Закрив рахунки? Іди до біса!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
Також хочу відзначити шаблонні та довгі відповіді працівників чату. 08.02.2024 діалог був більше години при такому то питанні! Просто дізнатись стан рахунку та отримати довідку про їх закриття!
Вас ввели заблуждение, что вы обслуживаетесь в «банке». https://bank.gov.ua/ua/supervision/institutions Вы можете убедиться что официально такого банка нет, а то что вы называете «банком» это отдельная финтех контора, арендующую лицензию у универсала.
Геолокация обманывается софтом, эмулирующий фейковый жпс. Оператор тупо гоняет вас по скрипту чтоб вы не уходили, звоните и требуйте закрыть счета, а вопросы почему покачану просто игнорируйте и не отвечайте на них
Геолокация обманывается софтом, эмулирующий фейковый жпс. Оператор тупо гоняет вас по скрипту чтоб вы не уходили, звоните и требуйте закрыть счета, а вопросы почему покачану просто игнорируйте и не отвечайте на них
Так рахунки наче закрили. А що ще цікаво в чат коли написав сьогодні це підтвердили, а коли говорив з оператором вхідної лінії та запитав там про стан рахунку, то відмовились надати таку інформацію в усній формі при тому, що я представлявся та називав свій іпн та оператор точно перевіряла мої рахунку та зазначила що в мене був інший фінансовий номер, а не той з якого я зателефонував хоча це також не так. Чекаю на відповідь та рішення працівників вже тут
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.18 | 41.6563 |
EUR | 45.83 | 46.5008 |
Всі курси банку |
08.02.2024 пишу знову у чат. Прийшла довідка про закриття лише Білої картки, уточняю що подава і заявку на закриття всіх карток. Далі було саме кончене за всю історію користування банком, оператор заперечення опрацьовує 5 разів! 5! «Нам важливо знати чому саме ви хочете закрити карту, можливо ми можемо вирішити вашу проблему», від самого початку написав що за особистих обставин та банк тут ні до чого! Як виявилось валютна картка також була закрита але довідка не прийшла та була активна Чорна картка. Оператор фіксує прохання закрити картки. Це ж скільки разів треба їх закривати щоб вони нарешті закрились! Радить очікувати на зворотній звʼязок не уточнюючи в якій формі та який регламент опрацювання мого питання на що я наводжу питання. Пише що напишуть самі.
09.02.2024 Намагаюсь увійти у застосунок. Пропонує зазначити мобільний номер, це свідчить про те, що мій номер вже не є фінансовим та Макс т бути закриті рахунки. Перевіряю пошту, листа з довідками не знаходжу в жодній з папок. Пишу в котре у чат. Чи активні мої рахунки? — Рахунки закрито. Довідка про закриття рахунків була відправлена на пошту. Ми вам телефонували повідомити, але номера не існує. На пошті нічого, мені ніхто не телефонував, номер активний! Прошу надіслати довідку про закриття рахунків у чат на що відповідь що така можливість відсутня. Рекомендують перевірити декілька пошт. Ну звісно може я маразматик та забув яка була пошта та навіть ту на яку прийшла довідка по Білій карті. Пропонують сформувати вже запит до банку на отримання довідки! Тільки уточнював стан рахунків тобі відповідають що вони закриті та все інше через офіційний запит вже. Гуляй вася. А звідки я знаю що вони закриті?? Телефоную на гарячу лінію банку. Мені кажуть що номер у базі не той який був раніше! Та як це може бути? Це кабздець! А як же я ним користувався до цього? Прошу мені відправити (продублювати) довідки на ту ж пошту що наче відправляли думаю може все ж дойдуть на що знову ж таки потрібно тільки через офіційний запит це робити. Супер. Офіційного підтвердження щодо закриття рахунків та їх стану в мене не має. Пін тоді змінити так і не вдалось. Номер який був фінансовий не був фінансовий. Фантастика. Це страшний сон, а не банк. Нікому не раджу.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації