Мінфін - Курси валют України

Встановити

Мені не повертають гроші!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
MKsoun 19 лютого 2024, 12:35
07.02.2024 Я пішов у банкомат Приват банку, щоб зняти свою зарплатню. Банкомат довго не міг виконати операцію, я стояв чекав хвилин 5, що він мені нарахує. Гроші з картки списались, але банкомат видав помилку і гроші мені так і не видав. Заявку залишав у Монобанку, бо у Приваті мені сказали, щоб я звертався до свого банку. Я залишив заявку. Спочатку мені говорили, щоб я чекав відповідь протягом доби, але мені так ніхто не передзвонив, після чого я сам набрав, та мені сказали, що зараз відправлять мою заявку на пришвидчення, і десь за 2 години мені відповіли, що грощі мені повернуть до 19.02.2024 включно. Я чекав, дзвонив, чекав, але грощі мені так ніхто і не повернув. Дзвонив до монобанку, і мене дуже «обрадували», що тепер мені требо чекати на першу відповідь у срок 60 діб. 60 діб. Чесно, якщо я б знімав 100 грн, то я би і почекав, але не 17000 грн. Скажіть мені будьласка, чому я повинен чекати більш ніж 2 місяці СВОЇ грощі, якщо проблеми суто системи? Коли я почав користуватись послугами вашого банку, мені не повідомляли, що я буду сидіти голодний зі своєю родиною, мене не попереджали, що я буду займати гроші у знайомих, через ващі помилки.
Надалі прикреплюю номер банкомату: CADN9286
Номер заяки, яку я залишив у монобанку: 5415471
monobank
Відповідь банку
monobankua 20 лютого 2024, 10:27
Розуміємо, що ситуація неприємна
Хочемо трішки підказати, чому, на жаль, оскарження платежу не відбувається так швидко, як очікується:
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Саме тому ми очікували цей термін до подання диспуту
Оскільки в банк надійшов запит на остаточне списання, ми запустили процес оскарження операції, надіславши запит до платіжної системи та очікуємо відповідь на нього. Дійсно, максимальний термін відповіді – 60 днів, як правило ми отримуємо її раніше. Цей термін встановлено платіжною системою, а не нашим банком

Додатково попросили колег проаналізувати ситуацію і бачимо, що вони вже з вами зв'язалися стосовно цього питання

Коментарі - 34

+
+15
Igorovich
Igorovich
19 лютого 2024, 13:03
#
Пишу не з метою щоб образити автора, просто мої 5 копійок. Прийміть той факт, що монобанк відмовився від власної інфраструктури (віділення, банкомати) і перестаньте вірити в їх маркетинг. Не буду лукавити, я також приймаю ЗП на рахунок Моно. Але я не вкладаюся в ліміти безвідсоткового зняття готівки. Я перекидую все на картк Райфайзен Банку (катка АТБ) звідти знімаю будь яку суму без комісії в банкоматах Райфайзен Банку. Приміть той факт, що якби ви знімали через картку ПриватБанку в банкоматі ПриватБанку, то це б значно пришвидшило вирішення проблеми. Я припускаю до 3 днів. За те що в Моно відсутня своя інфраструктура, платити саме вам. Я б на вашому місці змінив би банк, або користувався іншими методами зняття готівки як Райфайзен банк. Моно вам відповідь «Ми також не любимо лишню бюрократію, але …(чекайте 60 днів)». Але хіба то ваші проблеми? Такі ситуації дійсно траплялися зі мною але у мене була Приват картка і Приват Банкомат — все було вирішено за 1 день
+
+3
Oleksii Ch
Oleksii Ch
19 лютого 2024, 13:25
#
А може справа в тому, що Приват та Ощад ніколи добровільно не повертають такі списання?
Вони за правилами мають проводити позачергову інкасацію банкомату, знаходити розбіжність в даних та повертати протягом декількох днів. Так робить будь-який цивілізований банк.

Але керівники підрозділів за такі кейси можуть неотримати премію, тому відповідають, що не бачать таких операцій, поки не прийде запит від платіжної системи в рамках оскарження. Інших важелів впливу між комерційними банками немає, бо ніхто не буде судитися два роки за гроші, що через діспут повертаються максимум за 3 місяці.

Для прикладу, разів 5 за рік турецькі банкомати не видавали кеш з картки моно. Але гроші повертались автоматично не більше як за 7 або 10 днів.

Тобто це не проблема моно, а проблема тих, хто в банках власниках банкоматів прикриває дупу за рахунок клієнтів.
+
+3
Danilich
Danilich
19 лютого 2024, 17:33
#
Ну так полно банков с комиссией 0/0 вход/выход, пумб, райф, аккорд (100К на месяц обнал бесплатно) и тд. А 2 месяца это расплата за пользованием конторой, которая сэкономила на банкоматной сети. А деньги были вложены в эффективный маркетинг. За день не всегда решат, но время будет намного меньше
+
+15
Igorovich
Igorovich
19 лютого 2024, 13:05
#
Щоб уникати таких ситуацій порібно що Банк Емітент Карти і банкомат були від одного банку
+
+26
aliwka3
aliwka3
19 лютого 2024, 13:56
#
Так 60 дней это срок ответа платежной системы, причем тут монобанк?) Или они должны всем верить на слово и со своих денег вернуть?
+
+18
Qwerty1999
Qwerty1999
19 лютого 2024, 15:29
#
Монобанк — это финтехпроект, который «заточен»
исключительно для проведения безналичных платежей.

Если нужно ежемесячно снимать часть зарплаты наличкой,
то есть смысл переводить денежные средства на карты
других укрбанков, где на балансе есть свои банкоматы
и снятие наличных без комиссии.
+
+11
innapcholko
innapcholko
19 лютого 2024, 17:45
#
Где терминалы привата — которые за раз выдают 17тыс с карт не приват-банка?
+
0
serge1980
serge1980
19 лютого 2024, 22:59
#
Хороший вопрос))
+
0
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
20 лютого 2024, 14:39
#
А что мешает 2−3 раза снять?
+
+11
innapcholko
innapcholko
20 лютого 2024, 16:50
#
Читай текст отзыв
+
+18
SergeyNina
SergeyNina
20 лютого 2024, 0:42
#
По срокам автовозврата уже не будет. Теперь через платёжную систему и сроки до 60 дней. Откажитесь от монобанка если нужно снятие наличных.
+
+3
krv77
krv77
20 лютого 2024, 10:09
#
Или отказаться от наличных, если нужен монобанк)
+
+15
Qwerty1999
Qwerty1999
20 лютого 2024, 13:43
#
Правильнее завести карточку
ПУМБа или Райфа и при
необходимости снятия
наличных — снимать их
не с карты Монобанка…
+
+3
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
20 лютого 2024, 14:41
#
До котобанка нужно ещё пумб регистрировать. Но в таком случае на кой хрен котобанк нужен вообще. А вообще до войны были разговоры про котобанкоматы
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
20 лютого 2024, 15:47
#
То ти навіть родичам не потрібен, а монобанк маж 7кк клієнтів
+
0
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
20 лютого 2024, 16:07
#
Ну ты головой подумай. Получаешь зп на моно, а чтобы снять переводить на другой банк. Зачем посредники? А то что я его котобанком зову — заслуга их маркетологов, которые для рекламы этого кота использовали. Логотип его это m в квадрате, откуда кот взялся не понятно. Ненавидеть или любить мне банк не за что. а 7 млн ничего не значит, и не понятно активных клиентов или вообще всех, в том числе из рф
+
0
ch777
ch777
20 лютого 2024, 16:28
#
Це разом з померлими клієнтами або ті що позакривали рахунки, мертві душі теж враховуються в «7млн»
+
+9
AI1
AI1
20 лютого 2024, 18:43
#
Це взагалі, до речі, Моно, якщо ви закрили рахунок, може ненадати інформацію в УБКІ та за вами буде роками числитись карта/рахунок та ви будети вважатися клієнтом банку. Це не банк, це Тігібковсько молдавський кусок г*мна.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
21 лютого 2024, 10:26
#
AI1

УБКІ не відстежує рахунки — тільки діючі кредити.

Закрити рахунки при незакритому кредиті,
ні один банк не зможе таку дурню зробити…

А от написати таку дурню може хто завгодно…
+
0
AI1
AI1
21 лютого 2024, 12:53
#
Ви помиляєтесь, щоб перевірити це можна запрсити кредитну історію в УБКІ та ви побачити як відкриті/закриті кредити так і відкриті кредитні карти. До речі, в мене є закрита ще в середені 2022 року кредитна карта Моно яка в УБКІ досі значіться як діюча, нажаль неможна надати скріни, щоб вирішити це питання, тобто щоб Моно передав привльну інформацію в УБКІ, я змушений був знову відкрити карту Моно (вона просто є, вона не активна) тому що зі мною навіть відмовлялися спілкуватися на цю тему, зараз процес вже другий тиждень в роботі, все пишуть «Вітаю, ******! Мене звати Аліна, служба турботи про клієнтів Монобанк 🐱
Пишу вам з приводу вашого звернення — щодо УБКІ.На жаль, для вирішення питання нам потрібно трішки більше часу. Ми працюємо над вашим питанням та надамо зворотній звʼязок протягом 5 днів, можливо швидше. Гарного дня!»
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
21 лютого 2024, 13:48
#
Ну що с того, що в УБКІ зосталась інформація
про вашу кредитну карту, банк же вам не малює
рух коштів та витрати кредитних грошей по
неіснуючих транзакціях…
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
21 лютого 2024, 9:00
#
До котобанка нужно ещё пумб регистрировать

Иногда надо думать головой, перед тем, как что-то делать…
+
0
ch777
ch777
20 лютого 2024, 16:31
#
Такого банку навіть офіційно немає, треба гроші отримувати на справжній банк з відділеннями та банкоматими, а раз закинули гроші у чорний порохотяг то тепер і бийтесь декілька місяців щоб витягти гроші обратно, а кидати на чорну картку, щоб потім перекинути на райф, це верх якогось д…
+
+60
D L
D L
20 лютого 2024, 17:14
#
Не розумію, чому так накинулись на Моно. Да банк без відділень. Але так було з самого початку, наче всі розуміють, що отримують. Нічого такого за останні роки не трапилось. Це дійсно банк не для зняття готівки. Якщо клієнтів цікавить виключно отримання зарплатні з метою зняття, то Моно тут точно не варіант. Але скаржитись на «Банк без відділень/банкоматів» за те, що в нього немає відділень/банкоматів… досить дивно. Ну і по суті. З точки зору банка зняття готівки відбулося, Приват прислав підтвердження. Підстав вважати, що клієнт не зняв готівку в Моно немає. Але клієнт повідомляє, що готівку не знімав. Виходить, хтось каже неправду — або клієнт, або Приват. Поки що не відомо напевно, хто саме, тому і здійснюється процедура оскарження. Ті, кому кошти повертали швидше, мали трохи іншу ситуацію — в них банк-власник банкомату не підтверджував зняття, тому кошти «повертались» (а насправді, навіть нікуди не зникали, бо відбувається спочатку блокування коштів, а тільки після підтвердження фактичне перерахування. Для клієнтів блокування виглядає як списання, для зручності). P. S. Була схожа ситуація, коли банкомат Привату гроші не видав, а Моно списав. Сума значно менша, я навіть поскаржитись не встиг, наступного дня кошти «повернулись» (як я зрозумів, прийшло повідомлення про невдалу операцію). По автору такого повідомлення не надходило, ба навпаки, Приват підтвердив зняття. Тому процес оскарження буде, нажаль, довше.
+
0
Pumbovik
Pumbovik
20 лютого 2024, 19:50
#
То что этих карманных калобанков расплодилась целая куча — обанк, бвр, изибанк, спорт, которые типа оказывают услуги банков, а за кулисами беспомощность и неспособность решить проблемы которые в норм банках занимает дни, а не затягиваются на месяца как у автора
+
+15
Qwerty1999
Qwerty1999
21 лютого 2024, 9:09
#
Pumbovik

И в чём собственно ваша проблема…

Если что-то лично вас не устраивает в этой расплодившейся куче
финтех-проектов — не регистрируйтесь в них и будет вам счастье…

Никто не принуждает регистрироваться в Монобанке и получать
его карты, хоть чёрные хоть белые хоть металлические…
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
21 лютого 2024, 10:21
#
Я намагаюсь публікувати факти та робити логічні висновки з них,
бо якщо не заперечувати всю ту дурню, що продукують на сайті
Мінфін деякі дописувачі, то сайт перетвориться у помийку.
+
0
innapcholko
innapcholko
21 лютого 2024, 17:06
#
А в чем логичного когда по закону ТЦК должно вручать повестку в руки — а есть куча инцидентов когда повестку получают люди, которые много лет находяться заграницей и про вручение повестки узнают, когда им приходят решения суда, штрафы или другое??? Хотя они повестку не получали, и живя уже много лет — «вертели» ее в принципе???

Логика тут где?
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
21 лютого 2024, 17:21
#
Innapcholko

Логика в том, что живущие за границей украинцы продолжают
быть гражданами Украины со всеми вытекающими из этого последствиями, в том числе как в части воинского учёта так
и в части норм закона о мобилизации.

Непонятно одно — почему живущую в Одессе женщину
так волнуют проблемы мужчин призывного возраста,
находящихся за пределами Украины.
Может у вас сын моряк сейчас болтается где-то
в средиземном море на посудине под кипрским флагом.
+
0
innapcholko
innapcholko
21 лютого 2024, 17:23
#
Я не нахожусь за пределами Украины! Розовые очки сними ущербный — я написала про Монако или Багамы — потому что тупые коментираии про «пропаченые коментарии» надоели и это был мой соракам/издевка! Но ты видно ограниченый чтобы это воспринят? Тем более я уже писала — на счет этого -… но видимо ограниченност совка не дает?

И по факту — ваша логика оправдывает коррупцию!

Я уже устала жить в коррупционном болоте!!!

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
21 лютого 2024, 17:37
#
innapcholko
Я не нахожусь за пределами Украины!


Неужели не способна даже прочитать текст,
где чёрным по белому написано, цитирую:

почему живущую в Одессе женщину
так волнуют проблемы мужчин призывного возраста

+
0
Pumbovik
Pumbovik
21 лютого 2024, 15:01
#
Отличительная черта серьезного банка — наличие собственной инкассаторской службы, все эти карманные финтех-мусорки ничего подобного не имеют, поэтому вынуждены канючить у других банков наличку для своих клиентов, а те уже в первую очередь ориентируются на обслуживание своих клиентов. Я не зарегистрирован в том списке финтехов что приводил
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
21 лютого 2024, 16:25
#
Pumbovik
Я не зарегистрирован в том списке финтехов что приводил


Тогда в чём собственно заключается весь смысл вашей
критики проектов, в которых вы не зарегистрированы.

Вам нравятся банки со своей службой инкассации — это
ваше право. Кому-то могут нравиться финтехпроекты,
типа Монобанка — и это их право.

Необходимо выбирать тот банк, перечень услуг которого
покрывает все ваши потребности.
Если у банка всего три работающих отделения на всю страну,
то снимать наличную гривну через кассу такого банка будет
очень проблематично именно тем клиентам, которые проживают
в населённых пунктах, где нет работающих отделений этого банка.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
21 лютого 2024, 10:08
#
Поцікавлюсь, як «норм» банки виграють діспут в платіжній системі за «дні»?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 39.52 39.9904
EUR 42.71 43.2807
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 39.52 39.9904
EUR 42.71 43.2807
Всі курси банку