Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Блокировка счета уже 10 месяцев

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
unclesem 15 серпня 2024, 17:18
В октябре 2023 был заблокирован счет (на счету было 5к + грн), по истечению месяца после блокировки, затребовали документы о происхождении одной из транзакций, средства были получены за продажу юсдт на бирже хуоби (сумма ордера 3к + грн), все документы предоставил, в ответ получил ожидайте, мы с вами свяжемся, поддержка ничего конкретного не говорит, цитирую: «Інформація стосовно ваших рахунків знаходиться на перевірці у фахівців. При зміні ситуації ви будете одразу повідомлені» «Вопрос, по какому праву вы удерживаете деньги 10 месяцев!, не называя причин «проверки, за что как и почему ??? Поддержка говорит стандартными фразами, буд- то общаешься с роботом. Я, честно говоря был лучшего мнения о вашем банке, никому не советую связываться от слова совсем.
monobank
Відповідь банку
monobankua 15 серпня 2024, 17:51
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі

Коментарі - 46

+
+38
olexey designer
olexey designer
15 серпня 2024, 18:08
#
Що може прискорити повернення
— скарга в НБУ https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals про порушення строків обмеження коштів після надання усіх документів
— заява у поліцію про привласнення коштів АТ Універсалбанк|манобанк
— позов до суду
— залишати якомога більше негативних відгуків у соцмережах про привласнення ваших грошей ними по вигаданим причинам.
Якщо нічого з цього не будете робити спокійно можете і 2 роки недочекатися своїх грошей
+
0
Три літри
Три літри
15 серпня 2024, 18:25
#
— скарга в НБУ https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals про порушення строків обмеження коштів після надання усіх документів

строки не зафіксовані в законі

— заява у поліцію про привласнення коштів АТ Універсалбанк|манобанк

повернуть після попереднього розгляду справи, на дії Монобанку це ніяк не вплине

— позов до суду

ну якщо вам подобається викидати гроші, особливо на адвокатів — ваше право

що саме ви збираєтесь в суді вимагати від банка який не порушив умов договору? наврядчи ви про це хоч на хвилину замислювались

— залишати якомога більше негативних відгуків у соцмережах про привласнення ваших грошей ними по вигаданим причинам.

пхах, Монобанку на це чхати з великої дзвінниці, особливо якщо ви якийсь ноунейм в соц.мережах
+
0
Олег Пупкин
Олег Пупкин
19 серпня 2024, 13:03
#
Усе вірно тільки перед позовом до суду, потрібно написати заяву про відмову обслуговуватися в банку і повернення коштів в інший банк.
+
0
Три літри
Три літри
19 серпня 2024, 14:14
#
потрібно написати заяву про відмову обслуговуватися в банку і повернення коштів в інший банк.

це не спрацює якщо процедура фінмонитрингу вже запущена
+
0
Natvch
Natvch
20 серпня 2024, 18:23
#
В банку може і не спрацює, а в суді так. Оскільки підстав у банку не віддавати власні кошти за продаж криптовалюти немає. Тим більше, що вже є рішення по привату на користь клієнта, навіть коли той отримав платіж від 3 особи
+
0
Три літри
Три літри
20 серпня 2024, 19:39
#
І в суді не спрацює бо банк діє відповідно до закону про фінмоніторинг.
+
0
Natvch
Natvch
22 серпня 2024, 15:53
#
Читати вмієш? є рішення по привату на користь клієнта. чи ти дійсно бот?
ок, а який вихід по твому?
+
0
Три літри
Три літри
22 серпня 2024, 17:00
#
Не знаю яке ти там собі рішення вигадав. Прочитай краще закон про фінмониторинг — саме нормами цього закону буде керуватись суд коли відхилить твої претензії до банку
+
0
Олег Пупкин
Олег Пупкин
22 серпня 2024, 17:09
#
Https://www.google.com/amp/s/antikor.com.ua/amp/articles/708475-sud_postanovil_vosstanovitj_scheta_klientki_privatbanka_kotorye_byli_zablokirovany_v_rezuljtate_prodahi_kriptovaljuty
+
0
Олег Пупкин
Олег Пупкин
22 серпня 2024, 17:11
#
На ще
​​​​​​https://www.google.com/amp/s/fin.informator.ua/uk/privatbank-zablokuvav-kartku-kliyentu-yakiy-torguvav-na-kriptobirzhi-binance-yakim-bulo-rishennya-sudu/amp
+
0
Три літри
Три літри
22 серпня 2024, 17:18
#
Інформатор, антикор. Ти ще на Знай.УА ссилку дай 😆
+
0
Олег Пупкин
Олег Пупкин
22 серпня 2024, 17:23
#
Нема такого закону
+
0
Три літри
Три літри
22 серпня 2024, 21:24
#
Те що ти не читав закони не означає що їх не існує

Вже навіть Валерчик визнав що закон є.
+
0
Олег Пупкин
Олег Пупкин
23 серпня 2024, 10:40
#
Напиши номер і дату прийняття
+
0
Три літри
Три літри
23 серпня 2024, 12:29
#
Легко, дівчинко

Закон 361-IX,
— прийнятий 06.12.2019
— вступив в дію 28.04.2020

+
0
Олег Пупкин
Олег Пупкин
23 серпня 2024, 13:13
#
Я тобі не дівчинка, а ти облажався, бо цей закон називається інакше

Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення
+
0
Три літри
Три літри
23 серпня 2024, 13:16
#
Я тобі не дівчинка, а ти облажався, бо цей закон називається інакше

це закон про фінмониторинг

для чого мені кожного разу писати повну назву якщо будь яка хоч трохи освічена людина відразу зрозуміє про що мова?
Ти і сам скопіював назву з сайту, а не набирав її вручну.

Головне тут не назва.

Головне тут те що закон є, цей закон дозволяє банку:
— блокувани видаткові операції по рахунку клієнта,
— вимагати від клієнта документі про походження грошей,
— закривати рахунок клієнта якщо банк буде невдоволений цією відповіддю.
+
0
Олег Пупкин
Олег Пупкин
23 серпня 2024, 13:43
#
Так має право блокувати, але при цьому повинен повідомити правоохоронні органи.
Банк цього не робить, тому на суді в банку шансів нема, хіба постійно подавати апеляції,затягуючи справу
+
+28
Валерка Котовский
Валерка Котовский
16 серпня 2024, 8:42
#
У себя в блоге я расписал как составить иск на банк через электронный суд, нет смысла с ними спорить и чёто доказывать, сила понимает только силу, а против банкиров сила это суд.
+
0
Три літри
Три літри
16 серпня 2024, 8:55
#
Щоб виграти суд треба знати закони

людина яка каще що припущення має грунтуватись на доказах — не те що закони не знає, вона навіть в юридичних термінах повний профан
+
+35
Валерка Котовский
Валерка Котовский
16 серпня 2024, 13:28
#
Не то чтобы кажэ) это написано в законе :) ох ты и дундук)

46) підозра — припущення, що ґрунтується на результатах аналізу наявної інформації та може свідчити про те, що фінансова операція або її учасники, їх діяльність чи походження активів пов’язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванням тероризму та/або фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення, або із вчиненням іншого кримінального правопорушення або діяння, за яке передбачені міжнародні санкції;

При наявной информации блокируется счёт и передаётся данная информация в державни органы сбу полицию и НБУ которые уже решают дальше достаточно ли данной информации полагать что клиент террорист отмывальщик или нет:)Действует ст 23 закону ПВК\ФТ зупинення финопераций
+
0
Три літри
Три літри
16 серпня 2024, 14:20
#
Не то чтобы кажэ) это написано в законе :) ох ты и дундук)

ти вже вкотре цитуєш цю частину чим дуже розважаєш всіх нас

При наявной информации блокируется счёт и передаётся данная информация в державни органы сбу полицию

спробуй знайти це місце в законі та процитувати

НБУ которые уже решают дальше достаточно ли данной информации полагать что клиент террорист отмывальщик или нет

Як це вони будуть щось рішати якщо ти кажеш що вже є докази того що клієнт терорист та відмивальщік? Знов ти загнав сам себе в калюжу
+
+28
Валерка Котовский
Валерка Котовский
17 серпня 2024, 16:52
#
спробуй знайти це місце в законі та процитувати

ст 23 пвк\фт У день зупинення фінансової операції суб'єкт первинного фінансового моніторингу повідомляє спеціально уповноваженому органу в установленому законодавством порядку про таку фінансову операцію, її учасників та про залишок коштів на рахунку клієнта, відкритому суб'єктом первинного фінансового моніторингу, який зупинив здійснення фінансової операції, та у разі зарахування коштів на транзитний рахунок суб'єкта первинного фінансового моніторингу — про залишок коштів на такому рахунку в межах зарахованих сум. Таке зупинення фінансових операцій здійснюється без попереднього повідомлення клієнта на два робочі дні з дня зупинення включно.

2. Спеціально уповноважений орган може прийняти рішення про подальше зупинення фінансових операцій, здійснене відповідно до частини першої цієї статті, на строк до семи робочих днів, про що зобов’язаний негайно повідомити суб'єкта первинного фінансового моніторингу, а також правоохоронні органи, уповноважені приймати рішення відповідно до Кримінального процесуального кодексу України.

Як це вони будуть щось рішати якщо ти кажеш що вже є докази того що клієнт терорист та відмивальщік? Знов ти загнав сам себе в калюжу

Зелёный ты чёто куришь? я мог писать что это банк обязан иметь доказы что клиент нарушает закон, а только после этого блокать деньги. Кому то предоставили доказ
+
0
Три літри
Три літри
18 серпня 2024, 0:57
#
ст 23 пвк\фт У день зупинення фінансової операції суб'єкт первинного фінансового моніторингу повідомляє спеціально уповноваженому органу

і де тут хоч слово про СБУ та поліцію? Немає. Тож ти брехло

До слова прочитай пункт 1 цієї статті — це до іншої твоєї брехні про те що банк забовʼязаний мати докази — там чітко сказано що «Суб'єкт первинного фінансового моніторингу, що здійснює або забезпечує здійснення фінансових операцій, має право зупинити здійснення таких операцій, якщо вони є підозрілими,«

почни нарешті читати те на що посилаєшься

я мог писать что это банк обязан иметь доказы что клиент нарушает закон, а только после этого блокать деньги. Кому то предоставили доказ

так кому саме? Невже клієнту? 😆
+
0
Олег Пупкин
Олег Пупкин
19 серпня 2024, 13:01
#
Візьмуть тебе посадять в камеру, просто сказавши — Ти підозрілий. І все. І сиди там 10 місяців.
+
0
Три літри
Три літри
19 серпня 2024, 14:13
#
Якась дитяча маячня
+
0
Natvch
Natvch
20 серпня 2024, 18:44
#
В суді треба буде банку надати докази, але прикинь їх нема
+
0
Три літри
Три літри
20 серпня 2024, 19:40
#
В суді банку не треба надавати ніякі докази бо закон про фінмоніторинг не вимагає щоб у банка були докази
+
0
Олег Пупкин
Олег Пупкин
23 серпня 2024, 13:34
#
і де тут хоч слово про СБУ та поліцію? Немає. Тож ти брехло

Там пише спеціально уповноваженому органу в установленому законом порядку.
Закон про протидію відмиванню коштів Злочинного походження та фінансування Тероризму.
Отже банк має повідомити правоохоронні органи.
І на суді суддя запитається — що по правоохоронних органах? Банк скаже нічого. Тоді суддя скаже розблоковуйте. Все просто
+
0
Три літри
Три літри
23 серпня 2024, 15:29
#
Там пише спеціально уповноваженому органу в установленому законом порядку.

Саме так. молодець, нарешті ти прочитав закон який ми обговорюємо.

Отже банк має повідомити правоохоронні органи.

Ні, банк ніякі органи не повідомляє.

Цим займається НБУ і только виключно у випадку коли він знайшов факти які на його думку кажуть про те що клієнт причетних до відмивання грошей чи торгівлі зброєю. Банки цим не займаются, при наймі закон від них цього не вимагає.

І на суді суддя запитається — що по правоохоронних органах?

Суддя це запитає у правоохоронних органів які будуть вести слідство, а не у банка. Не банк, а поліція чи СБУ будуть висувати клієнту банка звинувачення та передавати справу до суду.

Сама перевірка рахунку під час фінмониторингу та блокування витратких операцій відбуваються задовго до того як поліція чи СБУ починають займатися цією справою. І як я вже сказав — далеко не завжди НБУ передає щось в поліцію.

А тебе послухати так банк спочатку біжить в суд, лише потім блокує рахунок і то тільки у випадку якщо банк дав дозвіл. Але ні, це не так працює. Читай закон!
+
0
Олег Пупкин
Олег Пупкин
23 серпня 2024, 17:03
#
Яке слідство? Якщо ніхто нікого не повідомив? Ти хоч читаєш, що пишеш? Бот? Далі, клієнт направляє позовну заяву на банк і банк відповідає,чому заблокував рахунок. Суддя буде питати в банку причину блокування, причому тут органи, коли справи ніякої не порушено. Банк блокуючи рахунок на необмежений термін вже висунув звинувачення безпідставні, оскільки справи на клієнта не заведено. Про що з тобою говорити?
+
0
Олег Пупкин
Олег Пупкин
23 серпня 2024, 17:09
#
А тебе послухати так банк спочатку біжить в суд, лише потім блокує рахунок і то тільки у випадку якщо банк дав дозвіл.

1 де я писав таке?
2 читай що пишеш, банк сам собі дає дозвіл) нема про що з тобою говорити.

Це виходить банк може всім клієнтам тупо заблокувати рахунки і це буде нормально по закону і розблокувати ніяк не можна, якщо того не захоче банк і ніхто йому не указ.
Нонсенс
+
0
Олег Пупкин
Олег Пупкин
23 серпня 2024, 17:13
#
Ні, банк ніякі органи не повідомляє. Цим займається НБУ і только виключно у випадку коли він знайшов факти які на його думку кажуть про те що клієнт причетних до відмивання грошей чи торгівлі зброєю. Банки цим не займаются, при наймі закон від них цього не вимагає.

То якщо нема фактів, то яка причина блокування?
Це тупо крадіжка коштів банком.
+
0
Олег Пупкин
Олег Пупкин
23 серпня 2024, 17:17
#
Йди краще працюй на оркостані. Там такі потрібні, такий талант пропадає.
Ти би говорив як вони, это не мы, вы все врёте.
+
0
Три літри
Три літри
23 серпня 2024, 18:39
#
Яке слідство? Якщо ніхто нікого не повідомив?

Ти про це Валерчіку скажи бо він впевнений що банк веде слідство.

+
0
Три літри
Три літри
23 серпня 2024, 18:43
#
То якщо нема фактів, то яка причина блокування?

право та навіть обовʼязок банка призупинити операції клієнта якщо у банка виникли підозри що клієнт може бути причетний до відмивання грошей чи торгівлі зброєю

все це розписано в законі існування якого ти заперечував, а потім став сперечатись що до його назви

Тепер ти знаєш що такий закон є — читай, вивчай.
+
0
Олег Пупкин
Олег Пупкин
23 серпня 2024, 18:45
#
Він такого не писав. Розмову завершено.
+
0
Три літри
Три літри
23 серпня 2024, 18:49
#
Він такого не писав.

Він таке писав багато раз. Ти його мама що намагається його захищати?

Розмову завершено.

злив зараховано

але є один позитивний момент — тепер ти знаєш що існує закон про фінмониториг. Не дякуй.
+
+15
Олег Пупкин
Олег Пупкин
23 серпня 2024, 19:47
#
Так,так твій злив зараховано,хоч одне вірно написав
+
0
Natvch
Natvch
20 серпня 2024, 18:33
#
3 літри полови
Настав час тобі почитати конституцію України статті 62, 63. Там сказано —

Обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, а також на ПРИПУЩЕННЯХ. Усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь.

Банку заблокувавши рахунок лише через припущення порушує конституцію.
P.s.

Якщо банк не хоче, щоб певний клієнт обслуговувався в нього, то він закриває рахунки і залишки повертає в інший банк.
А просто блокувати без обтяженняз виконавчої чи заяви в поліцію тощо на необмежений строкіе називається Беззаконня.
+
0
Три літри
Три літри
20 серпня 2024, 19:41
#
Про яке обвинувачення ти ведеш мову?

Банк не суд і не слідство і не висуває жодних обвинувачень
+
0
Natvch
Natvch
22 серпня 2024, 15:59
#
Раз блокує, значить звинувачує
+
0
Три літри
Три літри
22 серпня 2024, 17:02
#
Ні, не звинувачує. Блокує на час перевірки.

Звинувачувпти має право лише слідство яке веде поліція чи інші відповідні органи. В банка немає права звинувачувати.
+
0
MindRevolution
MindRevolution
29 серпня 2024, 10:48
#
Перш за все, пишіть скаргу до НБУ. Інформація з сайту НБУ: Національний банк України має повноваження на захист прав споживачів фінансових послуг і регулює поведінку банків та небанківських фінансових установ щодо їхніх клієнтів. Cпеціальний підрозділ, який цим опікується, — Управління захисту прав споживачів фінансових послуг. НБУ має три основні напрямки роботи у захисті прав споживачів фінансових послуг: 1. робота зі зверненнями громадян; 2. встановлення вимог до фінансових установ; 3. нагляд за додержанням законодавства про захист прав споживачів фінансових послуг та контроль за дотриманням законодавства про рекламу (в частині реклами у сфері фінансових послуг) Скарги/ звернення подаються онлайн або на електронну пошту nbu@bank.gov.ua, Щоб подати звернення до Національного банку, заповніть всі поля. Зазначте суть вашого питання, залиште інформацію про себе та актуальні контакти для зворотного зв’язку. За потреби прикріпіть файли, максимальний розмір всіх файлів 50 МБ, одного — 5 МБ. Якщо ваше питання пов’язане з врегулюванням простроченої заборгованості та містить відео-, аудіофайли як доказ порушення ваших прав, їх необхідно попередньо перевести у архівний файл формату ZIP (розмір такого файлу також не може перевищувати 5 МБ) або розмістити матеріали на власному каналі YouTube та надати посилання на ці матеріали у зверненні.
+
+7
MindRevolution
MindRevolution
29 серпня 2024, 10:52
#
Коли будете писати скаргу, можете додати, що не знали про те, що «Монобанк» не має банківської ліцензії, не є банком, що це продукт «Універсал банку». І що їх застосунок уводить в оману Вас , як споживача банківських послуг, бо там назва саме «Монобанку». «Монобанк» має власний сайт, на якому недостатньо інформації. Інформацію клієнтам «Монобанку» не оновлюють (про зміни тарифів, умов за кредитам і тп). Якщо Ви з таким стикалися, то додавайте це до скарг НБУ. Бо , чомусь, «Монобанк» навіть на МінФіні є як окремий банк, хоча це діджитал-продукт «Монобанку» , шо і породжує ряд складнощів у захисті своїх прав
+
0
olexey designer
olexey designer
30 серпня 2024, 8:25
#
Мінфін — це сайт приватного ТОВ «МiнфiнМедiа» де можуть робити що завгодно. Немає заборони дописувати слово «банк» куди завгодно, хоч на вуличному біотуалеті напишіть «монобанк» ніхто це не забороняє. Завдяки цим іграм з «банком» мільйони клієнтів ошукані та думають що вони обслуговуються у справжньому банку, але монобанк це продукт фінтех контори з Дніпра яка орендує ліцензію у продажного Універсала. НБУ чхати на це тощо формально порушень немає у роботі цих недо «необанків»
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.96 42.3693
EUR 49.14 49.7389
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.96 42.3693
EUR 49.14 49.7389
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝 / Блокировка счета уже 10 месяцев