Холд для інтернет-еквайрингу
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 40.9 | 41.3206 |
EUR | 44.88 | 45.4401 |
Всі курси банку |
Помилились замовленням, буквально через секунд 30 зрозумівши це, відписали в підтримку. Скасувати повернення вже неможливо.
Звісно, що помилка абсолютно наша, але:
1. Було б набагато зручніше та безпечніше, якщо в вікні з оплатою передавалось «ID замовлення» (яке зараз доступне тільки в загальному списку) і також в діалогове вікно під час останньої кнопки повернення.
2. Створити хоча б 5-ти хвилинний холд на повернення платежу, щоб мінімізувати помилки.
1. Є таке вікно, при створенні інвойсу є поле description, в яке мерчант може писати ідентифікатор замовлення і це буде відображено у веб кабінеті.
2. Дякуємо за пропозицію. Передали колегам. Якщо в планах з'явиться ця функція, ми обов'язково проінформуємо