Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Банкомат не видав кошти але кошти зписались з рахунку!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
YuliiaOskar 9 вересня 2024, 16:39
Взагалі все подобалось раніше. Але виникла нештатна ситуація та все пійшло шкереберть. 27.08.2024 під час зняття готівки (20к грн що зовсім не мало для мене) пропало світло на декілька секунд та банкомат не видав кошти хоча списання виконано. Одразу написала операторам банка та вони запевнили що кошли сьогодні повернуться. На наступний день сказали вже що до 9.09.2024 повернуться. Сьогодні відписали що на протязі 60 днів повернення коштів, а може і довше. Оператори не допомогають у вирішенні питання, а тільки по скриптам відповідають.

Я гадаю ця проблема із за того що у банка немає власних банкоматів та вони не можуть зробити інкасацію банкомату, а сторонні банки не дуже зацікавлені вирішувати проблеми монобанку. Від сюди і виходить що банк без власних банкоматів та відділень то вже не сучасне ноухау, а просто потенціальна проблема для клієнта.

Інстукція для всіх у кого склалась подібна сітуація. Не слухайте консультантів Моно) Викликайте поліцію для фіксування проблеми. Потрібен запис з камер що кошті зняти не вдалось. Якщо це було в ТРЦ для цього заява в поліцію і потрібна (Без заяви відеозапис не видадуть). З цими матеріалами звертайтесь до суду.
monobank
Відповідь банку
10 вересня 2024, 17:50
Розуміємо, що ситуація неприємна
Хочемо трішки підказати, чому, на жаль, оскарження платежу не відбувається так швидко, як очікується:
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Саме тому ми очікували цей термін до подання диспуту
Оскільки в банк надійшов запит на остаточне списання, ми запустили процес оскарження операції, надіславши запит до платіжної системи та очікуємо відповідь на нього. Дійсно, максимальний термін відповіді – 60 днів, як правило ми отримуємо її раніше. Цей термін встановлено платіжною системою, а не нашим банком

Додатково попросили колег проаналізувати ситуацію і бачимо, що вони вже з вами зв'язалися стосовно цього питання

Коментарі - 16

+
+2
olexey designer
olexey designer
9 вересня 2024, 19:46
#
Це тощо глючний процесінг манобанку відправляє банкомату команду видати гроші та одразу списує їх з рахунку як видані, у договорі прописано що манобанк не відповідає за будь-які технічні проблеми. Запис з камери нічого вам не дасть тощо гроші можуть вкрасти інкасатори або видадуть іншому «щасливому» клієнту. Оператор зобов’язан відповідати по скрипту тощо його штрафують на гроші за самодіяльність. Так, банк без власної банкоматної мережі або безкоштовного зняття у партнерських банкоматних мережах це сміття
+
+30
Oleksii Ch
Oleksii Ch
10 вересня 2024, 14:49
#
І знову некомтетентний хейтер вигадує казочки
Жоден банкомат не зробить ролбек бази при невдалій операції видачі готівки з чужої картки, тому що він просто не обимінюється такими даними з банком емітентом.
Банкомат отримує підтвердження, що залишку або ліміту вистачає на видачу готівки з урахування обміну та комісій, якщо треба. І ВСЕ! Далі все відбувається на стороні софта банку власника банкомату.
+
+56
OkeyDoki
OkeyDoki
9 вересня 2024, 23:06
#
Вот это претензия к банку у которого нет собственных банкоматов, и в рекламе говориться что банк в телефоне, мда мозгов видимо вообще нету.

по поводу снятия денег в банкомате другого банка если на протяжение часа они не вернулись они идут автоматически на чарджбек, а там от 45 до 120 дней все согласно МПС.
+
+46
SergeyNina
SergeyNina
9 вересня 2024, 23:27
#
Моно должен начать чарджбек по инциденту. По срокам это от месяца до трех. Всё зависит от работников банка чей банкомат. Главное делать все быстро и не тянуть с регистрацией инцидента. Камеры, полиция и суд бесполезны. Все видно по логам и данным инкассации
+
+26
Oleksii Ch
Oleksii Ch
10 вересня 2024, 14:49
#
СБУ ще треба викликати та нацгвардію
+
+15
Battler
Battler
10 вересня 2024, 23:20
#
Лучше сразу Зеле позвонить чтобы уладил вопрос.
+
0
YuliiaOskar
YuliiaOskar
11 вересня 2024, 17:26
#
Кастінг на отримання відсрочки? Двух клоунів в наступний раз викликаю для підтримки :)
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
12 вересня 2024, 12:17
#
Ну, а хто винен, що ви маячню пишете.
Поліція вам відмову у збудженні справи видасть.
А поки цивільного суду дочекаєтесь, за правилами МПС 3 рази гроші повернуть.

Тут справа не в тому, що вам не хочуть повертати гроші та треба збирати докази, а в тому, що деякі банки на зразок Привату та Ощаду повертають такі помилкові списаня лише примусово, бо керівники підрозділів не хочуть неплановими інкасо та поверненнями псувати собі звітність та наражатись на втрату премій.

В результаті ваші висновки, надійні як автомат кацапа калашнікова, не варті електрики витраченої, на їх набір та відправку.
+
0
YuliiaOskar
YuliiaOskar
12 вересня 2024, 19:04
#
Поліція потрібна для того щоб зняти відео з камер. Без поліції Вам ніхто їх не видасть. Кто казав про справу в поліції? З відеозаписом того що клієнт не отримав готівку всеж буде спокійніше щось комусь доводити.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
12 вересня 2024, 22:20
#
Ви продовжуєте нести маячню.
Щоб поліція взяла записи з камер (а вони дуже не люблять це робити), треба мати кримінальне провадження.
В цьому тупо немає сенсу, бо Моно вам не відмовив і немає ризику що гроші пропали.
За правилами МПС у банка, що обслуговує банкомат є 11 днів щоб добровільно повернути гроші. Потім монобак запустить процедуру повернення коштів через діспут. Але за досвідом, як тільки представник МПС звертається в банк з питаннями «де гроші», одразу роблять звірку та повертають.
Нормальні банки це роблять за декілька днів, звісно якщо ви знімали не в Папуа-Новій Гвинеї або у Вʼєтнамі.
На цьому я припиняю вам щось пояснювати, бо я оперую фактами, а ви вірою. А з вірою сперечатись немає сенсу
+
0
YuliiaOskar
YuliiaOskar
12 вересня 2024, 22:47
#
Олексій, яке кримінальне провадження?) Не вигадуйте. Не душніть будь ласка. Ви так пишете ніби то я до вашого відгуку причипалась) Буду сподіватись все вирішиться швидко. Відгук написан на негативних емоціях від того що обіцяли спочатку до 14 днів повернути, а потім збільшили термін до 60 днів. Хоча я розраховувала на ці кошти в той час коли знімала. Може Ви видасте мені їх якщо всі такі розумні? Ні. Тому всьго доброго Вам.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
13 вересня 2024, 11:17
#
Тобто ви вигадуєте процесуальні нісенітниці, а душню? =)
Цікаво.
+
0
Три літри
Три літри
11 вересня 2024, 5:24
#
Написати претензію Монобанку за те що глюканув банкомат іншого банка — зроблено.
Не написати претензію банку чий банкомат і став причиною проблеми — теж зроблено.

Монобанк розпочав процес повернення грошей і назвав строки які це може тривати. Що ще ви хочете від банка?
+
0
YuliiaOskar
YuliiaOskar
13 вересня 2024, 18:37
#
Дякую команді МоноБанк за швидке вирішення проблеми.
13.09.2024 кошти повернулись на рахунок. Що набагато швидше 60 днів на які я вже настроїлась.
Може трохи перенервувала, але в колцентрі казали що гроші можуть видастись комусь іншому що додало занепокоєнь на час очікування, бо здалося що так можна навіть лишитись їх)
Ще раз дякую :)
+
0
olexey designer
olexey designer
18 вересня 2024, 9:54
#
Дякуйте не манобанку, а команді інкасації та каси перерахунку того банку де ви знімали гроші, що вона виявилася чесною та не вкрала гроші, лише за їх підтвердженням повертають гроші
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
18 вересня 2024, 21:37
#
Так тоді і відгук не про монобанк, а про шарагу, яка наставила банкматів, що не працюють, та в якої є вірогідність що інкасатори вкрадуть зайві копійки.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.96 42.3693
EUR 49.14 49.7389
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.96 42.3693
EUR 49.14 49.7389
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝 / Банкомат не видав кошти але кошти зписались з рахунку!