Ваші гроші в Монобанку не в безпеці
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 41.85 | 42.3603 |
| EUR | 49.33 | 49.95 |
| Всі курси банку | ||
нещодавно Monobank мене дуже сильно і неприємно здивував. Напередодні Дня Незалежності (23 серпня) о 6:10 ранку (поки я спав в Україні) хтось розрахувався в Сан Франциско моєю картою в seafood ресторані (Хтось, мабуть, смачно поїв лобстерів) три рази по 100 доларів США (екв. 3 743 грн) (без жодного підтвердження через додаток, введення cvv2, пінкода чи будь-якої іншої ідентифікації). Хотілося мені бути там, проте ніт, то були шахраї. Вони могли б зняти і більше, проте на кредитці не було більше коштів. Через дірку в Безпеці Банку операції пройшли. Так як це сталося з вини банку, то згідно із пунктом 37.2 статті 37 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» Банк мав би повернути ці кошти і навіть пеню 0,1% за кожен день з дня неналежного платежу, проте служба підримки мені повідомила, що я не можу розраховувати на повернення грошей банком інакше, як через суд при цьому хоча ввічлтиво, але послала. Взагалі виглядає абсурдно від Банку, який пишається своєю підтримкою. І ще більш неочікувано, наскільки Банку начхати на своїх клієнтів і він готовий йти на порушення закону і втрату клієнта, який багато років з ним, приносить валютну виручку і тримає в банку всі свої фінанси. А головне ціна питання — 300 доларів.
Я подам позовну зяву — благо маю договір з хорошими юристами і незважаючи на військовий стан суди працюють. Тут не питання грошей, а питання принципу. Коли повернуть, то все що повернуть, задоначу на ЗСУ (і так більше цієї суми щомісяця доначу)
Ситуація вкрай неприємна, особливо, коли ми з вами збираємо по копійках кошти на ЗСУ.
Більш того, я з Моно з 2018 року (вони з’явились в 2017) і дотепер я вважав їх найкращим фін сервісом в Україні і всім рекомендував, проте, як виявилось, я помилявся. Тепер прийдеться знову походити по ринку і подивитись, ким їх замінити. Відчуття наче в моєму улюбленому ресторані мені наклали в тарілку і замість вибачення сказали «і так з'їсте».
Уважно ставтеся до своїх грошей — в Монобанку вони не в безпеці і коли щось станеться, то у Вас буде тільки одна можливість стягнути кошти з банку — суд, навіть якщо Банк по закону зобов’язаний заплатити. Бо мої відносини з Моно саме там [в суді] і закінчуються.
Налаштуванням термінала займається торгова точка та банк, який її обслуговує. Деякі торгові точки можуть проводити платежі без введення CVV-коду, не запитувати код підтвердження в вашому застосунку (3DS) і брати при цьому відповідальність на себе за проведення даних платежів
Ми сформували документи на повернення коштів за вашим зверненням і передали в платіжну систему для оскарження транзакції. Зараз, ми очікуємо відповідь від банку, який обслуговував термінал, по якому пройшли платежі
Ми детально проаналізували ситуацію, колеги вже зв'язались з вами стосовно оскарження
Також, колеги готують офіційну відповідь по вашому зверненню, яку нададуть згідно з чинним законодавством