Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ви перевищили один з лімітів, але це не проблема

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Alla2023ua23 15 вересня 2023, 21:43
Шановні представники монобанку, вітаю і дякую Вам за співпрацю і за гарний сервіс.

15 вересня вперше стикнулась з такою ситуацією, коли двічі за день не змогла розрахуватись карткою «Моно».
О 13:16 платіж не пройшов — в додатку відхилений платіж супроводжувався повідомленням: «Ви перевищили один з лімітів, але це не проблема. Це сталося через те, що Ви користуєтеся карткою активніше за 98% користувачів. Зверніться, будь ласка, в підтримку — вони допоможуть»

Потім о 13:21 змогла зробити успішний платіж. Зазначу, що після вищезгаданого відхиленого платежу о 13:16 в підтримку ще не зверталась.

О 19:02 платіж було знову відхилено з супровідним повідомленням, що згадувала раніше, а саме: «Ви перевищили один з лімітів, але це не проблема. Це сталося через те, що Ви користуєтеся карткою активніше за 98% користувачів. Зверніться, будь ласка, в підтримку — вони допоможуть».

Після цього вперше звернулась в підтримку.
Фахівці «Моно», дякую їм за професійну і оперативну допомогу, мені відповіли наступне:
«Ми відправили запрошення з деталями для проведення
відеоверифікації у ваш застосунок. Ми, як банк, маємо періодично ідентифіковувати клієнтів. Ця процедура не займе багато часу.»

Я тільки за те, щоб програма безпеки розрахунків та персональних даних була актуалізована та перевірялась постійно — підтримую і приєднуюсь. Це великий плюс!
Але сьогодні я двічі не змогла здійснити розрахунки, затримувала інших людей, створювала черги та витрачала час на незрозумілі проблеми з банківською карткою, коли на рахунку достатньо коштів.

Прошу розглянути можливість завчасно попереджати клієнтів про необхідність ідентифікуватись і давати проміжок часу для звʼязку клієнта з банком в зручний час, якщо клієнт в ці строки не звʼязався, тоді блокувати.

Додаток передбачає розсилку повідомлень користувачу від банку, то чому заздалегідь не дати клієнту можливість не допускати блокування власних коштів і актуалізувати дані своєчасно? Тим самим створюючи більш комфортні умови для клієнта та всіх інших — не створюючи черг, здогадок щодо якого з лімітів це стосується, тощо.

Дякую Вам!
Наразі ситуація повністю і оперативно вирішена, та не хотілося б знову в неочікуваний момент стикнутись з перебоями в роботі сервісу.
З повагою.
monobank
Відповідь банку
16 вересня 2023, 8:44
Дякуємо за відгук
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Для цього написали вам в особистому повідомленні, щоб уточнити інформацію

Коментарі - 1

+
0
VictorR
VictorR
19 вересня 2023, 19:56
#
Зауваження людини цілком доцільне. Однак я впевнений що моно чує зворотній зв’язок і врахує цей момент в роботі
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.9 41.3206
EUR 44.88 45.4401
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.9 41.3206
EUR 44.88 45.4401
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝 / Ви перевищили один з лімітів, але це не проблема