Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Нексанкціоване списання грошей з картки. Повернути кошти банк не може (або не вміє)

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
baziklv 16 жовтня 2024, 23:18
Щоб користуватися пробною версією додатка в Googl Play оформив підписку. Після тижня користування, зрозумів, що це мені не потрібно. Скасував підписку. Через два тижня зняли кошти за підписку на рік за найдорожчій курс навчання, без будь-якого повідомлення, чи підтвердження.
Банк наполягає на погодження мною оплати 19$, як-що вони (банк) програють оскарження транзакції з платіжною системою.
А ще банк чекає, що торгова точка зробить повернення в термін до 28.10.2024. На підставі чого це відбувається, і яким чином мають зв`язок з продавцем, служба підтримки зрозумілої відповіді не надала, посилаючись на банківські таємниці. Мої повідомлення на електронну пошту додатку, залишаються без відповіді.
Вірогідність повернення грошей 50% (інформація від служби підтримки).
Що маємо:
1. Несанкціоноване списання 3484.34 грн (83.99$) з моєї картки.
2. Вимога сплатити майбутній програш оскарження транзакції — 19$.
3. Повернуть гроші — ???
Прошу відповідь від МОНО.
monobank
Відповідь банку
monobankua 17 жовтня 2024, 15:38
Розуміємо, що ситуація неприємна.
Оплачуючи послугу в інтернеті, клієнт вводить дані своєї банківської картки на ресурсі, та погоджується з їх умовами.
Далі цей ресурс може проводити платіж автоматично, списуючи кошти з картки.
Хочемо розказати як відбувається оскарження платежу.
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи.
За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Саме тому ми очікуємо цей термін до подання диспуту.
Щоб ми запустили процес підготовки документів для оскарження потрібна ваша згода, щодо комісії у разі програшу.
Також просимо вас надати додаткову інформацію, скриншоти, листування з ресурсом з доказами, що підписка була скасована заздалегідь. Це підвищує шанси на вдале оскарження

Коментарі - 19

+
+15
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
17 жовтня 2024, 8:46
#
В гугл обратись, они без проблем оформляет возврат
+
+41
Oleksii Ch
Oleksii Ch
17 жовтня 2024, 10:28
#
1. Списання для банка санкціоноване вами, бо вони не в курсі, що ви там наклацали. А той факт, що застосунок куплений, автоматично надає йому права робити мікро-транзакції. Інше питання, що розробники застосунку шахраї, але до чого тут банк?
2. На майбутній програш, а можливий програш. Це стандартная практика прописана в тарифах. Бо користувачі часто вимагають робити безнадійні оскарження, за які МПС знімає з банка штраф. Принаймні Моно чесно попереджає та запускає профедуру на вимогу клієнта. А не морозиться, як більшість банків, що мають печерне ставлення до «чаржбеків».
3. Гугл поверне скоріше за все, Монобанк може лише за правилами МПС запустити оскарження транзакції.
+
+11
Oleksii Ch
Oleksii Ch
17 жовтня 2024, 10:30
#
Банк наполягає на погодження мною оплати 19$, як-що вони (банк) програють оскарження транзакції з платіжною системою.

Звісно, не погоджуйтесь. Нехай 84 бакси краще достануться шахраям-розробникам скам-застосунку, аніж королівська особа погодиться.
+
0
baziklv
baziklv
17 жовтня 2024, 11:26
#
Ви Монобанк?
+
0
baziklv
baziklv
17 жовтня 2024, 11:34
#
Я не королівська особа. Просто заплатити за бездіяльність, не бачу сенсу. Що банк зробив для повернення коштів, куди звернувся, на підставі яких документів? Відповідей не надають. Тільки повторюють, як мантру «погодьтесь на сплату програшу». Чекаем, на відповідь МОНО.
+
+56
Oleksii Ch
Oleksii Ch
17 жовтня 2024, 12:14
#
Так я ж і кажу, не погоджуйтесь =)
Якщо вам важко витратити 15 хвилин та нагуглити, як відбувається оскарження транзакції через платіжну систему, вам ніхто не має детально покроково це пояснювати.
Процедура проста, я проходив її на початку війни тричі, а в ковід ще декілька разів:
— Робиш через підтримку запит на оскарження, вказуєш транзакцію.
— Надаєш зі свого боку аргументи та докази, якщо маєш.
— Банк формує запит до МПС.
— МПС звертається до бенеціфіара транзакції — продавця послуги або товару.
— Той погоджується або ні, але має надати відповіть. Якщо не надасть, діспут автоматично виграно вами.
— Якщо отримувач не погоджується, банк звертається до вас за підтвердженням, що ви наполягаєте, що треба повернути кошти та за можливими додатковими аргументами або доказами.
— МПС розглядає та примусово стягує кошти, якщо ситуація прозора.

За досвідом, продавці часто спочаку пручаються, а потім достроково повертають гроші, щоб не попадати на штраф та не отримувати прграний діспут, на які є ліміт і можна відлетіти з обслуговування в МПС.

В ситуації, яку ви описали це 99% виграш, якщо автори застосунку не нададуть залізобетонних доказів, що ви знали, на що погодились та встигли скористатись послугою в обʼемі який робить повернення неможливим. Це майже нереально, насправді.

Сподіваюсь, що я хоч і не монобанк, але пояснив і ви перестанете нести маячню, а спробуєте зрозуміти ситуацію.
+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
17 жовтня 2024, 11:44
#
Токен не удалил видимо. Вот и получай списание.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
17 жовтня 2024, 12:18
#
Це казковий світ андроід застосунків, де кожен крутить як хоче.
В апсторі Епла (поки що) це все робиться суворо через внутрішні странзакції магазину і Епл все бачить та повертає за 5 хвилин, якщо застосунок борзо стягує гроші ні за що.
+
0
baziklv
baziklv
17 жовтня 2024, 11:44
#
В Гугл немає інформації про списання грошей з моєї картки, нікуди звернутись про повернення. Банк чекає на повернення грошей до 28.10.2024, але від кого, і яким чином повідомив запит на повернення, не говорять.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
17 жовтня 2024, 12:24
#
Вам ніхто не має надавати детальних рапортів про кожен крок.
Не хочете гроші назад — відмовляйтесь
Хочете — погоджуйтесь і співпрацюйте
+
+26
Віктор Чірко
Віктор Чірко
17 жовтня 2024, 12:25
#
Так для довідки, в монобанку мабуть найкращі працівники по оскарженю операцій в Україні працюють, з найбільшою кількістю виграних диспутів серед інших банків (у відсотковому співвідношенні). Вашою справою займається не підтримка, куди ви звертаєтесь по 10 разів на добу і питаєте ну що там. Цим займається відділ по оскарженню операцій, і вони не будуть вам відраховуватись по кожному кроку, яку відповідь отримали від МПС або який запит надіслали їм. Не робіть роботи мєнтам і санітарам, а просто очікуйте відповідь з позитивним рішенням (якщо все так як ви і описали)
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
17 жовтня 2024, 12:28
#
Згоден! В мене 100% виграно за весь час перебування клієнтом.
Доречі, вони охоче приймають аргументи та докази від заявника на будь якій стадії, якщо заявник розуміє, що відбувається. Це тоже прикольно.

В аналогічному випадку з укрсібом, я буквально диктував «маринці» з банку текст звернення до МПС.
+
+3
Я. ..
Я. ..
18 жовтня 2024, 15:10
#
Oleksii Ch

Ти так лупашиш коменти під Монобанком активно, ти працівник Моно чи ні?))
+
+15
Oleksii Ch
Oleksii Ch
18 жовтня 2024, 18:19
#
Звісно, працівник.
Сіньор-спеціаліст по роботі з невдахами.
Платять стільки, що вистачає на квартиру в Стамбулі з вікнами на море.
Кажного разу, як я токсиню в сторону чергового Петра або Миколи, який неначе вчора з лісу вийшов, одразу платять ще мішок грошей. Деяким місецевим дописувачам мої доходи в кошмарах сняться, не відпускають.

P.S.: Тоді вже піди запитай, робітники якого банку тут лупашать негативні коменти під копірку. Бо трохи несправделиво.
+
+2
Java Vetal
Java Vetal
17 жовтня 2024, 15:10
#
З приводу «найкращих працівників» там далеко не так гарно як ви розписуєте, багато людей не витримують та звільняються через 2−3 місяця, а щоб фінмон не завалився вимушені брати людей не дуже з великім досвідом, а ті щоб не обтяжувати себе додатковою роботою тупо проставляють відмову клієнту
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
17 жовтня 2024, 15:15
#
Яке відношення завал фінмону має до відділу оскаржень?
+
0
baziklv
baziklv
17 жовтня 2024, 15:56
#
На жаль я не фахівець в банківських справах, і не розумію, як зв’язатися з відділом оскарження операцій. Служба підтримки такого не пропонує.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
17 жовтня 2024, 18:01
#
Сапорт запише ваше звернення, додасть всі надані матеріали та передасть до того відділу.
Коли буде потрібна ваша участь, вам напишуть вже співробітники відповідного департаменту та запитають все, що їм потрібно.

Вам там доречі відповідь написали від того, хто справді «монобанк» =)
+
0
baziklv
baziklv
17 жовтня 2024, 18:42
#
Дякую за підказки. Відповідь банка я побачив.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42 42.3693
EUR 49.23 49.9301
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42 42.3693
EUR 49.23 49.9301
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝 / Нексанкціоване списання грошей з картки. Повернути кошти банк не може (або не вміє)