Заблокували рахунок через P2P переказ з бінансу
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 50
Йшли роки, а мамкіни бізнесмени від крипти все ніяк не могли зарамʼятати що така навілегальна діяльність не подобається банкам.
- +
- +64
-
- KotletaDollarov
- 1 вересня 2023, 15:48
- #
Крипту нужно только вводить или выводить за нал, потому что банковских сотрудников гложет зависть и подозрение, когда там летают переводы по 10к дол. Вот если мне надо вывести 5 битков, естественно я обращусь к менялам за кэшем, то что на карту физлица такую сумму ни один банк не проведет
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 1 вересня 2023, 19:43
- #
Який фантастичний фейспалм
ВО ВСЕХ банках Украины ваши мутки с криптовалютой рано или поздно прикрыли бы по любому.
И вы весьма напрасно, МОНОбанку «единицу» поставили (хоть я его и сам терпеть не могу) — это не его персональная «фишка» блочить криптодельцов, это ВСЕ украинские банки вас заблочат
П. С. Скажите автор, а вы когда купленный за 27 тысяч долларов биткойн продаете за 28 тысяч — вы кому налоги платите за заработанную тысячу?
Вот вы знаете — у государства и у банков тоже такие вопросы возникают
И вы весьма напрасно, МОНОбанку «единицу» поставили (хоть я его и сам терпеть не могу) — это не его персональная «фишка» блочить криптодельцов, это ВСЕ украинские банки вас заблочат
П. С. Скажите автор, а вы когда купленный за 27 тысяч долларов биткойн продаете за 28 тысяч — вы кому налоги платите за заработанную тысячу?
Вот вы знаете — у государства и у банков тоже такие вопросы возникают
- +
- +35
-
- Varto Znaty
- 1 вересня 2023, 19:53
- #
А мова тут йде про купив біток — продав біток?
я купляв доллар (юсдт), збергав його на свому рахунку на біржі, потім продав юсдт і отримав грн.
але блокування пройшло через шахрая, не за податки. я що, не написав про це вище?
читайте уважніше пост з відгуком, а потім пишіть
я купляв доллар (юсдт), збергав його на свому рахунку на біржі, потім продав юсдт і отримав грн.
але блокування пройшло через шахрая, не за податки. я що, не написав про це вище?
читайте уважніше пост з відгуком, а потім пишіть
- +
- +35
-
- Varto Znaty
- 1 вересня 2023, 16:11
- #
Мамкиньі комментаторьі — ті, хто не розуміють ситуацію, але бляха пишуть свої ту**і коменти.
читай уважно — я забрав свої кошти, але один з платежів був від шахрая, з-за якого заблокували не тільки мене, але й інших користовачів, не тільки монобанку клієнтів.
ознайомтесь спочатку з текстом, а не по першому слову Р2Р бінанс одразу пишіть свій висер.
читай уважно — я забрав свої кошти, але один з платежів був від шахрая, з-за якого заблокували не тільки мене, але й інших користовачів, не тільки монобанку клієнтів.
ознайомтесь спочатку з текстом, а не по першому слову Р2Р бінанс одразу пишіть свій висер.
- +
- +15
-
- MaxShad137
- 1 вересня 2023, 16:20
- #
Можете в лс скинути даного користувача? Щоб я заблокував йоги на всяк випадок теж.дякую
- +
- +20
-
- Varto Znaty
- 1 вересня 2023, 16:22
- #
Та я можу і тут скинути
його нік CAPITALL999
його нік CAPITALL999
Ти схоже навіть не читав коментарі. Банки блокують криптунів незалежно від того скаржились на них шахраї чи ні. Просто ти сам дав банку докази своєї криптоактивності, а це для банка як червона ганчірка для бика — і це сталось раніше, ніж якби ти не зіткнувся з іншим мамкіним кидок-бізнесменом.
- +
- +5
-
- Varto Znaty
- 1 вересня 2023, 16:39
- #
Крипта не червона ганчірка для банків, вона може бути «ризиковою» в якомусь сенсі, а саме — вони можуть попросити надати документи про податки і все ок, якщо не ок з податками, сплачуй 18% + 1,5% і йди собі далі. пишу це, бо знаю, що іншим робили розблокування рахунків за великі суми через бінанс п2п після підтвердження платежів і ордерів з бінанс, деякі платили 18 +1,5, в кого немає основного доходу.
«після підтвердження платежів і ордерів з бінанс, деякі платили 18 +1,5, в кого немає основного доходу.»
Как я понял вы к этим «деяким» не относитесь ? То есть налоги вы со своей крипто деятельности так и не платите ?
Как я понял вы к этим «деяким» не относитесь ? То есть налоги вы со своей крипто деятельности так и не платите ?
- +
- +20
-
- Varto Znaty
- 1 вересня 2023, 18:19
- #
Я не заробляю на крипті, я купляв юсдт собі, я продавав свої ж юсдт через деякий час, коли мені потрібні були гроші. тут свої заощадження в мене, ніякого прибутку від торгів в мене немає - я не арбітраж, я зберігаю кошти в різних валютах, а також і в цифровому форматі, тобто юсдт. диверсифікування — в умовах війни це перше, що повинно бути. крипта не заборонена — що не заборонено, то не заборонено.
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 1 вересня 2023, 19:41
- #
Так вам ніхто не забороняє тримати крипту.
А ось обмін на фіатну валюту обкладений підводними каменями.
А ось обмін на фіатну валюту обкладений підводними каменями.
Банку чхати на сплату податків — це не його головна проблема
Його головна проблема не стати елементом ланцюга відмиванні чи обналу коштів
якзо середньостатистичний криптан дізнається що треба платити податок як для доходу фізичної особи — він пустить собі пулю в лоба — не для того купуються юсдт щоб потім втрачати 20% що робить цю «інвестицію» збитковой
Його головна проблема не стати елементом ланцюга відмиванні чи обналу коштів
якзо середньостатистичний криптан дізнається що треба платити податок як для доходу фізичної особи — він пустить собі пулю в лоба — не для того купуються юсдт щоб потім втрачати 20% що робить цю «інвестицію» збитковой
- +
- 0
-
- Varto Znaty
- 1 вересня 2023, 18:46
- #
Не згоден
якщо буде чхати — він співучасник та прикриває таких «підприємців», як результат — відповідає ще гірше, аніж клієнт і штрафи там ой які великі)
в мене тоді питання, якщо «Банку чхати на сплату податків», тоді чому монобанк оподатковує кешбек?
якщо буде чхати — він співучасник та прикриває таких «підприємців», як результат — відповідає ще гірше, аніж клієнт і штрафи там ой які великі)
в мене тоді питання, якщо «Банку чхати на сплату податків», тоді чому монобанк оподатковує кешбек?
Банк взагалі не дозволяє використовувати картку фізичної особи для ведення бізнесу і моментально закриває рахунок як тільки дізнається про це. Сплачуються при цьому податки чи ні значення не має.
- +
- 0
-
- Varto Znaty
- 1 вересня 2023, 19:33
- #
Не дозволяє, все правильно, але яким чином я тут?
який бізнес в мене тут був?
до чого тут ця інфа?
я на крипті не заробив, я купив долар, я продав долар. інвестування — то вже інше, тут декларується все і сплачується податок на прибуток 19,5 раз на рік, все правильно, немаю нічого проти. але я не інвестор.
і ще раз, я не арбітражник якийсь, якби я їм був, то я б тихенько зʼїв цей бан від банку і сидів би шукав нову карту для подальшого відпрацювання «связок».
гадаю, що на цьому можна дискусію тут припинити.
який бізнес в мене тут був?
до чого тут ця інфа?
я на крипті не заробив, я купив долар, я продав долар. інвестування — то вже інше, тут декларується все і сплачується податок на прибуток 19,5 раз на рік, все правильно, немаю нічого проти. але я не інвестор.
і ще раз, я не арбітражник якийсь, якби я їм був, то я б тихенько зʼїв цей бан від банку і сидів би шукав нову карту для подальшого відпрацювання «связок».
гадаю, що на цьому можна дискусію тут припинити.
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 1 вересня 2023, 19:40
- #
Так «купив крипту — продав крипту» це операція комерційного характеру. Те що не виникло прибутку - третя справа.
- +
- +20
-
- Varto Znaty
- 1 вересня 2023, 19:42
- #
Купив долар в обміннику — продав долар в обміннику — плати 19,5, так? все вірно?
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 1 вересня 2023, 20:54
- #
Якщо виник прибуток, то по совісті - так. Але це вже ніяк не проконтролювати.
Плюс це саме купівля валюти і ніхто не проконтролює продаж.
Плюс це саме купівля валюти і ніхто не проконтролює продаж.
Не дозволяє, все правильно, але яким чином я тут?
який бізнес в мене тут був?
А це банк оцінює який і чи був.
я на крипті не заробив,
в нас досі немає податку на прибуток від операцій по крипті. А знаєш чому? Бо такі як ти недалекі та неосвічені люди підняли крик коли в 2019 році були запропановані перші варіанти опадаткування прибутку, а не доходу.
зараз податок з доходу і тому не важливо заробив ти щось чи втратив — отримав дохід то сплати податок
А продвигав той закон власник біржі і в яку ти кидав сьогодні катяхи. Якби йому це вдалося то зараз би ти міг легко вивести гроші прямо на банківський рахунок без усіляких п2п і навіть можливо не довелось би платити податок оскільки операція може бути немає прибутку.
.
який бізнес в мене тут був?
А це банк оцінює який і чи був.
я на крипті не заробив,
в нас досі немає податку на прибуток від операцій по крипті. А знаєш чому? Бо такі як ти недалекі та неосвічені люди підняли крик коли в 2019 році були запропановані перші варіанти опадаткування прибутку, а не доходу.
зараз податок з доходу і тому не важливо заробив ти щось чи втратив — отримав дохід то сплати податок
А продвигав той закон власник біржі і в яку ти кидав сьогодні катяхи. Якби йому це вдалося то зараз би ти міг легко вивести гроші прямо на банківський рахунок без усіляких п2п і навіть можливо не довелось би платити податок оскільки операція може бути немає прибутку.
.
«я не заробив , я купив долар, я продав долар , «©.
Та Ш О вы говорите? Не зарабатываете вы на этом и нет заработка! ? А ну давайте подсчитаем ? Продали в конце августа например, 10000 долларов по 38.6 , а сейчас эти же 10 тысяч долларов купили сейчас по 37.9. В итоге имеете ТЕ ЖЕ 10 тысяч долларов и ПЛЮС 7000 гривен. То есть эти 7000 гривен -это НЕ. прибыль по вашему? Будете и дальше рассказывать , что вы покупаете — продаете доллар и ничего на этом зарабатывать не получается ?
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 1 вересня 2023, 19:33
- #
Тому що банк надає вуласну послугу, яка приносить клієнту умовний прибуток, як депозит наприклад. В такому випадку банк має виступати податковим агентом автоматично.
- +
- +52
-
- Varto Znaty
- 1 вересня 2023, 17:15
- #
Голоси дивлюсь нормально так боти накручують
монобот працює гарно)
тільки не треба мені розповідати, що ніякої накрутки, бо я знаю, як це працює — моя сфера роботи повʼязана з цим)
монобот працює гарно)
тільки не треба мені розповідати, що ніякої накрутки, бо я знаю, як це працює — моя сфера роботи повʼязана з цим)
Причем тут боты?) только мой голос дает +15, это не значит что тут проголосовало 15 человек)
- +
- +15
-
- Varto Znaty
- 1 вересня 2023, 18:08
- #
І це дуже круто)
Всі хто думають не так як я — боти госдепа за печенькі нуланд
класика москальської единоі ізвілини
Дізнаватись як взагалі працює система голосів на Мінфіні — це для дурнів,.
класика москальської единоі ізвілини
Дізнаватись як взагалі працює система голосів на Мінфіні — це для дурнів,.
- +
- +35
-
- Varto Znaty
- 1 вересня 2023, 20:54
- #
Я щось не зрозумів, це ти тут мене намагаєшся москалем назвати?
ізвілини — це з якої мови?
госдеп — це з якої мови?
краще б мовчав, вумнику москальский.
або хоч перекладачем би користувався.
хоча й там буде потім від тебе щось по типу тікструм, пекельні борошна, державний будуй і подібні речі)
ізвілини — це з якої мови?
госдеп — це з якої мови?
краще б мовчав, вумнику москальский.
або хоч перекладачем би користувався.
хоча й там буде потім від тебе щось по типу тікструм, пекельні борошна, державний будуй і подібні речі)
Я щось не зрозумів, це ти тут мене намагаєшся москалем назвати?
ну бо мислиш як типовий москаль: в тих всі нацисти та геї, в тебе — всі боти.
а хоч трохи подумати перед тим як казати — то не царська справа
або хоч перекладачем би користувався.
на відміну від тебе не користуюсь
ну бо мислиш як типовий москаль: в тих всі нацисти та геї, в тебе — всі боти.
а хоч трохи подумати перед тим як казати — то не царська справа
або хоч перекладачем би користувався.
на відміну від тебе не користуюсь
- +
- +15
-
- Varto Znaty
- 2 вересня 2023, 18:41
- #
По розмові на тому кінці сидить школяр
на відміну від тебе я вивчався в школі, а не курив і теперь не працюю ботом на мінфіні, а заробляю гарні гроші сохи розумом, тому зникни.
на відміну від тебе я вивчався в школі, а не курив і теперь не працюю ботом на мінфіні, а заробляю гарні гроші сохи розумом, тому зникни.
- +
- 0
-
- Varto Znaty
- 2 вересня 2023, 18:58
- #
на відміну від тебе не користуюсь
бо настілки тупий.
краще піди підручник по укр мові купи собі, хоч якась користь буде.
стосовно москалів — ну типу від «розумності» своєї пишеш, бо це зверне увагу інших.
стосовно боту: ведеш себе як типовий бот на боці моно, на кожне повідомлення треба свої 5 коп вставити — такий висновок навіть 5 річна дитина зробить.
чому на кожному повідомленні від тебе тут бали стоять? навіщо це?)) правильно, бо так ми натякаємо на те, що тут НАЙРОЗУМНІШАта НАЙТОПОВІША думка користувача, а аватар в стилі монобанку — збіг просто))
все, тепер точно не буду відповідати, бо не бачу сенсу в цьому діалозі, користі від тебе -0, тільки витрачений час.
бо настілки тупий.
краще піди підручник по укр мові купи собі, хоч якась користь буде.
стосовно москалів — ну типу від «розумності» своєї пишеш, бо це зверне увагу інших.
стосовно боту: ведеш себе як типовий бот на боці моно, на кожне повідомлення треба свої 5 коп вставити — такий висновок навіть 5 річна дитина зробить.
чому на кожному повідомленні від тебе тут бали стоять? навіщо це?)) правильно, бо так ми натякаємо на те, що тут НАЙРОЗУМНІШАта НАЙТОПОВІША думка користувача, а аватар в стилі монобанку — збіг просто))
все, тепер точно не буду відповідати, бо не бачу сенсу в цьому діалозі, користі від тебе -0, тільки витрачений час.
Обжаловать решение можно только через суд. Собственно этим я сейчас и занимаюсь. Очень интересно что они скажут в суде)
И да, даже если заниматься криптой, есть статьи которые тебя защищают. Просто мало кто об этом знает
Що саме обжалувати, закриття рахунку? Так банк на це має повне право і нікому звітувати не забув)язаний.
Согласен, что банк имеет право. В законе четко об этом написано. А у тебя есть право обжаловать это решение через суд. И уже в суде банк должен доказать законность блокировки. В общем я месяц ± потратил, чтобы всё почитать и подготовить иск.
- +
- +9
-
- Oleksii Ch
- 1 вересня 2023, 19:36
- #
Хріново ти підготувався, або фантазер (або як лошка адвокати розводять)
В такому типі справ позивач має доводити свою позицію.
Також, мені дуже цікаво, які вимоги ти висуваєш в позові: відновити як клієнта (ні), відшкодувати якісь збитки (дуже сумнівно), щось ще?
В такому типі справ позивач має доводити свою позицію.
Також, мені дуже цікаво, які вимоги ти висуваєш в позові: відновити як клієнта (ні), відшкодувати якісь збитки (дуже сумнівно), щось ще?
А у тебя есть право обжаловать это решение через суд.
Немає такого права. Ти ще скажи що в тебе є право оскаржити що тебе дівчина кинула :D
Немає такого права. Ти ще скажи що в тебе є право оскаржити що тебе дівчина кинула :D
- +
- +30
-
- Oleksii Ch
- 1 вересня 2023, 19:42
- #
Над тобою в суді посміються, якщо взагалі приймуть той позов. В плюсах буде тільки адвокат
Всегда смеется тот, кто смеется последний.
Когда начинаешь читать законы нужные, то на самом деле там можно найти много интересного в свою защиту. Я же не зря месяц готовился, поэтому считаю что у банка не много шансов выиграть суд. Если что, то иск я уже подал. Требования очевидные как по мне, но называть не буду.
И да, самое прекрасное, свои интересы я буду защищать сам, без адвоката
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 1 вересня 2023, 23:57
- #
Розкажеш потім. І про «нужные законы» =)
Бред — в договоре с банком, который ты подписывал, есть пунк — что банк имеет право расторгнуть договор без указания причин.
Что ты там в суде собираешься обжаловать?
Что ты там в суде собираешься обжаловать?
Я действительно не понимаю, почему вы все так категорически настроены. Я знаю что банк имеет право отказать в обслуживании и с этим не спорю. Но это право не делает банк всевласным. Судебная практика в таких делах говорит, что банк должен суметь доказать законность принятого решения, и делается это через суд. У нас в стране такой механизм
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 2 вересня 2023, 9:47
- #
Якщо судова практика, наведіть хоч одну справу такого характеру
- +
- +15
-
- Varto Znaty
- 18 вересня 2023, 19:49
- #
UPD:
Проблему вирішено, рахунки розблоковано, ніяких штрафів не нараховано, але моно попросили більше не працювати криптою.
То ж дякую за позитивний розгляд цієї справи!
Проблему вирішено, рахунки розблоковано, ніяких штрафів не нараховано, але моно попросили більше не працювати криптою.
То ж дякую за позитивний розгляд цієї справи!
А знаєте, що саме цікаве. Банки не блокують тих шахраїв, вони і далі крутять свої схеми. Банки блокують звичайних громадян щоб ті не попадалися на вудку шахраїв.
П2П трейдингом не займаються багатії чи від нудьги. П2П займається бідний і подекуди середній клас, а також студенти чи школярі. Це гарний спосіб покращити фінансове положення та купівельну спроможність (особливо зараз, коли безробіття збільшилося, інфляція росте) з мінімальними інвестиціями. Але чомусь нашим банкам це не потрібно. Замість того щоб підтримувати фінансовий розвиток громадян вони їх блокують. А от схеми шахраїв і далі працюють та і самі шахраї процвітають.
Без претензій до Моно, це відноситься до всіх банків.
На мою думку Моно найсучасніший та найпрогресивніший банк в Україні і міг би разом з Мінфіном знайти рішення для «мамкіних бізнесменів» щоб вони могли відкрито і в білу заробляти. Це ж явно покращить регіональну економіку. Знаю декількох людей з глубинки які не мають роботи, але завдяки П2П мають змогу годувати свою сім'ю, купувати продукти, надавати заробіток магазину і т.д.
- +
- +15
-
- Oleksii Ch
- 18 листопада 2023, 0:33
- #
А можна і я не буду платити податки, а просто стану відкрито заробляти?
Цікаво, що одні щоб годувати сімʼю, мають платити податки, а інші — довбані арбітражники та криптоспекулянти ніють, як важко живеться та просять послаблень.
Цікаво, що одні щоб годувати сімʼю, мають платити податки, а інші — довбані арбітражники та криптоспекулянти ніють, як важко живеться та просять послаблень.
«Це гарний спосіб покращити фінансове положення та купівельну спроможність (особливо зараз, коли безробіття збільшилося, інфляція росте) «
Попытка искусственного оправдания целого пласта «шаровиков»
Что вы тут плетете про «безработицу»? Я сам работаю на предприятии, продукция которого, в том числе идет и на нужды ЗСУ.
МЛЯ, РАБОТАТЬ НЕКОМУ. Готовы кого угодно брать на работу, причем с обучением, «с ноля «. И такое положение НА ВСЕХ предприятиях пипец какой кадровый голод. Не хватает АБСОЛЮТНО всех — от уборщицы до ИТР-овских должностей
Да только *** ты этого «арбитражника» заставишь работать- ему проще несколько раз «прокрутить » свою схемку с П2П и заработать столько же сколько он заработает на работе за полный рабочий день.
И ему по фигу будет, что в стране война и что ЗСУ практически ВСЁ требуется, но оно в дефиците, в том числе потому, что и страна не может произвести из-за кадрового голода.
А этот мля «арбитражник» будет бить себя в грудь и рассказывать «да я каждый месяц «доначу» на ЗСУ, я 2 раза в месяц отказываюсь от ДВУХ ЧАШЕК КАВЫ и перечисляю на ЗСУ аж 100 гривен в месяц»
Мля, прекращайте брехать как арбитражники вынуждены заниматься своей деятельностью потому, что работы нет. ПРОТИВНО ЧИТАТЬ.
В стране война, хотите помочь стране и не хотите воевать — хотя бы просто бросайте свои крипто мутки и идите работать в реальный сектор эко
Попытка искусственного оправдания целого пласта «шаровиков»
Что вы тут плетете про «безработицу»? Я сам работаю на предприятии, продукция которого, в том числе идет и на нужды ЗСУ.
МЛЯ, РАБОТАТЬ НЕКОМУ. Готовы кого угодно брать на работу, причем с обучением, «с ноля «. И такое положение НА ВСЕХ предприятиях пипец какой кадровый голод. Не хватает АБСОЛЮТНО всех — от уборщицы до ИТР-овских должностей
Да только *** ты этого «арбитражника» заставишь работать- ему проще несколько раз «прокрутить » свою схемку с П2П и заработать столько же сколько он заработает на работе за полный рабочий день.
И ему по фигу будет, что в стране война и что ЗСУ практически ВСЁ требуется, но оно в дефиците, в том числе потому, что и страна не может произвести из-за кадрового голода.
А этот мля «арбитражник» будет бить себя в грудь и рассказывать «да я каждый месяц «доначу» на ЗСУ, я 2 раза в месяц отказываюсь от ДВУХ ЧАШЕК КАВЫ и перечисляю на ЗСУ аж 100 гривен в месяц»
Мля, прекращайте брехать как арбитражники вынуждены заниматься своей деятельностью потому, что работы нет. ПРОТИВНО ЧИТАТЬ.
В стране война, хотите помочь стране и не хотите воевать — хотя бы просто бросайте свои крипто мутки и идите работать в реальный сектор эко
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 40.9 | 41.3206 |
EUR | 44.88 | 45.4401 |
Всі курси банку |
Я робив переказ своїх коштів з крипти на поточний рахунок в монобанку. Ці гроші на бінанс були в мене ще давно, до війни (оподатковані повністю, тому що в мене ФОП), а також в перші місяці війни я також частину перекидав на крипту, бо тримати гроші тільки в банку було дуже необачно, тому це була так би мовити моя схованка.
Далі, в липні, я вирішив зробити оновлення техніки та трохи відремонтувати своє авто. Зробив переказ кріпти через P2P декілька разів за місяць, зробив придбання техніки, докинув ще трохи на життя на наступні декілька місяців і все, рахунки мені заблокували від 20 чи 21 липня, спитали джерело доходів і тому подібне. Інформацію всю необхідну я надав, сказали чекати до 60 днів.
Наступного дня мені пишуть, щоб я надав інфо по 1 переказу (спочатку подзвонили, а потім через застосунок надіслали повідомлення). По телефону одразу сказати, що то за переказ був і від кого, я не зміг, попросив перевірити все і надіслати інфо — перевірив, то був переказ від користувача бінанс на 2000грн — відправив скріншоти цього ордеру, кількість грн та юсдт — подякували за надану інфу і пішли.
Далі була повна тиша, мої звертання до банку та пропозиція надати додаткові дані були відхилені, чекаю.
Сьогодні, 1 вересня, мені на карту прийшло повідомлення, що мені відмовлено в користуванні банку «На основі накопиченої інформації з різних джерел…». Типу щасти вам.
Почав писати, питати причини та висновки — вони не кажуть. І тут я майже одразу зрозумів, що тут щось не те було з тим переказом на 2000грн, про який вони питали. Зайшов до бінансу, перевірив того агента, з котрим торгував і вуаля — відгуки від інших користувачів зʼявились, що блокують рахунки в банку від цього покидька, бо там шахрай, відмивання грошей і тому інше (зʼявились вони вже після мого блокування, тому до цього все було ок і я з ним торгував).
Я, довго не чекаючи, надіслав такий скрін з відгуками в підтримку, але вони сказали, що рішення прийняте і всього найкращого, рішення не буде оскаржене і бла-бла.
Було би дуже корисно більш детально перевіряти перекази та звʼязки з такими користувачами банками та блокувати обгрунтовано людей, питати більше інформації, всі докази і тп, бо мене тепер (на мою думку) записано до шахраїв, що мені дуже не подобається і я не хотів би бути в їх оточенні. Мене такі покидьки не одного разу кидали та я всім серцем їх ненавиджу і бажаю «гарного життя» їм та всім їх родичам.
Ну і в заключення — на мою вимогу надати мені онлайн форму звернення, почту чи ще щось, куди я б міг написати та оскаржити таке рішення, бо мені подобається цей банк і я хотів би з ним працювати далі, мені кажуть, що такого немає і банк рішення прийняв, переглянув та «…банк отримує інформацію з різних джерел та аналізує її, щодо того чим ми аргументуємо можливість відмови…».
А ще в мене були відкриті там депозити та були долар і євро, вони мені їх тепер хочуть за «курсом у застосунку» відправити в гривню на мої рахунки, тобто я ще й тут втрачу свої гроші.
Ситуація просто ТОП, дякую тому покидьку, що зіпсував мені життя, а банк і працівники ніяк не сприяють тому, щоб справедливо все проаналізувати та зробити висновки і обгрунтовано блокувати користувачів.
Передали сигнал колегам, вони зв'яжуться з вами щоб допомогти у вирішенні питання