Відгук про співпрацю з монобанк
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 41.85 | 42.3603 |
| EUR | 49.33 | 49.95 |
| Всі курси банку | ||
На мій рахунок фоп зайшли кошти по договору від замовника, банк її помістив на транзитний рахунок під процедуру підтвердження походження платежу, та запросив видаткові. Я надав документи, які просив банк, це було в середу. В п’ятницю в без десяти п’ята година вечора, банк затребував додатково ттн по видатковим. Враховуючи, що вихідні, а гроші мені потрібні вже, щоб розраховуватись з постачальникпми я надав тин не у повному обсязі, а що було, адже чекати до понеділка, це ще два дні. Далі пішов решим мороз від банку, сім днів вони розглядали питання, на запити чи потрібно додати ще якоїсь інформації кол центр відповідав, що від фахівців немає запиту і нічого не потрібно. По термінами не відповідали, типу сидіть чекайте. Тобто півтора тижня моя діяльність як фопа була фактично заблокована, адже зараз такий час, що не має вільних коштів, щоб фінансувати все і відразу, не отримуючи при цьому свій дохід.
Далі цікавіше, банк відмовив в обслуговуванні, та заблокував карту і рахунок фоп, завчасно не попередивши. Тобто, без будь якого сповіщення я втратив змогу керувати своїми коштами. Про причини такого рішення було повідомлено дуже розмито, типу на вистачило документів, та лише після того, як я три години достукувався до служби підтримки, намагаючись дізнатись що власне сталось, і чому я не можу розраховуватись на касі магазину і зайти в додаток. Тобто коммунакії 0, замість того, щоб попросити надати потрібний документ і сповістити що без нього не зможуть завершити процедуру, банк вирішив просто позбутись мне як клієнта. Адже зручніше заробляти з людей відсотки по кредитам, ніж вирішувати питання фопів, таке моє враження.
Далі банк запропонував особисті кошти та залишки на рахунку фоп перевести на рахунок іншого банку. Начебто ок, ні та й ні, підписали заяву на перерахунок коштів, і мене запевнили що по регламенту протягом трьох робочих днів питання буде закрите. Особисто я рахую що це не прийнятно лишати людину без грошей на такий термін, але чекаємо. Пройшли вихідні, пройшли три робочі дні — тиша. На звернення відповідают довго, і стандартно що питання в роботі і що по регламенту три дні, коли наголошуєшь що терміни вже пройшли, відповідають сухо знову що питання в роботі, не даючи ніяких нових термінів і коментарів. Це адекватна комунікація? Наразі вже пройшло сім днів, кошти не перерахували. Виглядає це ніби банк привласнив собі мої гроші і тепер морозиться.
Підсумовуючи, банк взагалі не зацікавлений у фопах, вирішення будь якої ситуації це просто нескінченна тяганина по часу. Більше того, свфдомо-несвідомо, але перешкодив моїй бізнес діяльності на півтора тижня, а це втрати. Комунікація між монобанк і універсал банк, або в межах команди, таке враження, що відсутня, кол центр віддувається за всіх і не може дати адекватну відповідь. Наразі питання не вирішено, банк гроші не віддає. Загалом, не рекомендую.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування.
Згідно ст.15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» банк перевіряє транзакції клієнта.
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
На основі цього аналізу та інформації із різних перевірених джерел банк приймає зважене рішення щодо подальшого обслуговування.
Стосовно повернення залишку коштів, нам дуже шкода, що процес займає більше часу ніж планувались, ми передали колегам запит прискорити цей процес.