Блокування і неповернення коштів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
- +
- 0
- Qwerty1999
- 11 травня 2024, 21:16
- #
«Магазин їх не отримав»
А може й отримав — вам це не відомо, бо виписку по рахунку ви не бачили.
Також гроші міг отримати банк, але на рахунок магазина не зарахував.
А може й отримав — вам це не відомо, бо виписку по рахунку ви не бачили.
Також гроші міг отримати банк, але на рахунок магазина не зарахував.
- +
- +30
- Oleksii Ch
- 11 травня 2024, 22:03
- #
Та нормальний відгук. Покупець не маю обовєязку знати, як працюють безготівкові операції.
Війна багато кого з сел повиганяла, люди звикли до натурального обміну =)
Війна багато кого з сел повиганяла, люди звикли до натурального обміну =)
- +
- 0
- Qwerty1999
- 13 травня 2024, 11:42
- #
Звісно, що покупець має право нічого не знати…
Але ж тоді він не має права висувати фейкові обвинувачення…
Я впевнений, що в підтримці покупцю відповіли теж саме,
що й у відповіді монобанку на відгук, але покупець вирішив
трошки перекрутити надану банком інформацію, цитую:
"… кошти було зарезервовано, для подальшого списання.
Тобто кошти знаходяться у нас, до поки нам не надійде
запит на списання від банку, який обслуговує магазин,
або ж запит скасування операції. Якщо ж запит не надходить,
то кошти повертаються/розблокуються максимум на 12 день.
Це правила платіжних систем"
Але ж тоді він не має права висувати фейкові обвинувачення…
Я впевнений, що в підтримці покупцю відповіли теж саме,
що й у відповіді монобанку на відгук, але покупець вирішив
трошки перекрутити надану банком інформацію, цитую:
"… кошти було зарезервовано, для подальшого списання.
Тобто кошти знаходяться у нас, до поки нам не надійде
запит на списання від банку, який обслуговує магазин,
або ж запит скасування операції. Якщо ж запит не надходить,
то кошти повертаються/розблокуються максимум на 12 день.
Це правила платіжних систем"
- +
- 0
- Oleksii Ch
- 14 травня 2024, 12:47
- #
Сорян, забув показати табличку «сарказм»
Єдине, прошу, не треба МЕНІ щось доводити — я гарно розумію, як вого працює =)
Єдине, прошу, не треба МЕНІ щось доводити — я гарно розумію, як вого працює =)
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Моє замовлення, як виявилося за три години, я не оплатив в Алло, так як гроші не поступили до них на рахунок: в мене на рахунку грошей немає, в Алло їх також нема. Моно розводить руками, бо це не їх біда.
Результат: гроші мої не знати де. Магазин їх не отримав, а Моно повертати на рахунок не збирається. Розказують про якісь 12 днів, то тоді вроді, як би мали повернутися… Списали за секунди, а чекати треба майже два тижні. І ще не факт, що так і буде.
З нашого боку кошти було зарезервовано, для подальшого списання. Тобто кошти знаходяться у нас, до поки нам не надійде запит на списання від банку, який обслуговує магазин, або ж запит скасування операції
Якщо ж запит не надходить, то кошти повертаються максимум на 12 день. Це правила платіжних систем
Бачимо, що вже надійшов запит скасування і кошти зараховано на ваш рахунок