Мінфін - Курси валют України

Встановити

Служба підтримки дно

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
AndriiBeliaev 15 березня 2024, 18:05
10.03 Заблокували рахунок, тому що в них було запитання по транзакції, відразу ж я надав всі підтвердження, після цього потрібно було підтвердити що рахунком користуюсь я, що я і зробив відразу ж
Після цього всього зявилось питання звідки дохід, відразу я відповів на всі питання і мене відправили чекати від 30 хв до 48 годин
Через деякий час запросили ще документи які відразу я і надав в підтримку в чаті Телеграм, те ж саме відправив в додаток, де було написано що потрібно чекати відповідь 13.03
14.03 Відповіді так і не отримав, писав багато разів в підтримку відповіді так і не отримав сказали чекати ще, на запитання скільки?, відповіли що чекайте, далі я зателефонував по номеру телефона в підтримку де я пояснив ситуацію що я вже 4 дні без грошей та ще й в батька на днях була операція і дуже потрібні були кошти які на балансі (22к) які не можуть розблокувати, ні закрити рахунок до розгляду підтвердженнь доходу, оператор підтримки ввійшов в положення сказав що перетелефонує через годину
Пройшла година оператор зателефонував і сказав що сьогодні до вечора, ну МАКСИМУМ до обіда завтрішнього дня, ситуація буде вирішена
18.03 17:50 ДОКУМЕНТИ ЯКІ Я НАДАВ НЕ РОЗГЛЯНУТІ, і того я 5 днів без копійки, потрібні кошти за проведену операцію, зателефонував ще раз в підтримку де сказали що за слова свого колеги вони не відповідають і сказали чекати, на мої слова про те що я без коштів 5 днів в склалась ситуація таким чином, відповіли що нічим не можуть допомогти
Підтримка хоч і привітна але нічим допомогти не може, навіщо вони там сидять я не розумію
monobank
Відповідь банку
monobankua 15 березня 2024, 19:29
Приносимо вибачення за негативний досвід при зверненні до підтримки. Ми завжди намагаємося надавати тільки якісний сервіс.
Передали ваші звернення на перевірку якості проведення консультації, та вживемо заходів.

Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам.
На поточний момент банк розглядає надані вами документи.
Ми передали запит колегам по можливості прискорити перевірку. Зв'яжемось з вами, як буде нова інформація

Коментарі - 7

+
+16
MarselKN
MarselKN
15 березня 2024, 19:30
#
18.03 17:50? Отзыв из будущего?
+
0
innapcholko
innapcholko
16 березня 2024, 10:11
#
Такой же вопрос
+
0
AndriiBeliaev
AndriiBeliaev
16 березня 2024, 15:46
#
Помилився датою повинна бути 15 , але я думаю що 18 ситуація буде та сама
+
0
Danilich
Danilich
15 березня 2024, 23:13
#
Нету у них достаточного количества персонала, поэтому ждите до полгода максимум, пока до вас дойдет очередь. Надо в нормальный банк ложить, а не в анонимный проект, на ваши обстоятельства им все равно полностью, это никак не ускорит процесс, то что это будет воспринята как попытка давления на финмон
+
+16
SergeyNina
SergeyNina
15 березня 2024, 23:34
#
Нет персонала. Ждать минимум неделю, максимум до полугода. Обидно, но таковы реалии
+
0
AndriiBeliaev
AndriiBeliaev
16 березня 2024, 15:49
#
Тоді для чого писати що перевірка буде до 2 днів , не зрозуміло зовсім
+
0
Danilich
Danilich
18 березня 2024, 12:33
#
Успокоить, что вашей проблемой занимаются и в работе, вместо «№ дня» поставьте любое удобное случайное число, которое вам будет более приемлимое.
Введите в гугл поиск их «Повірте, ми самі не любимо бюрократію» поймете, что это один из шаблонов ответа всем подряд, который оператор копирует недовольному клиенту
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися