Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відмова в обслуговуванні

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Євген Мітт 23 березня 2024, 19:38
Зайшов до додатку монобанк, а виявилося що реєстрація злетіла. При спробі авторизуватися, видавало «введений невірний код з смс». Коли подзвонив на гарячу лінію, виявилося що мені відмовили в обслуговуванні і заблокували рахунки. На питання чому не попередили про таке своє рішення мені кажуть що о 9.30 було пуш повідомлення про це в додатку. Але жодного повідомлення не отримував, постійно був з телефоном, просто знесли авторизацію, викинули з додатка та й усе, про які пуш повідомлення може йти мова, якщо мені просто знесли акаунт. Подав запит на гарячу лінію, чекаю офіційний документ про відмову у обслуговуванні та буду подавати позов до суду, аби була надана судом оцінка, наскільки законні причини банка у відмові обслуговувати мій рахунок. Бо законодавством визначається певний чіткий перелік причин, з яких банк може відмовити у обслуговуванні. Я б не заморочувався з судом, але занадто непорядно монобанк прощається зі своїми клієнтами. Можна було б знайти час на дзвінок та попередження клієнта про свої наміри, в моєму ж випадку мене просто викинули з додатка, на який же в той же час відправили відмову у обслуговуванні. А я тим часом як дурень, нічого не розуміючи, безуспішно намагаюсь авторизуватися в додатку, стикаючись з начебто «не правильним смс паролем»
monobank
Відповідь банку
monobankua 24 березня 2024, 17:44
Приносимо вибачення за цю ситуацію.
Передали запит фахівцям, щоб детально перевірили рішення у відмові в обслуговуванні та допомогли у вирішенні питання.
Колеги зв'яжуться з вами для надання інформації.
Сподіваємося, що наша подальша співпраця приноситиме лише позитивні емоції.

Коментарі - 39

+
0
smishno
smishno
23 березня 2024, 20:56
#
Яким законодавством визначено перелік причин для відмови в обслуговуванні, якщо при відкритті рахунку укладається договір між клієнтом і банком, в якому прописані усі умови і правила?
+
+15
Євген Мітт
Євген Мітт
24 березня 2024, 12:40
#
Умови і правила банківського договору між банком і клієнтом не є чимось абсолютним і мають відповідати законодавству. Законодавством України, яким ще законодавством це може бути визначено.
1). банк позбавлений можливості здійснити ідентифікація клієнта або встановити його бенефіціарів;
2). банк сумнівається в тому, що заявлена в якості бенефіціару клієнта особа діє від власного імені;
3). клієнту присвоєний неприйнятно високий ризик;
4). клієнт не надав витребуваних банком даних або документів при проведенні перевірки;
5). клієнт увів банк в оману шляхом надання недостовірних відомостей;
6). банк-кореспондент, який бере участь у транзакції, визнаний банком-оболонкою (shell bank).
Так от, враховуючи що банк відмовляється обгрунтувати мені відмову в обслуговуванні, він буде змушений надати ці обгрунтування суду, а я завдяки судовому процесу почую причини відмови в обслуговуванні, а також отримаю оцінку суду на законність цієї відмови.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
24 березня 2024, 13:50
#
Не почуєте, бо закон «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюд» знімає з банків відповідальність за наслідки вжитих до клієнта заходів та дозволяє не розкривати їх деталі.
Аде бажаю успіху. Приносьте апдейти після суду.
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
24 березня 2024, 14:31
#
Ну вот было бы интересно если бы с банков за незаконные блокировки можно было баблишко трухануть, они бы тогда вообще усирались нажимать кнопку заблокировать)Опять же, знiмае если банк згiдно закона заблокировал или просто так, это нужно учесть, в 99% случае банки блочат не по закону.
потому что Реально блокировки передбачени законом, только если клиент нарушил закон, а нарушить он может только если пришла заява в банк от гос органов:)
При проверки финмоном, обычной проверке, счёт нельзя блокировать и запрос на подачу документов на проверку длится до 30 дней, только тогда если клиент включил мороз можно дать блок и разрыв отношений, а не как у нас, лови блок братик и давай доки по живее пахаха

Кстати у меня друзья в Чехии, именно так банки Чехии делают, челик ведёт какую то деятельность переводы, крипту гоняет, ему прилетает пуш уведомление и на почту о том чтобы предоставил доки на то чем он занимается, до 30 дней морозится, и только тогда прилетает блок счёта и досвидули
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
24 березня 2024, 16:57
#
То нехай криптоПТУшники зберуть речі та свистять в Чехію.
Хоча стоп.
По-перше, не випускають за кордон.
По-друге, ви там нікому не потрібні.
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
24 березня 2024, 17:55
#
Я лишь привёл пример, как должен работать банк, сгидно законодавстава, а не как наши блочат когда хотят.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
24 березня 2024, 19:23
#
А нащо українським банкам праювати згідно до чеських законів?…
+
0
Євген Мітт
Євген Мітт
25 березня 2024, 19:03
#
Взагалі-то, як раз через суд і є змога почути деталі відмови у обслуговуванні, бо якраз суд запросить обгрунтування цього рішення, і не надати причин банк не зможе. Але в моєму випадку суд відміняється, бо фінмоніторинг банку змінив своє попереднє рішення і рахунки активні, тож апдейтів не буде.
+
+15
oleksdesigner
oleksdesigner
23 березня 2024, 22:08
#
Та нащо воно вам потрібно щось прояснювати у фейковому банку, відкрийте рахунки у нормальному банку з відділеннями, вон купа відгуків где тут гроші крадуть в рахунок кредитного ліміту за кілька хвилин, служба турботи тільки руками розводить і нічим не може допомогти, дивіться щоб і ви не опинилися серед них
+
0
Євген Мітт
Євген Мітт
24 березня 2024, 12:48
#
Вже не опинюсь)
+
0
SergeyNina
SergeyNina
24 березня 2024, 7:19
#
Нет смысла судиться. Банк имеет на это право. Обидно, но может это и к лучшему. Предоставленный кредитный лимит вообще без уведомлений тысяч на 30−50 потом его воровство подписками и в итоге суппорт не может ничего сделать. Печаль что у других банков уже тоже самое
+
+15
Євген Мітт
Євген Мітт
24 березня 2024, 12:48
#
Банк зобов"язаний обгрунтувати таке своє право одностороннього розірвання співпраці. Бо це право він має з зазначенного вище переліку причин.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
24 березня 2024, 13:51
#
Вам в суді пояснять в брутальній формі за ваш же кошт пояснять, що не забовʼязаний.
Тут стільки таких «судових» погроз було і жодного результату.
+
+9
Oleksandr Shmelev
Oleksandr Shmelev
25 березня 2024, 1:15
#
Ви просто «ляпаєте» язиком, чи розум не дозволяє подивитися судову практику в спеціалізованих для цього джерел? Спробуйте почерпнути інформацію з реєстру судових рішень, можливо в твердженнях щось зміниться.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
25 березня 2024, 8:01
#
То наведіть пару лінків, залюбки почитаю.
+
0
Oleksandr Shmelev
Oleksandr Shmelev
25 березня 2024, 10:54
#
Для прикладу, решту допоможуть знайти юристи Вашого банку ;)
https://zakononline.com.ua/court-decisions/show/100668708
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
25 березня 2024, 10:56
#
Ти з тих блазнів, хто вважає, що кожен незгодний — співробітник банку?))))
+
0
Oleksandr Shmelev
Oleksandr Shmelev
25 березня 2024, 12:26
#
Ні, я з тих блазнів, хто вважає дивним, коли людей обмежили в правах, а один з них бігає по негативним коментарям з цього приводу та виправдовує таке обмеження, всіх звинувачує і всім розповідає «що самі винуваті». Тут доречі ще є таких пару «колег».
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
27 березня 2024, 7:09
#
Ну тобто з концепціє власного блюзнірства ви в принципі згодний? Це вже хліб.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
25 березня 2024, 11:05
#
До чого тут Приватбанк?
Я хз, що там в угоді з ними написано, бо не є клієнтом привату.

Наведіть аналогічне рішення щодо монобанку, де клієнт підписується на пункт про можливість припинення ділових відносин з боку банку в односторонньому порядку.

І доречі, навіть в цому випадку, не відбулося того, що клієнту розкрили причини відмови.
+
0
Oleksandr Shmelev
Oleksandr Shmelev
25 березня 2024, 12:40
#
Враховуючи нещодавну масовість, то очевидно, що судова практика щодо Монобанку ще не напрацьована.

Різниці особливої немає: у Привата також є схожий пункт на Моновський 10.4.1.: «відповідно до ст. 651 ЦКУ Банк має правоздійснити одностороннє розірвання Договору з надсиланням Клієнту повідомлення»

Причина відмови має бути вмотивована. За постановою ВС, якщо немає доказів присвоєння неприйнятно високого рівня ризику — то односторонній розрив відносин є неправомірним.
Ось і випливає випадок вище: не довели — значить розірвання незаконне.
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
25 березня 2024, 16:21
#
Oleksandr Shmelev кому ты доказываешь? там бревно вместо мозга) я ему тоже самое у себя в блоге доказывал) что банк не имеет права блокировать средства просто на финмониторинг чёто там проверять потому шо я для банка резыковый якобы клиент) а там стена, ему доказать себе дороже он как бот)
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
27 березня 2024, 7:11
#
Вибачте, а де ви вже взяли постанову ВС? О_о
Чи Хустський районний суд Закарпатської області вже став виконуючим обовʼязки ВС? Доречі, цікаво, чи була апеляція по справі, яку ви наводили.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
27 березня 2024, 7:13
#
Ну і ви ж розімієте, що жодне судове рішення не може заборонити банку переглянути розрив стосунків, а потім повторити ситуацію. Це на майнова справа, де борг неможна стягувати повністю чи частково декілька разів.

Тобто в наявному стану нормативних документів та судової практики — ці суди то лише спроба відновити не права клієнта, а його поранене сумління.
+
0
Oleksandr Shmelev
Oleksandr Shmelev
28 березня 2024, 7:32
#
Як Ви дотепно пожартували по Хустський районний суд… Рішення ВС по справі 910/507/20. Вибачте, не навів його в попередньому повідомленні. Вважав що, з Вашою Н Е ПТУшною кваліфікацією, Ви в курсі таких речей.
+
0
Oleksandr Shmelev
Oleksandr Shmelev
28 березня 2024, 7:38
#
«Висновки щодо застосування норм права, викладені у постановах Верховного Суду, є обов’язковими для всіх суб'єктів владних повноважень, які застосовують у своїй діяльності нормативно-правовий акт, що містить відповідну норму права.» Інакше кажучи, з судових тяжб оскарження односторонньої відмови перейде в просто скарги до НБУ.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
28 березня 2024, 8:35
#
Бачу, ви непогано сгоріли з того, що попали на одну сходнику з місцевим Валєрою. Вибачайте =)
Визнаю, аргементуєте ви значно краще і це супер.
Набагато цікавіше спілкуватись з людиною, що вміє хоча б працювати з інформацією, а не транслює власні голоси в голові.

Я теж копнув глибше в цю справу та знайшов цікаві рішення ВС по справах 910/11471/17 та 761/26293/16-ц, які додають проблемі ще більше смаку.
З одного боку ВС підтвердив в рішенні по 910/11471/17, що банк має право не розголошувати результати фінмоніторінгу, з другого є рішення 910/507/20. А на додаток ще й якась незрозуміла фігня в 761/26293/16-ц, де встановлено, що замість вартості послуги пеня нараховуюється з суми на рахунках.

Фактично, дурість нашого законодавства створює безлад в банківській сфері. Однією рукою держава тримає палицю над банками, вимагаючи суворого фінмоніторінгу. Другою рукою через ВС транслює рішення, які заважають та вносять ще більше безладу.
+
0
Danilich
Danilich
24 березня 2024, 14:43
#
У них в договоре прописано 1000 причин, где во всем виноват клиент, в том числе в в технических сбоях, только банк белый и пушистый, судиться с банковскими аферистами очень тяжело, ото закрывайте счета и в нормальном банке обслуживайтесь
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
24 березня 2024, 16:27
#
Бред) договор, это не закон и если он сужает закон или клиент ничего не нарушил с точки зрения закона, то эти договора до лампы)так же банк должен доказать что клиент нарушил закон, а он увы не посудова особа чтоб вообще такие вещи расследовать
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
24 березня 2024, 16:56
#
Банк-клієнт це цивільно правові відносини, додатково врегульовані регуляторними документами. В цивільному судочинстві позивач має доводити, що його права порушені.
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
24 березня 2024, 17:54
#
Доведёт, что деньги были ограничены, без нарушения закона, и банковский юрист, ну извините давай те мы вернём, а время кто вернёт человеку? я считаю надо за неправомерные блоки доить банки на бабки
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
24 березня 2024, 19:22
#
Хоч одне рішення на користь клієнта наведи, потім поговорим.
А інакще це бла-бла-бла дуже погано освідченого чувака, що навчився трохи грошей сірими методами заробляти.
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
25 березня 2024, 8:50
#
А какая тут может быть корысть? Ни какой, долго тягомутные судовые дела, возможно суд одобрит компенсанцию от банка за столь долгое удержание средств+ так же обязательно банк оплатит судебный сбор который зависит от суммы иска…Клиент с заблок бабками выиграет 100% просто потеряет время, а банку это так же не выгодно отдавать бабло за свою тупость.
Ждём цифровые суды обещают быть быстрыми, без муторной тягомутины, и беганий по судам
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
25 березня 2024, 11:08
#
Он там твій колега ПТУшник навів ліве рішення щодо Привату в такій ситуації.
Клієнт виграв лише в тому аспекті, що суд встановив переглунути відмову.
Але й слова немає про відшкодування збитків або навіть про розкриття причин.
А так як позов не майновий, то сума судового сбору 800 гривень.
Я розумію, що тобі все що тече по обличчу — то божа роса, але може колись зрозумієш…
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
25 березня 2024, 11:41
#
Включайся) яж и говорю что ОЧЕНЬ ПЛОХО что клиент не может с банка взять бабки за такие блокировки не законные) где я писал что суд обязан стянуть с банка деньги как убыток у клиента?
+
+24
Oleksandr Shmelev
Oleksandr Shmelev
25 березня 2024, 13:59
#
Та куди ж мені, ПТУшнику до висококваліфікованого Вас?
Чотири відгуки про Монобанк і всі чотири смачні поцілунки в п’яту точку.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
27 березня 2024, 7:14
#
Бо навідмину від криптунів, обнільщіків та решти схематозників, я проводжу щомісяця через моно шестизнак в гривні та не маю жодних проблем.
Ну і всі відгуки крім одного — то реальні кейси. І лише один — тролінг для одного місцевого дурника у відповідь на його недолугий вигаданий відгук, аби підкреслити тупість.
Накосячать — напишу негативний відгук.
+
0
Oleksandr Shmelev
Oleksandr Shmelev
28 березня 2024, 7:54
#
Ви проводити шестизнаки, інші люди (зауважте, що не одна особа) за менших сум стикнулися з обставинами блокуванням, про що і написали відгуки, і з Вашого погляду вони всі: криптуни, обнальщики і схематозники? Усі погані, один Ви — Д’Артаньян? Вас не турбує що люди, які вчиняють сірі схеми не обурювались би і не писали негативні відгуки, а по-тихому би пішли б собі, перехрестившись? Вас не турбує розділення участі з людьми, яких за прості перекази — поблокували? Позитивні відгуки навіть на реальні кейси не зменшують загрози для Вас особисто (за виключенням якщо Ви не працівник Моно, а Ви ж не працівник). Якщо Ви не перебільшуєте з «шестизнаками», то скоро побачимо, як Д’Артаньян — схематозником стане.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
28 березня 2024, 8:40
#
Не стану, бо моя діяльність цілковито прозора, активність типова, контрагенти обмежені. Я навіть за товари ніколи на картку не плачу, тільки на айбан підприємця або через еквайрінг.

Щодо бідолашних клієнтів, більшість відгуків — суцільна брехня, або просто замовчування важливих обставин. Я вам відкрию таємницю, як людина, що з цікавості моніторить даний сайт — тут є великий прошарок людей, що пишуть відгуки, щоб помститись. А дехто взагалі тут майже живе та копіпастить одні й ті ж відповіді в коментарях.
(Обіцяю не називати вас ПТУшником більше, визнаю, ви значно вище за Валєру за розумовими здібностями і спілкуватись цікаво)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.6493
EUR 42.9 43.5996
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.6493
EUR 42.9 43.5996
Всі курси банку