Списалися грощі
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
- +
- 0
-
- innapcholko
- 15 грудня 2023, 17:55
- #
Даже если деньги спишут неправомерно — обратитесь в поддержку новой почты.
была аналогичная ситуация — мой отзыв на счет приватбанка смотрите на счет Розетки!
не рекомендую использовать поддержку банка для возврата неправомерно списаных денежных средств. потому-что эти *** инициируют процедуру чарж-бека! А это надолго.
Через поддержку Новой Почты! Деньги вернут быстрее и тот кто списал деньги по ошибке — заинтересован в добровольном возврате!
Отменяйте процедуру чарж-бек через поддержку банка!
Звоните на горячую линию по данному поводу!
была аналогичная ситуация — мой отзыв на счет приватбанка смотрите на счет Розетки!
не рекомендую использовать поддержку банка для возврата неправомерно списаных денежных средств. потому-что эти *** инициируют процедуру чарж-бека! А это надолго.
Через поддержку Новой Почты! Деньги вернут быстрее и тот кто списал деньги по ошибке — заинтересован в добровольном возврате!
Отменяйте процедуру чарж-бек через поддержку банка!
Звоните на горячую линию по данному поводу!
- +
- +1
-
- SergeyNina
- 15 грудня 2023, 23:13
- #
Какое оскарження? Это не мошенничество, а сбой. Это решается через суппорт новой почты. По срокам до недели. Пишите в суппорт Новой почты
- +
- 0
-
- innapcholko
- 16 грудня 2023, 11:28
- #
Извините про «уродов» в поддержке моно было грубо,
но поддержке рекомендую читать отзывы и комментарии перед тем как писать сообщения — так и про «уродов» все забудут.
но поддержке рекомендую читать отзывы и комментарии перед тем как писать сообщения — так и про «уродов» все забудут.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 40.85 | 41.3104 |
EUR | 44.44 | 45.1508 |
Всі курси банку |
Повідомлення оператора:
На даний момент сума по вашій карті знаходиться в резерві (заблокована для списання банком, який обслуговує торгову точку/у якому зареєстрована торгова точка (банком-екваєром)). Якщо банк-еквайєр не надішле запит на списання протягом 11 днів з моменту покупки, сума автоматично повернеться на вашу карту на 12 день.
Ця операція була проведена 3.12.23 пройшло 12 дні грощі так і не повернулись. 15.12.23 звʼязуюсь з оператором банка
Наступна відповідь:
Денис, доброго дня! Мене звуть Анастасія.
Ми сформували документи на повернення коштів за заявкою, яку ви подали і передали в платіжну систему для оскарження транзакції. Термін очікування першої відповіді — до 60 днів, якщо відповідь надійде раніше зазначеного терміну, ми обов’язково з вами зв’яжемося.
Ми докладемо всіх зусиль, щоб ваше питання вирішилося якомога швидше.
Як тільки у нас з’явиться нова інформація по вашій справі ми обов’язково з вами зв’яжемося.
Дякуємо за співпрацю!
Прошу вирішити моє питання, бо складаються враження далеко не найкращі.Скільки потім буде ще відповідей таких та скільки часу я повинен чекати на свої кошти?
Якщо запит не надходить, то сума повертається на 12 день.
Якщо ж сума була списана, а товар/послуга не отримана, тоді банк може виставити запит для оскарження списання через платіжну систему. Дійсно, термін очікування першої відповіді може бути до 60 днів.
Для уточнення інформації по вашій ситуації, написали вам в особисті повідомлення