Вкрали кошти
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 12
Безпідставно закрили мій картковий рахунок та відмовили в подальшому обслуговуванні.
Підстави встановлює сам банк. Раз закрив — підстави були.
Але грошові кошти які знаходились на картковому рахунку не повернули і не повертають.
Ти ж сам пишеш що багато раз спілкувався з підтримкою і вона відповіла що це питання в процесі.
Вкрали кошти
А це просто відверта брехня.
Підстави встановлює сам банк. Раз закрив — підстави були.
Але грошові кошти які знаходились на картковому рахунку не повернули і не повертають.
Ти ж сам пишеш що багато раз спілкувався з підтримкою і вона відповіла що це питання в процесі.
Вкрали кошти
А це просто відверта брехня.
Якби були підстави — були б розʼяснення!
А так безпідставно!
А з приводу «вкрали гроші» — Ви праві - це відкрите заволодіння чужим майном- це грабіж.
Якби були підстави — були б розʼяснення!
Звідки ви це взяли?
Шановна Ганна, я вам задам одне неособисте питання: ваші подруги коли відмовляють чоловікам у стосунках завжди дають обґрунтовану відповідь «чому?» ?
От і банк так само має право відмовити у обслуговуванні без пояснень. Причому це право банка закріплено в законі, на відміну від жіночого.
А з приводу «вкрали гроші» — Ви праві - це відкрите заволодіння чужим майном- це грабіж.
ваше щастя що українські компанії не подають до суду на людей що кидаються безпідставними звинуваченнями
Звідки ви це взяли?
Шановна Ганна, я вам задам одне неособисте питання: ваші подруги коли відмовляють чоловікам у стосунках завжди дають обґрунтовану відповідь «чому?» ?
От і банк так само має право відмовити у обслуговуванні без пояснень. Причому це право банка закріплено в законі, на відміну від жіночого.
А з приводу «вкрали гроші» — Ви праві - це відкрите заволодіння чужим майном- це грабіж.
ваше щастя що українські компанії не подають до суду на людей що кидаються безпідставними звинуваченнями
А ви, я так розумію, з підтримки банку?
Якщо так, то краще б витратили час на вирішення мого питання чи інших «клієнтів» банку.
Чи ви на проценті?
Шановний «Три літери», прошу, звертайтесь до мене — Анна. Це правильна форма мого імені.
Чесно, подивилась би я на вас у такій ситуації. Коли ти залишаєшся без коштів на життя, а тебе тільки те і роблять, що можуть «годувати сніданками» або просто ігнорувати.
На все добре.
Чесно, подивилась би я на вас у такій ситуації.
А я був у такій ситуації коли Monese закрив мені рахунок за спробу переказати гроші на крипто біржу чи вивести гроші з криптобіржі (зараз вже не згадаю точно). Мені теж довелось чекати виводу грошей і навіть більше ніж вам.
І знаєте що? Я зробив правильні висновки з цього.
Я тут зависаю саме для того щоб слідкувати за відгуками і враховувати зміни. А відповідно міняти щось у тому як я користуюсь банками.
Наприклад помітив що банки починають блокувати криптанів — звернув свою кріптодіяльність в Україні через напівлегальні типу українські криптобіржі і працюю тільки закордоном з цілком легальними які дозволяють завести та вивести гроші в нормальний спосіб, а не через п2п.
Чи бачу що перекази на картки часто викликають запитання — і при критичних операціях чи операціях на великі суми став користуватися лише банківськими переказами.
Це все така банальщина, настільки все просто і зрозуміле що я не перестаю дивуватись чому інші люди вперто ходять по граблях, займаються п2п бізнесом чи переводять великі суми на картки які в них валялись у шафці або приймають на них оплати на великі суми від інших.
Я міг би вам поспівчувати. Якби ви нормально розповіли свою історію: що ви робили до закриття, не брехали би що банк у вас щось вкрав.
Брешете тут тільки ви, шановний.
Хто ви такий, щоб я вам детально розповідала що та як?
Є ситуація! Якщо не знаєте, що до неї призвело — йдіть собі далі. А не тіште себе тим, що ви тут найрозумніший.
Брешете тут тільки ви, шановний.
Жодного слова не збрехав, на відміну від вас малошановна Анна.
І ви підтвердили що я був прав написавши що Монобанк перерахував вам гроші.
Хто ви такий, щоб я вам детально розповідала що та як?
Хіба я прийшов до вас додому і випитую щось? Чи може на касі АТБ піймав за руку і дістаю запитаннями? Ви, Анна, прийшли сюди написати відгук. Але в ньому ви збрехали, і я можу про це тут написати.
Якщо не знаєте, що до неї призвело — йдіть собі далі.
Так ви у відгуку мали б написати що до неї призвело, що ви робили з грошима на рахунку за день, тиждень, місяць до блокування.
А раз не розповіли то на чому тоді базується ваша заява що банк не мав підстав для закриття рахунку? Те що при не розповідаєте про підстави не означає що їх немає.
Жодного слова не збрехав, на відміну від вас малошановна Анна.
І ви підтвердили що я був прав написавши що Монобанк перерахував вам гроші.
Хто ви такий, щоб я вам детально розповідала що та як?
Хіба я прийшов до вас додому і випитую щось? Чи може на касі АТБ піймав за руку і дістаю запитаннями? Ви, Анна, прийшли сюди написати відгук. Але в ньому ви збрехали, і я можу про це тут написати.
Якщо не знаєте, що до неї призвело — йдіть собі далі.
Так ви у відгуку мали б написати що до неї призвело, що ви робили з грошима на рахунку за день, тиждень, місяць до блокування.
А раз не розповіли то на чому тоді базується ваша заява що банк не мав підстав для закриття рахунку? Те що при не розповідаєте про підстави не означає що їх немає.
- +
- 0
- Валерка Котовский
- 14 грудня 2023, 11:47
- #
В моно таким макаром блочат лишь тех кто продавая крипту, принял денег со взломанных банковских аккаунтов, и из другого банка поступила жалоба, и они ждут что клиент пойдёт по закону в полицию, те ничего не сделают и закроют дело и пошлют клиента как обычно в суд:)
А вам на будущее при продаже крипты, и приёме перевода от 3го лица (где фио биржи не совпадает с фио отправителя банка) нужно требовать фото банк карты или фото документов отправителя, так у вас будут док-ва что с вами взаимодействовали и предоставив их банку, счёт будет разблокирован, а жалоба от клиента анулирована и скорее всего с ним разорвут договор за передачу данных 3 м лицам.
Лично мне разорвали договор жалоб не было, через сутки уже вывели деньги:)
А вам на будущее при продаже крипты, и приёме перевода от 3го лица (где фио биржи не совпадает с фио отправителя банка) нужно требовать фото банк карты или фото документов отправителя, так у вас будут док-ва что с вами взаимодействовали и предоставив их банку, счёт будет разблокирован, а жалоба от клиента анулирована и скорее всего с ним разорвут договор за передачу данных 3 м лицам.
Лично мне разорвали договор жалоб не было, через сутки уже вывели деньги:)
Шановний, я десь писала, що займаюсь криптовалютою?
Не знаєте — краще помовчіть.
Мені ваші поради ні до чого.
Хай щастить.
- +
- +15
- Валерка Котовский
- 14 грудня 2023, 15:59
- #
Просто так не блочат, да и моно банк не имеет ничего против торгов криптой если ваш оборот в мес не превысит 100к по правилам НБУ, а сказки что продавали товары и прочую фигню нет смысла.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 40.9 | 41.3206 |
EUR | 44.88 | 45.4401 |
Всі курси банку |
Але грошові кошти які знаходились на картковому рахунку не повернули і не повертають.
Співробітники підтримки спершу пообіцяли регламент обробки протягом робочої доби.
Згодом надійшло смс — Вибачте, перевірили інформацію детальніше, регламент обробки протягом 3-х робочих днів, але ми постараємося якнайшвидше. Як тільки кошти буде переведено, ми обов’язково повідомимо.
На четверту добу я знову пишу у підтримку. Для уточнення інформації щодо коштів.
Відповідь банка одна — Питання виводу коштів в роботі, на жаль, точних термінів немає.
З того часу пройшло вже більше 10 днів.
Кожного разу коли пишу для того, щоб дізнатися де мої кошти, відповідь залишається незмінною!
Більше того, підтримка більше не зацікавлена у мені як у клієнті банку і дозволяє собі ігнорувати мої звернення.
Монобанк! ПОВЕРНІТЬ МЕНІ МОЇ КОШТИ!
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи багато параметрів та інформацію із різних перевірених джерел.
Стосовно повернення залишку коштів, нам дуже шкода, що процес зайняв більше часу ніж планувались.
На поточний момент питання з виводом коштів вже вирішене.
Додатково ми передали цю ситуацію на перевірку, та вживемо необхідних заходів