Уникайте проблем — виводьте гроші з Монобанку!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
«зберігати кошти в банку» — это никакой не банк, а финтех-проект, живущий своей жизнью и упавший на лицензию универсала. Клиента там уже так не ценят как в начале своего запуска
- +
- 0
- SergeyNina
- 15 березня 2024, 23:32
- #
Причина в том что вы заграницей.
У других банков тоже самое.
Требуйте пересмотр решения в ручном режиме.
Если нет то мне трудно порекомендовать другой банк. Пумб тоже самое. Если узнает что вы заграницей может блокнуть.
А банк аналогичная ситуация. Приват уже есть случаи.
- +
- 0
- Oleksii Ch
- 17 березня 2024, 13:02
- #
Шановний експерт з УСІХ банківських питань, ви схоже несвіжої горілки випили.
Нормальні люди спокійно співпрацюють з банками поза межами України і проблем не мають.
Нормальні люди спокійно співпрацюють з банками поза межами України і проблем не мають.
Причина не в том, что кто-то за границей. Причина в разных мутках по картам. НИКТО в отзыве об этом не признается. Если бы хотя-бы один из таких авторов показал читателем выписку/ операции, многое стало бы всем ясно.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Проте, 12 березня 2024 року, я отримала лист від вас, у якому повідомлялося про блокування моєї картки та припинення обслуговування, без будь-якого пояснення чи вказівки на причину. Це рішення здивувало мене і залишило мене в шоці.
Це дуже сумно і розчаровує мене бачити, що після такого тривалого часу співпраці ви раптово відмовляєте мені у послугах, не надавши жодного роз’яснення. Я була вашим відданим клієнтом, і таке ставлення викликає велике розчарування.
Відразу зауважу, що у результаті блокування всі мої заощадження були просто заморожені, і я зараз залишилася за кордоном без грошей!!! Це надзвичайно важко і неприємно для мене.
Я буду рекомендувати всім своїм знайомим виводити свої кошти з вашого банку, щоб уникнути подібної ситуації в майбутньому. Немає ніякого сенсу зберігати кошти в банку, який може раптово і безпідставно відмовити в обслуговуванні.
Детально все перевірили та переглянули рішення у відмові в обслуговуванні
На поточний момент всі обмеження зняті, картки активні.
Сподіваємося, що наша подальша співпраця приноситиме лише позитивні емоції.