Нексанкціоване списання грошей з картки. Повернути кошти банк не може (або не вміє)
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 42 | 42.3693 |
| EUR | 49.23 | 49.9301 |
| Всі курси банку | ||
Банк наполягає на погодження мною оплати 19$, як-що вони (банк) програють оскарження транзакції з платіжною системою.
А ще банк чекає, що торгова точка зробить повернення в термін до 28.10.2024. На підставі чого це відбувається, і яким чином мають зв`язок з продавцем, служба підтримки зрозумілої відповіді не надала, посилаючись на банківські таємниці. Мої повідомлення на електронну пошту додатку, залишаються без відповіді.
Вірогідність повернення грошей 50% (інформація від служби підтримки).
Що маємо:
1. Несанкціоноване списання 3484.34 грн (83.99$) з моєї картки.
2. Вимога сплатити майбутній програш оскарження транзакції — 19$.
3. Повернуть гроші — ???
Прошу відповідь від МОНО.
Оплачуючи послугу в інтернеті, клієнт вводить дані своєї банківської картки на ресурсі, та погоджується з їх умовами.
Далі цей ресурс може проводити платіж автоматично, списуючи кошти з картки.
Хочемо розказати як відбувається оскарження платежу.
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи.
За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Саме тому ми очікуємо цей термін до подання диспуту.
Щоб ми запустили процес підготовки документів для оскарження потрібна ваша згода, щодо комісії у разі програшу.
Також просимо вас надати додаткову інформацію, скриншоти, листування з ресурсом з доказами, що підписка була скасована заздалегідь. Це підвищує шанси на вдале оскарження