Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відмова в обслуговуванні

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
mxtokar 18 жовтня 2024, 14:45
Хочу написати відгук про незрозумілу поведінку monobank щодо своїх клієнтів. Декілька років тому я став клієнтом монобанку, та використовував карту як звичайний користувач. Ні в яких шахрайських схемах не був замішаний, гроші терористам не пересилав, ніяких незаконних махінацій не проводив. Та в один момент мені заблокували рахунок, не пояснивши деталей такої дії. Гроші я зміг вивести на карту іншого банку, та, на жаль, користуватися далі їх послугами не міг. Намагався зв’язатися з підтримокою та дізнатись причину блокування (адже ніяких правил, вказаних в договорі, я не порушував), але у відповідь я чув, що «ми не зобов’язані вам повідомляти причину блокування», а також «рішення щодо блокування переглянути неможливо».
Дуже розчаровує таке ставлення до клієнтів. Але пишу в надії, що ситуацію якось можна вирішити, та поновити можливість користування послугами банку.
monobank
Відповідь банку
monobankua 18 жовтня 2024, 19:56
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи багато різних параметрів та інформацію із різних перевірених джерел.
Дійсно повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Ми передали запит колегам стосовно вашої ситуації, на жаль, рішення банку не змінилось.
Якщо банк змінить рішення у майбутньому – ми вам обов'язково повідомимо.

Коментарі - 3

+
+1
fotograf chunt
fotograf chunt
19 жовтня 2024, 12:06
#
Оператор не может сообщить причину потому что по инструкции обязан строго бубнить одно и тоже, то что вы уже не их клиент, за нарушение регламента оператору будет штраф или увольнение. Связываться с вами «у майбутньому» никто конечно не будет. Рекомендую забыть про этот «банк» и обслуживаться в более адекватных
+
0
Andrandr
Andrandr
19 жовтня 2024, 14:16
#
Здравствуйте. В какой банк вам удалось вывести деньги после закрытия счета?
+
0
Три літри
Три літри
19 жовтня 2024, 19:16
#
Цілком зрозуміла поведінка банка. Цілком незрозуміла поведінка клієнта який приховує те як він використовував карту банка.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.96 42.3693
EUR 49.14 49.7389
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.96 42.3693
EUR 49.14 49.7389
Всі курси банку