Розчарування в Monobank: заблокований рахунок без пояснень
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- +22
- Валерка Котовский
- 7 вересня 2024, 14:51
- #
Та им пох) они даже законы не соблюдают:) ст 1075 причины розрыва деловых отношений между клиентом и банком всё что не входит в список нарушения закона или договора банк не может требовать) То если попадётся кто их вжарит хорошо за отказ в открытии счета второй раз или разрыв, а так муму просто будут) порушення прав споживача, банк не имеет право отказать клиенту в оказании услуг:) а если отказал должен законную причину назвать что Вася Пупкин нарушил закон по легализации и отмыванию по нему шло такое то криминальное дело и мы как банк отказываем ему в открытии счёта)
- +
- 0
- oleksdesigner
- 7 вересня 2024, 22:33
- #
Співробітник підтримки не має права повідомляти причину розірвання договору тощо його за це одразу на килим до супервайзера та звільнення. Шукайте нормальний банк та не тримиайте гроші у смітних зроблених на вкрадені гроші
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.6493 |
EUR | 43.1 | 43.8001 |
Всі курси банку |
Усі мої спроби дізнатися, що сталося, були марними. Monobank не відповідав на мої запити, і я відчув себе абсолютно проігнорованим. Важливо зазначити, що я ніколи не порушував правил користування банком, не мав великих сум на рахунку і взагалі завжди дотримувався усіх умов. Тому таке ставлення до клієнтів, які довірили їм свої фінанси, викликає обурення та розчарування.
Я завжди цінував Monobank за інновації та зручний сервіс, але тепер я відчуваю себе зрадженим. Невже так банк віддячує своїм відданим клієнтам?
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку