Мінфін - Курси валют України

Встановити

Розірвали договір

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Pixelman95 17 березня 2024, 12:30
Хоча ситуація була більше року тому, але хочу поділитися щоб попередити інших.
Був одним з перших клієнтів, отримав 100 к кредитного ліміту, активно користувався кредитними коштами і сплачував відсотки по заборгованості.
В січні 2023 року виникла така ситуація — у мами зламався телефон, і я зайшов їй в акаунт зі свого телефону, адже в неї теж був використаний кредитний ліміт і треба було вчасно сплачувати, + оплачувати її особисті потреби. На той момент я не знав що за правилами безпеки не можна заходити в акаунти з одного телефону (бо в приваті такого нема, без проблем користувались двома акаунтами з одного телефону).
І от прилетіло мені сповіщення про розрив ділових відносин, хоча на той момент було біля 50 к заборгованості. Запитав про причини, але підтримка ж відповідає шаблонами. Погуглив і взнав що скоріше за все причина в тому що вхід у 2 акаунти з 1го телефону.
Спитав у підтримці чи можна знову стати клієнтом з часом — сказали що спочатку треба виплатити заборгованість і можуть переглянути рішення (дали реквізити, бо ж в додаток вже доступу нема)
Досі сплачую заборгованість, по моїм підрахункам залишилося приблизно 20 к.
Прошу у банку переглянути ситуацію і відновити обслуговування, бо без додатку досить не зручно сплачувати кредит (суму заборговані вираховую по смс з нагадуванням про мінімальний платіж)
monobank
Відповідь банку
17 березня 2024, 14:52
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо

Коментарі - 9

+
+15
Oleksii Ch
Oleksii Ch
17 березня 2024, 13:04
#
Скільки рочків автору?
Діти вже в молодшій школі починають підозрювати, що «не знав» це не причина, а виправдання.
+
0
Lolik1837
Lolik1837
17 березня 2024, 14:28
#
«Прошу у банку переглянути ситуацію і відновити обслуговування, бо без додатку досить не зручно сплачувати кредит (суму заборговані вираховую по смс з нагадуванням про мінімальний платіж)»

Автор. Совсем несложно связаться со службой поддержки банки и знать сумму задолженности. Банк не будет для этого возобновлять обслуживание.

А что касается вашего нарушения — то это одно из самых серьезных нарушений. Фактически вы завладели ЧУЖИМ счетом.

Можно говорить , что это счет мамы , папы, любимой тещи , да кого угодно. Но это ЧУЖОЙ счет, а не ваш личный.

По правилам банка только владелец может пользоваться своим счетом, формально даже жене и мужу нельзя пользоваться счетами друг друга, банк тоже может за это прекратить обслуживание если узнает .

Дорогой автор, с такими нарушениями банк не возобновит с вами сотрудничество.

Очень многие думают — «Да фигня , выгнали с одного банка , пойду в другой»
А на деле не всё так просто — своей репутацией надо дорожить
+
0
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
17 березня 2024, 15:12
#
Несколько раз зайти к бану не приводит.
+
0
Три літри
Три літри
17 березня 2024, 16:09
#
Рік гасиш 50к? Ну то нафіга банку такий клієнт?
+
0
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
17 березня 2024, 16:51
#
Не гасит, а платит проценты
+
0
Три літри
Три літри
17 березня 2024, 17:39
#
Ні, гасить бо борг зменшився з 50 до 20
+
0
ch777
ch777
17 березня 2024, 18:28
#
При розірванні договору клієнт зобов'язаний погасити усю заборгованість за 30 днів це прописано у їх шахрайських умовах. За використання 2 акаунтів на 1 пристрої бан гарантовано — тому що хто це робив має проблеми з головою, незважаючи на те що телефон може зламатися а купляти будь-який мотлох щоб зайти у банкінг не кожен буде. У нормальних банках такого немає тому що там працюють більш кваліфіковані спеціалісти з безпеки
+
0
SergeyNina
SergeyNina
18 березня 2024, 0:13
#
Да причина верная. Нельзя так делать в монобанке. Одно устройство — один клиент. А в других банках можно даже делать моды приложений и по два — три аккаунта на устройстве и все работает.
+
0
SergeyNina
SergeyNina
18 березня 2024, 0:14
#
Да, теперь вам задолженность надо погасить на протяжении 30 дней
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 39.22 39.82
EUR 42.22 42.8908
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 39.22 39.82
EUR 42.22 42.8908
Всі курси банку