Заблокували всі рахунки і доступ у додаток без попередження, вже більше 2 тижнів не повертають кошти
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 6
- +
- +15
-
- Oleksii Ch
- 17 жовтня 2023, 21:26
- #
Подякуйте що ви не клієнт пʼятизіркового А-банку, який офіційно згідно у годою під час припинення відносин з клієнтом забирає собі 30% залишку на рахунках.
То что бизнес счета фоп надо было держать в настоящем банке с персональным менеджером, поэтому такое и качество обслуживания, то что вами просто некому заняться или стоите в очереди на обработку. В норм банке вам бы это все сделали за 1−2 дня, та и за двери бизнес просто так не выставляют, это таким еще приват занимается, которому плевать на количество клиентов
Вы не в той стране решили честно зарабатывать. Тут это не работает. Хотите нормально зарабатывать думайте+))))Здесь воруют вагонами и все норм, а садят за украденные 100 грн =))))
- +
- 0
-
- Петро Федик
- 2 листопада 2023, 0:13
- #
Ідинтично та сама ситуація.
Теж фоп, теж заблокували рахунок і неповертають кошти уже 16 день.
Бісить уже це що тех підтримка відповідає що спеціалісти займаються вашими питанням і так далі,нічорта вона там невирішує.
Банк з яким неварто мати справу і крапка.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 40.9 | 41.3206 |
EUR | 44.88 | 45.4401 |
Всі курси банку |
Причину блокування рахунків сказати не можуть. Поводяться як шахраї. Також дзвонила на гарячу лінію і там адекватної відповіді я не почула, співробітник банку лише мені сказала, що Монобанк не є юридичним представником Універсал банку, це інший продукт)), відправляє мене в так звану «службу турботи клієнтів», де мені кожного дня надсилають одні і ті ж самі шаблонні відповіді, які я описала вище. Як зупинити це замкнуте коло? Це просто шахрайство, безпідставно утримувати мої кошти і не повертати їх, а також не виконувати свої обовʼязки! Заява була подана ще 2.10.2023 року і по сьогоднішній день не виконана!"
Обов'язково проаналізуємо та проведемо роботу над помилками
На поточний момент кошти було надіслано згідно з заявою