Отказ в обслуживании
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 41.96 | 42.3693 |
| EUR | 49.14 | 49.7389 |
| Всі курси банку | ||
В первый раз когда запросили документы о происхождении средств я предоставил как запросили в технической поддержке телеграм, скинул и все подтвердили, где-то через месяц / полтора запросили повторно о происхождении средств, я сразу написал в техническую поддержку банка в телеграмме, я объяснил что да как было и мне сказали взять квитанции и загрузить в приложении банка, я так и сделал.
Через некоторое время пишут что поверку не пройдено, я повторил действие (как мне сказали в тех поддержке) но так же ничего не подтвердили.
Через несколько часов как я был свободен (я был в дороге) мне пишут в телеграмме что мне отказали в обслуживании в одностороннем порядке и нужно прислать им мои реквизиты в другом банке, а так же подтвердить вывод через личный кабинет моно, я все это сделал и все вывели за сутки, но карту так и не получилось разблокировать, уже прошло больше чем полтора года и ничего так и не поменялось.
У меня нету кредитов и ничего такого, деньги вполностью чистые и есть доказательства / документы (я работаю в IT).
Пытался общаться с операторами в телеграмме / вайбере / звонил на гарячую линию, общался через видео звонки, а так же писал самому Олегу Гороховському (он заблокировали в итоге, даже не ответив на вопросы), Никакой помощи со стороны банка, никакого ответа, а так же решение данной проблемы.
Если бы редкостью тогда я бы просто забил на это все и другим банком пользовался, но таких как я большинство, всех моих знакомых и не только тоже заблокировали в моно (ситучация почти у всех такая же как у меня),
В соц. сетях (TikTok, Instagram) данного банка очень часто клиенты жалуются на отказы в обслуживании за пополнения смешных сумм 1−2 тысяч (и) гривень.
Эти данные были взяты с интернета:
Право на оскарження:
Згідно зі статтею 1075 Цивільного кодексу України, клієнт має право оскаржити дії банку. Якщо банк відмовляється надати інформацію або не знімає блокування, можна звернутись:
1. До керівництва банку із офіційною скаргою.
2. Національний банк України (як регулятор) із запитом на роз’яснення.
До суду захисту своїх прав.
Закон України «Про банки та банківську діяльність»:
> Цей закон регулює відносини між банками та клієнтами. Відповідно до статті 55 цього закону, банк зобов’язаний забезпечувати конфіденційність банківської інформації та не може відмовити в обслуговуванні без обґрунтованих причин.
2. Закон України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні»:
> У законі йдеться про права клієнтів на використання своїх рахунків та проведення фінансових операцій. Якщо банк блокує рахунок, він має надати чітке пояснення і причину блокування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел
Бажаємо звернути вашу увагу, що банк діє відповідно до Умов та правил, з якими ви ознайомлювались та погоджувалися під час відкриття картки.
10. Заключні положення
10.4.1. Договір може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо