Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відсутність клієнтоорієнтованості від слова ЗОВСІМ

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Kostiaaaaa 1 лютого 2024, 12:11
Користувався сервісом моно протягом кількох років, були дрібні зауваження, але не критично, але від сьогодні прийняв рішення зупитини співпрацю.
Причиною стало звернення до служби підтримки з приводу зарахування коштів. Спочатку я думав оператор просто шаблонами відповідає, але як виявилось, проблеми у зарахуванні коштів це проблеми клієнта, а не банку, хоча у інших банках перекази зараховуються миттєво. Мені розказали про банки відправники, що це вони не відправляють, потім розказали що це операції затримуються на рівні нацбанку… жодне зі слів ні перевірити ні підтвердити не можливо, більш того пояснення нормального так і не надійшло. На моє зауваження з приводу проблем які створюються банком у звязку з затримкою, мені повідомлено, що це мої питання. Не рекомендую мати справу, з даним банком.
monobank
Відповідь банку
monobankua 1 лютого 2024, 14:38
При такому типі поповнення, спочатку ми бачимо лише сповіщення про те, що банк, який обслуговує торгову точку, планує провести зарахування на картку.
Коли вже банк проводить фактичну відправку коштів нам через платіжну систему VISA/MasterCard, сума зараховується на вашу картку.
Як правило це займає не більше 3-4 календарних днів, але в деяких випадках терміни можуть збільшитися.
Додатково передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення консультації та вживемо відповідних заходів.
Сподіваємось на те, що надалі наша з вами співпраця приноситиме лише позитивні емоції

Коментарі - 4

+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
1 лютого 2024, 12:43
#
100% що йдеться про SWIFT
+
+42
MarselKN
MarselKN
1 лютого 2024, 15:10
#
Не, это лудоман з казино денюжку выводит
+
+15
Danilich
Danilich
1 лютого 2024, 14:17
#
Потому что свифты у них идут через банк-партнёр Deutsche Bank, который известен своими блокировками платежей и задерживанием, вам нужно менять банк, где банк-партнер другой. И вам лучше выбрать более другой надежный банк, где валютными платежами занимается отдельный отдел, а не студенты с телеграмом, в чем вы уже убедились по ответам поддержки
+
+15
smishno
smishno
1 лютого 2024, 21:59
#
У відгуку ні слова про свіфт і про валюту, а вже кажеш що кому нужно
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41 41.4903
EUR 44.95 45.4504
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41 41.4903
EUR 44.95 45.4504
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝 / Відсутність клієнтоорієнтованості від слова ЗОВСІМ