Загубились гроші при переказі по IBAN
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 41.85 | 42.3603 |
| EUR | 49.33 | 49.95 |
| Всі курси банку | ||
Через декілька годин звернувся в чат-бот, де зі швидкістю відповіді раз в 30 хв повідомили що «моє звернення дуже важливе для них і будуть якнайшвидше вирішувати проблему».
Це «якнайшвидше» мене не влаштувало, звернувся до коллцентру і тільки після цього почались якісь рухи, попросили надіслати платіжку, сказали що провідні спеціалісти вже займаються моїм питанням.
Що цікаво, часто користуюсь МОНО для дрібних оплат і переводів — все працює швидко. Тільки велика сума — одразу якісь проблеми (не перший раз вже в мене).
Пройшло пів дня, на разі і досі не відомо куди поділися гроші, надіслані по IBAN, провідні спеціалісти ще шукають.
Хотів трохи зекономити на коміссії, як результат:
— зіпсований настрій та час на пошуки своїх же грошей
— не встиг провести вчасно зранку платіж, який планував.
Робота підтримки в чатботі — взагалі треш!
Питання було передано на максимально високий рівень та вже вирішене.
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Дякуємо за розуміння.
Сподіваємось надалі тільки радувати вас