Мінфін - Курси валют України

Встановити

Знущаються

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
murlakatam 25 серпня 2023, 14:43
1. Ніяк не вирішили проблему, з якою я звернувся
2. Створили мені величезну проблему, в 100 разів гірше, ніж я мав проблем з іншими банками разом узятими. Не запитуючи мене, заблокували мені картку коли я знаходився за кордоном. Кажуть, що коли я за кордоном без доступу до моїх грошей, то «безпека» та «турбота»
3. Ніяк не вирішили проблему, яку самі і створили
monobank
Відповідь банку
monobankua 25 серпня 2023, 18:48
Насамперед хочемо подякувати вам про те, що повідомляєте нам про ситуації, де на вашу думку співробітник некоректно провів консультацію. Ми уважно розбираємо ці питання, що допомагає нам ставати краще.
Також хочемо повідомити, що на підставі перевірки роботи операторів, у разі виявлення порушень, ми застосовуємо управлінські рішення відповідно до внутрішніх стандартів.

Колеги передали ваші звернення на перевірку якості.
У цій ситуації з боку співробітників не виявлено порушень, дії співробітників були коректними та вони діяли згідно з внутрішніми процесами банку. Безпека коштів клієнта – наш пріоритет, тому картка була заблокована.
Після блокування картки її можна перевипустити на віртуальну, та додатково замовити пластик, навіть за кордон. Таким чином у клієнта залишається доступ до рахунку та грошей.

За запитами, що ви залишили, фахівці додатково зв'яжуться з вами найближчим часом.

Коментарі - 11

+
0
MarselKN
MarselKN
25 серпня 2023, 15:55
#
С какой проблемой обратились?
+
0
murlakatam
murlakatam
26 серпня 2023, 11:45
#
Запитав, чи можна не дозволити одному з сервісів надалі списувати гроши. В них не працювала відписка.
Очикував розмови за типом «є такій варіант, в нього таки наслідки, є такий, в нього таки наслідки, що Вам підходить?». Замість цього «ми заблокували та перевипустили Вашу картку»
+
+15
murlakatam
murlakatam
26 серпня 2023, 11:42
#
Заблокувати картку, не запитуючи мене, чи підходить мені таке — це коректні дій співробітників? То ви, мабуть, знущаєтесь

Так, можна замовити пластик, навіть за кордон, але очікування від двох місяців. Два місяця за кордоном без можливості зняти готівку — це така «безпека» та «турбота»? Ви дійсно знущаєтесь
+
0
aliwka3
aliwka3
26 серпня 2023, 18:06
#
А если в след день спишутся все деньги за подпиской? виноват будет банк что не заблокировал карту?) про сроки от 2 месяцев либо вы сами придумали, либо вам фигню в саппорте сказали (не верю). Снять наличные можно и с виртуальной карты при большом желании
+
0
murlakatam
murlakatam
31 серпня 2023, 16:45
#
1. Можно было сначала ПРЕДУПРЕДИТЬ, а потом уже блокировать?
2. 8 рабочих дней изготовление карты, 30+ рабочих дней доставка. Это сказали в саппорте. Сами до 2 месяцев досчитать можете, если мне не верите
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
1 вересня 2023, 8:17
#
Про робочі дні ви вигадуєте. Поштові процеси працюють 24\7
Нещодавно біла картка доїхала в Стамбул за 2 тиждні.
Абанківська зелена — за 2 тиждні поштового часу, не враховуючи гальмоботів клерків, що не відправляли картку довго, але набрехали, що передана на пошту.
+
0
natashaGra
natashaGra
26 серпня 2023, 14:37
#
Что-то в банке крепко сломалось . Раньше такое пумб делал и наверное до сих пор делает
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
1 вересня 2023, 8:18
#
І правильно робить. Якщо вам висмокчуть баланс за півгодини поки ви соплі кутильгаєте — блокувати, чи ні - хто буде винен?
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
26 серпня 2023, 15:51
#
За логікою недолугих користувачів, банк має одночасно:
— захищати гроші клієнтів будь якими методами, включно з перевипуском скомпрометованих карток
— ні в якому разі не перевипускати картку, хоч клієнт і звернувся щодо компрометації через небажану підписку.
+
0
murlakatam
murlakatam
31 серпня 2023, 16:46
#
Ви теж не знаєте значення слово «попередити»? То ж виходить що то ви недолугий
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
1 вересня 2023, 8:14
#
Ви заявили про компрометацію картки — в таких випадках співробітники банку діють за регламентом, перевипускаючи картку. Поки вас попереджують, реальні скамери можуть списати і дебіт, і кредит в нуль. Хто тоді буде винен? Знову банк.

Меня також так картку шльопнули в 2019. Поскаржився, що касир сторонньої установи ходила з карткою кудись і моментально запропонували зайти за новою карткою.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися