовано чекайте відповідь протягом доби, а також подавайте заяву в поліцію. Через пару год служба підтримки повідомила: «Заявка на оскарження від 03.12.2024, знаходиться в роботі. На зараз ми очікуємо, що торгова точка зробить повернення в термін до 15.12.2024. У разі, якщо торгова точка поверне в зазначені терміни — ми не будемо більше вас турбувати по даному питанню. У разі, якщо точка НЕ проведе повернення — ми будемо готувати пакет документів в платіжну систему для оскарження транзакції»
Але жодних гарантій щодо повернення коштів нема!
Заяву в Кіберполіція та службу підтримки Facebook написала.
Якщо навіть трохи погуглити, то повно в мережі інформації по ситуаціях схожою з моєю, отже є прогалина в системі безпеки банку в платежах, що система пропускає з інтервалом в 11 сек платежі схожого змісту в нетиповій валюті однакової суми і потім це стає проблемою клієнта. Наприклад в ПриватБанку, якщо проводити операції на одні й ті самі реквізити протягом короткого періоду, чи однакову суму йде перепитування та додаткове підтвердження операції. А також маю впевненість, що виток даних карти стався через термінал поповнення мережі з якою працює ваш банк.
Буду рада доповнити свій відгук, коли питання буде вирішено.
Безпека ваших коштів є для нас пріоритетом. Наші картки підтримують сучасний протокол захисту 3DS, але, на жаль, не всі сайти використовують цей рівень захисту. Іноді деякі ресурси проводять операції без додаткового підтвердження, навіть без введення CVV/CVC коду.
У нашому застосунку ви можете активувати заборону на проведення таких платежів або встановити денний ліміт для додаткового контролю. Це дозволить уникнути подібних ситуацій у майбутньому.
При цьому сайти, які не використовують підтвердження, беруть на себе ризики таких операцій. Це означає, що шанси успішного оскарження списання коштів є дуже високими.
Наші колеги вже створили заявку на оскарження і працюють над цим питанням, щоб допомогти вам повернути кошти якнайшвидше.
Ми обов’язково зв’яжемося з вами, щойно буде нова інформація.