SWIFT переказ. Де тразакція?
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 41.85 | 42.3496 |
| EUR | 49.29 | 49.95 |
| Всі курси банку | ||
Я хотів би дізнатись де/чому затримуються транзакції. Банку відправнику було відправлено 4 запита з приводу цих 2х тразакцій, на всі він відповів що платіж надіслано і банк отримувач повинен надати інформацію. Підтримка монобанка не хочуть допомогати в пошуку переказа «питайте у банка відправника», або спитайте «в іншому відділі моно», цей іншій віддівл відправляє назад, просто футболять. Наприклад відділ swift@monobank.ua який займається питаннями SWIFT- та SEPA-переказiв, каже що зверніться у службу турботи. Кто ще може допомогти зі SWIFT як не відділ SWIFT?
Чому Монобанк не хоче дати запит зі своєї сторони в банк отримувач, або в банк посередник з приводу транзакції. Якщо моно продовжить футболити, то «допобачення» моно.
Обов'язково перевіримо всі комунікації та проведемо роботу над помилками
Стосовно переказу, то, дійсно, на жаль, він в банк не надходив
Надіслали вам в особистому повідомленні детальну інформацію стосовно цього та минулого переказу, який також надійшов із затримкою