Мінфін - Курси валют України

Встановити

Блокування і неповернення коштів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
ukrainebusk 11 травня 2024, 20:46
Мав необережність через Монобанк оплатити покупку онлайн в магазині Алло на більше, як 20 тис. грн. Кошти в Моно були списані і зарезервовані банком, який обслуговує магазини Алло.
Моє замовлення, як виявилося за три години, я не оплатив в Алло, так як гроші не поступили до них на рахунок: в мене на рахунку грошей немає, в Алло їх також нема. Моно розводить руками, бо це не їх біда.
Результат: гроші мої не знати де. Магазин їх не отримав, а Моно повертати на рахунок не збирається. Розказують про якісь 12 днів, то тоді вроді, як би мали повернутися… Списали за секунди, а чекати треба майже два тижні. І ще не факт, що так і буде.
monobank
Відповідь банку
12 травня 2024, 10:33
Розуміємо, що ситуація неприємна
З нашого боку кошти було зарезервовано, для подальшого списання. Тобто кошти знаходяться у нас, до поки нам не надійде запит на списання від банку, який обслуговує магазин, або ж запит скасування операції
Якщо ж запит не надходить, то кошти повертаються максимум на 12 день. Це правила платіжних систем
Бачимо, що вже надійшов запит скасування і кошти зараховано на ваш рахунок

Коментарі - 4

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
11 травня 2024, 21:16
#
«Магазин їх не отримав»

А може й отримав — вам це не відомо, бо виписку по рахунку ви не бачили.
Також гроші міг отримати банк, але на рахунок магазина не зарахував.
+
+30
Oleksii Ch
Oleksii Ch
11 травня 2024, 22:03
#
Та нормальний відгук. Покупець не маю обовєязку знати, як працюють безготівкові операції.
Війна багато кого з сел повиганяла, люди звикли до натурального обміну =)
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
13 травня 2024, 11:42
#
Звісно, що покупець має право нічого не знати…
Але ж тоді він не має права висувати фейкові обвинувачення…

Я впевнений, що в підтримці покупцю відповіли теж саме,
що й у відповіді монобанку на відгук, але покупець вирішив
трошки перекрутити надану банком інформацію, цитую:
"… кошти було зарезервовано, для подальшого списання.
Тобто кошти знаходяться у нас, до поки нам не надійде
запит на списання від банку, який обслуговує магазин,
або ж запит скасування операції. Якщо ж запит не надходить,
то кошти повертаються/розблокуються максимум на 12 день.
Це правила платіжних систем"
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
14 травня 2024, 12:47
#
Сорян, забув показати табличку «сарказм»
Єдине, прошу, не треба МЕНІ щось доводити — я гарно розумію, як вого працює =)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝 / Блокування і неповернення коштів