Монобанк в односторонньому порядку закриває мій рахунок
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 41.85 | 42.3603 |
| EUR | 49.33 | 49.95 |
| Всі курси банку | ||
Трішки про себе.
Офіційно працевлаштований, відповідно — офіційна заробітна плата.
Ніяких кредитних історій не маю, ніяких підозрілих переказів чи чогось подібного не маю. З криптою не працюю.
Рахунок більше, як накопичувальний, який відкритий з січня цього року. Якщо памʼять не зраджує за весь час було зроблено 4 операції:
1 Поповнення картки;
2 Купівля валюти с депозитом на 3 місяці;
3 Отримання переказу в валюті (від колишнього роботодавця);
4 Одноразова оплата квартири через Booking (син оплачував моєю карткою).
Я майже не користуюся цим банком (важко, розбиратися в додатку), коли потрібно (що буває вкрай рідко), мені допомагає син.
Після того як я втратив доступ до свого старого номера тлф, подзвонив в банк і попросив змінити на актуальний.
Звʼязався з банком через відео звʼязок. Банк почав задавати різні питання…
Одне із питать про останню операцію, про яку я знав (тільки не знав про дату та суму операції), так як син здійснив оплату, з мого попереднього дозволу.
Син допоміг з відповіддю на питання банку. На що працівник банку зробив мені зауваження: «Ви маєте самостійно відповідати на всі наші питання, ніхто інший не має право говорити».
Після мене запитали: «Ви погоджуєтеся з тим, що даєте згоду третім особам користуватися вашим рахунком, операціями і відповідно банк не несе за це відповідальність?»
На що я, поспішно, не обдумавши, відповів: «Так».
А син збоку казав: «Тату ти що, не погоджуйся на таке…»
Після моєї згоди банк відправив повідомлення про зміну номеру тлф.
А ще через хвилин 20−30, ще одне повідомлення про закриття рахунку.
Подальше наше листування, пряма мова:
« — Доброго дня!
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. На основі накопиченої інформації з різних джерел банк прийняв рішення про закриття вашого карткового рахунку та відмову в подальшому обслуговуванні.
З повагою, команда monobank
— Доброго вечора!
Ви можете, будь ласка, поясните ваші дії? Через яку інформацію? Що сталося?
Я нічого не розумію!
І де тепер всі мої кошти?
Що мені робити?
-Вітаю, Сергію Анатолійовичу!
Мене звуть Юлія, служба турботи
monobank
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою
monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
— Яка причина? Що я не так зробив?
Змінив номер тлф? | через це?
Де мої кошти?
— Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Для виведення коштів буде необхідно підписати заяву на переказ. Підписання відбувається у вашому мобільному застосунку monobank…
— І ще одне питання. Коли я отримаю пояснення від банку про причини закриття мого рахунку, в письмовій формі?
— Розумію вас, але повідомити точну причину відмови не можемо через політику банку
Бажаємо звернути вашу увагу, що банк діє відповідно до Умов та правил, з якими ви ознайомлювались та погоджувалися під час відкриття картки.
10. Заключні положення
10.4.1. Договір може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін.
Якщо банк змінить рішення — ми вам обов’язково повідомимо.
Я вам повідомила актуальну інформацію, що немає можливості отримати точну причину відмови …"
Банк просить, щоб я надав всі свої дані для переказу.
Оскільки всі кошти в валюті, для переказу, банк конвертує все в грн.
Я не згоден з одностороннім рішенням банку і не хочу закривати свій рахунок, а також виводити гроші в інший банк!
Банк всіляко ухиляється від надання причин з приводу закриття мого рахунку, посилаючись на політику банку, і наш договір.
Думаю, що робити в даному випадку. Як правильно діяти? Як вирішити питання?
Писати заяву, в НБУ? Подавати до суду?
Дійсно, банк може ухвалити рішення про відмову в обслуговуванні, спираючись на інформацію із різних джерел
Ми діємо відповідно до Умов та правил банку:
10. Заключні положення
10.4.1. Договір може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін
Якщо рішення зміниться – ми вам обов'язково повідомимо