Сіль — солена, масло — масляне
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 41.85 | 42.3603 |
| EUR | 49.33 | 49.95 |
| Всі курси банку | ||
З першого боку все влаштовує. Тут вам і техпідтримка яка може «сюсюкатися» з вами у чаті, і менеджери, які допоможуть у вирішенні навіть особистих питань (якщо що то я не VIP). Зручний застосунок, є ачівки (хоч чимось можу похизуватися). Навіть картку можно блокувати та розблокувати.
З іншого боку йолопскі правила щодо «нерозголошення». Ніхто нічого не коментує. На будь які запитання щодо того, чому так багато скарг на відмову в обслуговуванні — відписки якісь ботів. Я все розумію, там таємниці, безпека і все таке інше. Але чому клієнти скаржаться на те що ви навіть самим клієнтам не відповідаєте? Я розумію що не зобовʼязані, але чому ні?
Інше що дратує — це очікування на відео верифікацію. 5 хвилин мого часу я не можу закрити застосунок. Якого біса? Мені двічі дзвонили та все доводилося починати з початку! Допіліть очікування у фоні!
Стосовно причин відмови обмежень та відмови в обслуговуванні: у нас немає принципової позиції приховувати щось від клієнта або обманювати його. Наша принципова позиція перед клієнтом – максимальна відкритість.
Умови та правила Банку є у відкритому доступі https://www.monobank.ua/rates
При цьому банк, як фінансова установа, зобов'язана перевіряти операції наших клієнтів.
Найчастіше на основі цього аналізу банк може прийняти рішення про відмову в обслуговуванні.
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми відловлюємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
Також розголошення цієї інформації може допомогти шахраям у майбутньому знайти нові шляхи для шахрайства та фінансових махінацій.
Ще ми також залишаємо за собою право відмовити в обслуговуванні клієнтам у разі неповажного ставлення до співробітників банку (це зазначено в п.10.7 Умови та Правила обслуговування).
На превеликий жаль, у багатьох відгуках, наприклад про відмову в обслуговуванні, авторами вказана неповна, або недостовірна інформація яка не повною мірою описує все, що робилося, що сталося.
А надати повну інформацію у відповіді під відгуком, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося, можливість відсутня, тому що ми не можемо порушити банківську таємницю.
У клієнтів, що користуються карткою для звичайних щоденних операцій та потреб (здійснення/отримання переказів за карткою, реквізитами, сплата послуг в магазині, інтернеті, комуналки, отримання зарплати, міжнародні перекази, депозити, облігації та інше) зазвичай не виникає складнощів, обмежень та відмов в обслуговуванні.
Стосовно часу очікування відеоверифікації, написали вам в особисті повідомлення, для уточнення даних.