Закрили рахунок пенсінерці з I групою інвалідністі та зі статусом ВПО без пояснення причин
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 7
Ну бл… использовать впо для отмыва средств. не ну с… просто слов нет
- +
- +13
-
- nadezdalitv
- 13 березня 2024, 21:12
- #
Що ви говорите таке, перепрошую, але не знаєте не влазьте. Мені заблокували акаунт і підтримка ніяк не хоче допомогти чи щось пояснити, я отримую гроші від рідних стабільно або ж їм відправляю. Все готова підтвердити й відповісти на запитання
- +
- 0
-
- SergeyNina
- 13 березня 2024, 17:40
- #
Если вы не нарушали правила то просите пересмотреть решение. Если занимались незаконным то увы у банка нет другого выбора
- +
- +13
-
- nadezdalitv
- 13 березня 2024, 21:15
- #
Підтримка відповіла, що ніяк не допоможе й нічого не пояснять, я повторно прошу звернути уваги й надати якусь відповідь, в чому чи що вплинувало на вашу думку, я готова все предоставити, що вам потрібно, чи вийти на звʼязок онлайн, але так категорично й беззаперечно поступати неправильно по відношенню до своїх клієнтів ! Сталась якась помилка з-за якої ви просто заблокували рахунок .
- +
- +28
-
- SergeyNina
- 14 березня 2024, 0:30
- #
У вас не было запроса на обновление данных со стороны банка в последние полгода?Скорее всего банк запрашивал новые фото паспорта и ид кода, но вам не пришло уведомление и сработала автоблокировка.Увы и обидно что банк не хочет пересмотреть решение
- +
- +28
-
- nadezdalitv
- 14 березня 2024, 10:06
- #
Так і було і є, але підтримка взагалі на це не реагує і не хоче допомогти, у мене застарілі документи, щоб їх оновити, потрібно звернутись в паспортний стіл, я як інвалід 1 групи це зробити не можу взагалі, тому зробили запрос, щоб працівники самостійно приїхали та провели цю процедуру по зрозумілим причинам, але це довгий процес (я звернулась ще на початку лютого й внесла оплату, але досі процес оновлення документів йде, сказали очікувати відповіді на запит і сам процес навіть в ускореному режимі ще 2 тижні займе). Але підтримка банку це не розуміє чи не хоче чути. Мені дуже неприємно це розуміти.
- +
- 0
-
- oleksdesigner
- 14 березня 2024, 17:05
- #
Змініть банк, тут клієнтів не цінують, вони нехтують Конституцію та фізичним станом людини, тощо проєкт робився для молодих здорових людей, інші не цікавлять, або не откривають рахунок взагалі, або відмова в обслуговуванні без озвучування причин, як бачите, на цьому вся «людяність» «служби турботи» закінчується одразу
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41 | 41.4903 |
EUR | 44.95 | 45.4504 |
Всі курси банку |
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації