Мінфін - Курси валют України

Встановити

Уникайте проблем — виводьте гроші з Монобанку!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
yagotinceva 15 березня 2024, 22:42
Понад п’ять років я була вашим відданим клієнтом і завжди користувалася вашими послугами з великим задоволенням. Я завжди рекомендувала ваш банк своїм друзям і знайомим. Навіть за кордоном я продовжувала активно використовувати картку України, яка завжди була для мене надійним засобом оплати.

Проте, 12 березня 2024 року, я отримала лист від вас, у якому повідомлялося про блокування моєї картки та припинення обслуговування, без будь-якого пояснення чи вказівки на причину. Це рішення здивувало мене і залишило мене в шоці.

Це дуже сумно і розчаровує мене бачити, що після такого тривалого часу співпраці ви раптово відмовляєте мені у послугах, не надавши жодного роз’яснення. Я була вашим відданим клієнтом, і таке ставлення викликає велике розчарування.

Відразу зауважу, що у результаті блокування всі мої заощадження були просто заморожені, і я зараз залишилася за кордоном без грошей!!! Це надзвичайно важко і неприємно для мене.

Я буду рекомендувати всім своїм знайомим виводити свої кошти з вашого банку, щоб уникнути подібної ситуації в майбутньому. Немає ніякого сенсу зберігати кошти в банку, який може раптово і безпідставно відмовити в обслуговуванні.
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 березня 2024, 14:46
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Детально все перевірили та переглянули рішення у відмові в обслуговуванні
На поточний момент всі обмеження зняті, картки активні.
Сподіваємося, що наша подальша співпраця приноситиме лише позитивні емоції.

Коментарі - 5

+
0
Danilich
Danilich
15 березня 2024, 23:18
#
«зберігати кошти в банку» — это никакой не банк, а финтех-проект, живущий своей жизнью и упавший на лицензию универсала. Клиента там уже так не ценят как в начале своего запуска
+
0
SergeyNina
SergeyNina
15 березня 2024, 23:32
#
Причина в том что вы заграницей. У других банков тоже самое. Требуйте пересмотр решения в ручном режиме. Если нет то мне трудно порекомендовать другой банк. Пумб тоже самое. Если узнает что вы заграницей может блокнуть. А банк аналогичная ситуация. Приват уже есть случаи.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
17 березня 2024, 13:02
#
Шановний експерт з УСІХ банківських питань, ви схоже несвіжої горілки випили.
Нормальні люди спокійно співпрацюють з банками поза межами України і проблем не мають.
+
+45
MarselKN
MarselKN
16 березня 2024, 9:14
#
Причина не в том, что кто-то за границей. Причина в разных мутках по картам. НИКТО в отзыве об этом не признается. Если бы хотя-бы один из таких авторов показал читателем выписку/ операции, многое стало бы всем ясно.
+
0
ch777
ch777
17 березня 2024, 18:49
#
Написано що підтримка розблокувала клієнта повністю, отже усі ваши ствердження про «мутки» — безпідставний наклеп
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝 / Уникайте проблем — виводьте гроші з Монобанку!