Мінфін - Курси валют України

Встановити

обращение в клиентскую службу, мне не понравилось в этот раз, раньше всегда был в восторге

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
PJR 18 червня 2024, 11:37
Обращение по телефону колл-центра:
— Здравствуйте. Я звоню в клиентскую службу от лица своей мамы, она находится рядом со мной и я могу в любой момент передать ей трубку, я пришел к ней в гости и звоню с ее номера мобильного. Я помогаю ей открыть карту атб, т.к. она не могла разобраться как это сделать в приложении. Я лучше в этом ориентируюсь, поэтому чтобы решить вопрос быстрее говорю сразу я.
— Дайте трубку своей маме
— Алло
— Лариса Петровна я блокирую Вашу карту
Мы говорим (возмущенно) спасибо, мы только ее разблокировали, я звонил в ТП находясь в магазине атб до этого узнать где искать пункт в приложении чтобы открыть карту атб или нужно обязательно покупать карту в магазине и сказал что помогаю своей матери и не нашел эту опцию, меня спросили номер по которому я помогаю это делать и сказали мы блокируем карту. После этого звонили второй раз, сразу же для того чтобы получить все-таки ответ на вопрос, но встречный вопрос — скажите номер мобильного (для того чтобы заблокировать карту), я говорю да карту уже заблокировали, вы разве не консультируете по мобильному приложению? Получил тогда какой то совет (который не помог после разблокировки), а на следующий день уже с мамой проводили разблокировку карты и повторную блокировку делали)))
Я очень удивлен как банк помешан на безопасности, мне кажется это перебор. Повторная разблокировка уже сложнее, потой же самой процедуре там какой то таймаут, нужно было повторно звонить, объясняют лично хозяин должен звонить и первый говорить, такие правила, ну блин, уже и ввести в курс дела оператора грамотно объяснив ситуацию нельзя.
.
Лайфхак, звоните говорите что помогаете другу брату свату с его приложением, они блокируют его карту, можете проблем подоставлять недоброжелательным людям, легче-простого.
.
Сотрудник колл-центра, после того ка заподозрил, что я пользуюсь картой мамы на следующий день ей отключили кредитный лимит, написали пользуйтесь картой и мы пересмотрим лимит, якобы 10 000- 20 000грн трат по карте в среднем в месяц не достаточно. Именно покупок, не переводов.
На моей личной карте моно кредитный лимит 100 000, на карте приват 140 000, на пумбе 40 000, я не мальчик уже то что вы там маме отключили Вы только себе прибыли меньше заработаете, поскольку этой картой теперь неудобно пользоваться стало.
Были бы у Вас отделения, когда сотрудник видит людей вживую с кем он имеет дело, не с бомжами с улицы, не со школьниками, не с алкашами, таких ситуаций неприятных было бы меньше.
monobank
Відповідь банку
18 червня 2024, 12:56
Розуміємо, що ситуація неприємна
Безпека коштів клієнтів для нас в пріоритеті
Дозвольте, будь ласка, детально перевірити дії колег
Залишили вам особисте повідомлення, для уточнення інформації

Коментарі - 7

+
+45
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
18 червня 2024, 11:50
#
И правильно блокируют. Мама/папа это третьи лица и им карту нельзя передавать.
+
+29
Три літри
Три літри
18 червня 2024, 11:58
#
Незрозуміло нащо треба було дзвонити «ат лица мамы» якщо мама поруч, в доброму стані і її картка не має бути заблокована

Лайфхак, звоните говорите что помогаете другу брату свату с его приложением, они блокируют его карту, можете проблем подоставлять недоброжелательным людям, легче-простого.

спочатку треба буде викрасти смартфон чи перевипустити сімку що вже є кримінальним злочином
успіхів
+
0
Mykhailo Stepanov
Mykhailo Stepanov
18 червня 2024, 14:01
#
Звісно можна шукати невпривдані дії з боку людини та виправдовувати дії банку, та зважаючи що мені заблокували карту на підставі подій які стались майже за три роки до блокування, про що я писав відгук, основний аргумент банку «ми турбуємось про безпеку» це просто пафосна маячня. Досвід людей свідчить що банк живе по принципу «нема клієнта-нема проблем» До речі, після мого відгуку, банк в «пабліку» начебто проявляє зацікавленість в розгляді питання, але в приватному спілкуванні формально дякує за сигнал. От така *уйня, малята)))
+
+11
Три літри
Три літри
18 червня 2024, 14:04
#
Досвід людей свідчить що банк живе по принципу «нема клієнта-нема проблем»

Саме тому він набрав вже вісім мільйонів клієнтів, так-так. Цікаво є хоч один такий хто повторив цей результат?
+
0
oleksdesigner
oleksdesigner
18 червня 2024, 15:40
#
У співробітника строга інструкція на цей випадок — блокувати картку, та одразу обнулити кредитний ліміт. Якщо він зробе так, як ви хочете його за це звільнять або спишуть пів зарплати на внутрішній штраф
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
19 червня 2024, 10:05
#
Тому що це радикальне порушення умов обслуговування. Хоча, хто ті умови читає…
+
+3
Oleksii Ch
Oleksii Ch
19 червня 2024, 10:07
#
Автор відгуку фактично власним язиком скомпрометував картку перед агентом пітримки.
А решта — емоції та маніпуляції.

Были бы у Вас отделения, когда сотрудник видит людей вживую с кем он имеет дело, не с бомжами с улицы, не со школьниками, не с алкашами, таких ситуаций неприятных было бы меньше.

Перед очіма оператора ваш профайл, який скаже більше за «парадне» вбрання, який дехто вдягає для походу за хлібом =)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41 41.4903
EUR 45 45.4504
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41 41.4903
EUR 45 45.4504
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝 / обращение в клиентскую службу, мне не понравилось в этот раз, раньше всегда был в восторге