Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Нажаль банк вже не «торт»

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
rrrqqq 25 липня 2024, 21:03
Приблизно розповім ситуацію:
18.07 о 12:35- звернувся в підтримку стосовно свіфт-переказу за навчання дитини, надав інфу з листа навчального закладу стосовно реквізитів та спитав як це можна зробити, і «як буде вигідніше в злотих чи євро оплатити», на що отримав відповідь «має вирішувати клієнт» — хз звідки клієнт повинен знати нюанси комісійних по міжнародним переказам. Спитали призначення платежу, сказав що за навчання дитини, але у формулюванні був не дуже впевнений, перепитав — може треба вимагати інвойсу з університету, на що отримав відповідь — НІ, порадили уточнити призначення в університеті, я спитав — може давайте я валюту куплю покищо, родинний зв’язок підтверджений із сином монобанком, в чому проблема то, сказали — ні, чекайте

19.07 14:35 — звернувся в підтримку, надав ті ж реквізити які надав університет тільки вже в пдф, та призначення платежу, мені порадили почекати, та перевипустити карти бо вони закінчуються через місяць — хз навіщо це і яке це має відношення до мого питання. Почекав «прошу дати пару хвилин» >3.5 години — відчуття — щоб дочекатися неробочого часу. Нарешті отримав відповідь — що для перевірки можливості купити мені валюту треба дочекатися робочого часу, тобто — понеділка, на запитання — навіщо якщо я й сам можу купити валюту хоч зараз, ні чекайте понеділка…

22.07 — мені написали, я якось пропустив, день був складний.

23.07 — я прочитав віідповідь монобанка та наступну «проблему»: надайте документ про родинний звязок з дитиною. На питання що вже як рік-півтора родинний звязок підтверджений монобанком — мені розказали що перекази свіфт тільки при підтвердженості спорідненості, я ж кажу — вже підтверджував та подавав, у відповідь — надайте документ, коротше розмова сліпого з глухим, знайшов в цьому ж чаті з моно…фотку свідоцтва і відправив заново. На питання навіщо одне й те ж свідоцтво їм 100−500 разів — почув геніальну відповідь — це інший вид переказу, тому перевіряється окремим валютним контролем, тобто валютний контроль монобанка — не довіряє монобанку :) — таке відчуття наче це інша організація. Після чого, через деякий час, мене порадували новиною — що «треба інвойс». Про той що я запитував ще 18 числа — і мені відповіли чітко «НІ». Тобто через некомпетентність підтримки по суті я втратив час, бо міг замовити інвойс ще 18 числа.

25.07 — Пару днів дочекався інвойса від університету та надіслав в чат монобанку, сказали дякуємо, протягом доби зв’яжемося, і в принципі дуже швидко зв’язалися — через 3 години. Попросили перевірити реквізити, я підтвердив, та сказали що «з основної карти буде списана сума». Я вирішив перепитати, мало лі — що таке основна карта. Основна карта — виявилася чорна. На аргумент — що там же нема грошей, всі на білій карті, мені радісно повідомили що так ви ж завжди можете перевести на чорну і це буде без коміс. Не здивувався б якби в п’ятницю мене радісно повідомили що на чорній нема грошей тому вибачте, вже в наступний понеділок.

Сподіваюся протягом наступної доби я нарешті оплачу дитині за навчання…хоча не факт бо завтра п’ятниця і хз як зірки встануть в моно.

Де той моно що був раніше? Що відповідав проактивно та чітко вирішував проблему, а не намагався тягнути час розмовами що взагалі не стосуються контексту — про p2p перекази та їх комісійні, про те що треба перевипустити карти хоч ними ще півтора місяці можна користуватися. Чому про обов’язковий інвойс підтримка не каже одразу, а з початку заперечує його потребу, а потім вимагає. Сум та й годі…
monobank
Відповідь банку
monobankua 26 липня 2024, 12:03
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід.
Ми завжди намагаємося надавати тільки якісний сервіс та хочемо подякувати вам про те, що повідомляєте нам про такі ситуації. Ми уважно розбираємо усі відгуки, що допомагає нам ставати краще.
Вже передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості консультації та вживемо відповідних заходів.
Вибачте, будь ласка, за цю ситуацію.
Сподіваємось наша подальша співпраця приноситиме лише позитивні емоції.

Коментарі - 5

+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
26 липня 2024, 12:17
#
Так це ж не моно вигадав обмеження транскордонних валютних розрахунків.
Звісно, що ніхто не хоче через ваші три копійки платити потім штрафи державі, тому все під мікроскопом перевіряють та узгоджують
Подякуйте, що все зазначене було в месенжері, а не у відділені яке ще й періодично закривається на тривогу або блекаут…
+
0
rrrqqq
rrrqqq
26 липня 2024, 13:40
#
Хоче не хоче, це не проблема клієнта, не хочете робити ці платежі через ризики — ну так чесно скажіть «ми цього не підтримуємо» або радимо скористатися іншим банком.
На те ж і банк «без відділень» щоб оперативно вирішувати питання онлайн, та й основна ж претензія не до комплекту документів, а до того що один каже одне, інший інше, і все це розтягнуто на тиждень. Невже нема локальної «вікіпедії» з відповідями на поширені запитання з переліком необхідних документів для транскордонних?
На днях запитав про аналогічне в абанку, бо трохи заморився спілкуватися з моно — і мені протягом 20 хв надали повний та вичерпний перелік документів, але оскільки зп отримую на моно, то логічніше було з нього й платити, щоб потім додатково не витрачати час на пояснення «а звідки гроші».
+
0
ch777
ch777
26 липня 2024, 18:06
#
Це тому що в них підтримка це студенти які працюють з дому, вони ваші документи ганяють по колу тому ще не знають що робити, тому такі великі затримки. Валютні платежі треба проводити через нормальний банк типа того що ви описали, а не через усілякі псевдобанки, где 2 людини лише знають що робити, а не досвідчений персонал. Те що тиждень не могли розібратися це свідчить о том що там повне дно
+
+15
Oleksii Ch
Oleksii Ch
27 липня 2024, 17:24
#
Або, що ти фейк та брехунець =)
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
27 липня 2024, 17:25
#
О, бажаю успіху з А-банком.
Одразу готуйтесь боротись за 30% залишків на рахунку при розірванні ними дороговору =)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.92 42.3693
EUR 49.2 49.7389
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.92 42.3693
EUR 49.2 49.7389
Всі курси банку