Монобанк зухвало ігнорує рішення суду!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 20
Чи можете, будь ласка, продемонструвати (надати посилання на рішення на сайті судової влади) де саме там зазначено те, що як ви кажете «банк ігнорує»? А я можу одразу сказати, що там такого нема і не буде. Суд постановляє яку суму стягнути з вас по суті в примусовому виді (через виконавця), але про те, що банк має пробачити вам залишок боргу і обнулити його в застосунку там мови не йде. Хіба не так? Це вже ви самі чомусь вигадали, що там таке є і тепер вимагаєте це від банку.
- +
- 0
- Тамара Карпенко
- 27 вересня 2023, 23:36
- #
«Так, колегією суддів встановлено, що згідно наданого банком розрахунку вбачається, що останній безпідставно здійснив нарахування та відповідне списання заборгованості за відсотками, комісією та пенею на загальну суму 36058,19 грн., так як сторони належним чином не узгодили правові підстави їх нарахування.» Таким чином, суд визнав безпідставність нарахування та списання заборгованості за %,комісією та пенею. А тіло присудив,яке я виплатила. https://reyestr.court.gov.ua/Review/100218098 Ось постанова суду!
Це все чудово, проте, що саме суд «Постановив»? Те, що з вас потрібно стягнути певну суму, ось це зазначено після слів «Постановила».
Чи є там щось, що суд постановив, але банк не виконує? Ні, бо суд не зобов’язував банк щось прибирати. Він лише зобов’язав вас сплатити певну суму
Чи є там щось, що суд постановив, але банк не виконує? Ні, бо суд не зобов’язував банк щось прибирати. Він лише зобов’язав вас сплатити певну суму
- +
- 0
- Тамара Карпенко
- 28 вересня 2023, 0:02
- #
Судом визнано безпідставність нарахування і стягнення %, комісій, пені? Визнано!
А те, що це викладено в описовій частині рішення, а не в резулятивній не означає, що не потрібно виконувати! Це встановлений постановою суду факт (безпідставність нарахування). І продовження нарахування — це пряме і чітке порушення постанови суду! А не в резулятивній частині це викладено, бо з позовом звертався саме банк, а не я. І суд ухвалив рішення в рамках позовних вимог, все логічно.
Як раз таки означає.
У розділі «Встановив» судового рішення суд визначає фактичні обставини справи, тобто те, що сталося, які дії були здійснені сторонами, які докази були представлені тощо. Цей розділ допомагає з’ясувати сутність справи та обставини, на яких ґрунтується рішення суду.
При цьому правова кваліфікація і висновки, щодо правових обов’язків сторін описується в розділі «Постановили». В цьому і є їх різниця.
Допоки банк, або будь-хто інший прямо не зобов'язаний рішенням до певних дій, він, прошу вибачення за тавтологію, не зобов'язаний це робити.
Коли суд зобов'яже банк списати залишок борги, от тільки тоді він матиме це робити. Такого рішення зараз нема. Є тільки ваш обов'язок сплатити певну суму, не більше.
У розділі «Встановив» судового рішення суд визначає фактичні обставини справи, тобто те, що сталося, які дії були здійснені сторонами, які докази були представлені тощо. Цей розділ допомагає з’ясувати сутність справи та обставини, на яких ґрунтується рішення суду.
При цьому правова кваліфікація і висновки, щодо правових обов’язків сторін описується в розділі «Постановили». В цьому і є їх різниця.
Допоки банк, або будь-хто інший прямо не зобов'язаний рішенням до певних дій, він, прошу вибачення за тавтологію, не зобов'язаний це робити.
Коли суд зобов'яже банк списати залишок борги, от тільки тоді він матиме це робити. Такого рішення зараз нема. Є тільки ваш обов'язок сплатити певну суму, не більше.
- +
- 0
- Тамара Карпенко
- 28 вересня 2023, 0:50
- #
Ні,якраз правова кваліфікація ,і висновки щодо правових обовʼязків сторін описані саме у мотивувальній частині ,а не у резулятивній (як ви її називаєте «постановили»).на підтвердження своїх слів процитую ст .265 ЦПК: У мотивувальній частині рішення зазначаються:
1) фактичні обставини, встановлені судом, та зміст спірних правовідносин, з посиланням на докази, на підставі яких встановлені відповідні обставини;
2) докази, відхилені судом, та мотиви їх відхилення;
3) мотивована оцінка кожного аргументу, наведеного учасниками справи, щодо наявності чи відсутності підстав для задоволення позову, крім випадку, якщо аргумент очевидно не відноситься до предмета спору, є явно необґрунтованим або неприйнятним з огляду на законодавство чи усталену судову практику;
4) чи були і ким порушені, не визнані або оспорені права, свободи чи інтереси, за захистом яких мало місце звернення до суду;
5) норми права, які застосував суд, та мотиви їх застосування;
6) норми права, на які посилалися сторони, які суд не застосував, та мотиви їх незастосування.
5. У резолютивній частині рішення зазначаються:
1) висновок суду про задоволення позову чи про відмову в позові повністю або частково щодо кожної з заявлених вимог;
2) розподіл судових витрат;
3) строк і порядок набрання рішенням суду законної сили та його оскарження;
4) повне найменування (для юридичних осіб) або ім'я (для фізичних осіб) сторін та інших учасників справи, їх місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (
- +
- 0
- Тамара Карпенко
- 28 вересня 2023, 0:50
- #
4) повне найменування (для юридичних осіб) або ім'я (для фізичних осіб) сторін та інших учасників справи, їх місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб), ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України, реєстраційний номер облікової картки платника податків сторін (для фізичних осіб) за його наявності або номер і серія паспорта для фізичних осіб — громадян України. Тобто ви конкретно не праві в плані того,чим мають бути наповнені мотивувальна і резулятивна частини рішення суду .визнаєте хоча б це? Щодо того,що немає рішення суду про обовʼязок банку списати ,без питань немає,я цього і не стверджувала . Проте ,якщо таке нарахування визнано судом безпідставним і банк продовжує це (безпідставне) нарахування -ви не вважаєте це порушенням рішення суду?
- +
- 0
- Oleksii Ch
- 28 вересня 2023, 14:56
- #
Нажаль таке в нас законодавство.
Суд схвалює стягнення боргу (або ні) і ніяк не може вплинути на те, що банк пише в своіх системах. Після отримання рішення банк вже вдруге не може нічого стягувати за цим договором, але договір не вважається розірваним, бо ви його добровільно підписали, а умови нормального розірвання не можуть бути виконані через залишки боргу.
Те що суд не визнав пені та штрафи — це стосується саме стягнення тих сум з вас, а не стану внутрішніх систем банку.
Якщо хочете, позивайтесь тепер ви, але доведеться доводити, що пені та штрафи наразовані незаконно. І перше судове рішення вам тут не допоможе.
Суд схвалює стягнення боргу (або ні) і ніяк не може вплинути на те, що банк пише в своіх системах. Після отримання рішення банк вже вдруге не може нічого стягувати за цим договором, але договір не вважається розірваним, бо ви його добровільно підписали, а умови нормального розірвання не можуть бути виконані через залишки боргу.
Те що суд не визнав пені та штрафи — це стосується саме стягнення тих сум з вас, а не стану внутрішніх систем банку.
Якщо хочете, позивайтесь тепер ви, але доведеться доводити, що пені та штрафи наразовані незаконно. І перше судове рішення вам тут не допоможе.
- +
- 0
- Тамара Карпенко
- 27 вересня 2023, 23:36
- #
Https://reyestr.court.gov.ua/Review/100218098
- +
- +15
- Олексій Літвінов
- 23 жовтня 2023, 17:50
- #
Банк безпідставно нарахував відсотки і це визнав суд. Суд не повинен прописувати, що робити з безпідставно нарахованими відсотками. Якщо вони безпідставні, тобто незаконні, то банк повинен і може технічно зробити корегування. Тамара якщо Ваше питання не вирішено, можете звернутися до нас https://sud.net.ua ми спробуємо допомогти.
- +
- 0
- Oleksii Ch
- 23 жовтня 2023, 23:08
- #
Так, Тамаро, звертайтесь!!!
Одразу 8000 готуйте тільки і вам охоче напишуть позовну заяву, якою потім банк в суді підітреться =)
Одразу 8000 готуйте тільки і вам охоче напишуть позовну заяву, якою потім банк в суді підітреться =)
- +
- +15
- Олексій Літвінов
- 24 жовтня 2023, 19:14
- #
Олексію, а чому Ви вирішили, що 8000? Чому Ви вирішили, що ми запропонуємо написати позовну заяву? Ви же не знаєте, що ми можемо запропонувати Тамарі!!! А у нас є, що запропонувати і для Тамари це ні чого не буде коштувати!
Купа тексту але який ви самі не прочитали напевно так? Ще раз читайте: мотивувальна частина якщо коротко просто описує з чим працювали грубо кажучи, щоб далі на підставі цієї інформацію вже прийняти рішення — тобто що буде постановлено вже далі як рішенням у справі.
- +
- 0
- Fantomas2020
- 28 вересня 2023, 13:35
- #
Закройте карту и счёт в банке и пусть банк в суде доказывает, что Вы ему ещё что-то должны. Если долги липовые (не признанные судом), то вряд ли они будут взысканы в судебном порядке. Такие долги банк может продать коллекторам, а те обратятся к «своему» частному нотариусу и исполнителю, чтобы их с Вас взыскать.
- +
- 0
- Oleksii Ch
- 28 вересня 2023, 14:51
- #
Не закриють та не будуть нікуди йти.
В таких справах — обовʼязок умовного боржника щось доводити.
І продавати нікому не будуть, бо по даному договору є судове рішення і повторне або спрощене стягнення вже неможливе.
Але борги будуть до скону висіти та в БКІ потрапляти.
В таких справах — обовʼязок умовного боржника щось доводити.
І продавати нікому не будуть, бо по даному договору є судове рішення і повторне або спрощене стягнення вже неможливе.
Але борги будуть до скону висіти та в БКІ потрапляти.
- +
- 0
- Fantomas2020
- 28 вересня 2023, 16:04
- #
По заявлению клиента банк обязан закрыть счёт. Если не закроет, жалоба в НБУ, Гетманцеву или исковое заявление в суд.
- +
- +27
- Oleksii Ch
- 28 вересня 2023, 16:22
- #
Бажаю успіху. Ще один диванний судовий гульвіса, до Дніліча в пару…
Че ж вы не возьмете в долг денег и не попробуете закрыть счет?)
- +
- 0
- Fantomas2020
- 29 вересня 2023, 11:03
- #
А зачем ей брать деньги в долг? Чтобы погасить несуществующий долг, который не признан судом? Просто закрыть счёт с «липовым» долгом. Если банк не закроет, тогда жалоба. Гетманцев писал, что если хотите решить проблему с банком (это было по обмену ветхой валюты), то жалобу писать ему.
- +
- +15
- Oleksii Ch
- 29 вересня 2023, 12:46
- #
Дитячій садочок «Веселка» =)
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.6493 |
EUR | 43.34 | 44.0005 |
Всі курси банку |
Якщо ви бажаєте отримати від нас офіційну відповідь стосовно цієї ситуації, просимо написати або в особисті повідомлення, або у підтримку і ми надамо вам її згідно з чинним законодавством