Мінфін - Курси валют України

Встановити

Безпричинно відмовили у обслуговуванні

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
dgrebeniuk 22 серпня 2023, 10:13
22 серпня 2023, отримав повідомлення з відмовою в обслуговуванні без причин на це, так як карткою не користуюсь, на моє прохання надати причину для розірвання договору мені відмовили, хоча за законом, банк має надати документ з причиною відмови в обслуговуванні, якого на мою вимогу також не надали.Вони перенаправляли на політику яку я прийняв, але в політиці банку яку ми підписуємо під час відкриття картки ніже не написано. шо банк має право не повідомляти причину. Прохання формити апеляцію або звернення до банку проігнорували
monobank
Відповідь банку
22 серпня 2023, 18:06
В анкеті, яку ви підписували, при отриманні/активації картки зазначено «Ця Анкета-заява разом із Умовами і правилами обслуговування в АТ „УНІВЕРСАЛ БАНК” при наданні банківських послуг щодо продуктів monobank | Universal Bank, таблицею обчислення вартості кредиту і паспортом споживчого кредиту, що розміщені за посиланням www.monobank.ua/terms; тарифами, що розміщені за посиланням www.monobank.ua/rates, складають Договір про надання банківських послуг“
Відповідно до умов та правил банку 10.4.1. Договір може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку

Коментарі - 17

+
0
Три літри
Три літри
22 серпня 2023, 10:38
#
А про шо відгук?

Те що банк відмовив у обслуговуванні - так це його право. Чи були в нього на те причини — звісно були.

хоча за законом, банк має надати документ з причиною відмови в обслуговуванні

Те що ти вигадуєш неіснуючи норми закону працює лише на користь позиції банку.

Прохання формити апеляцію або звернення до банку проігнорували

Так немає процедури апеляції, ані в законі, ані в правилах банку. То чого ти раптом вирішив подавати те, чого немає?
+
0
dgrebeniuk
dgrebeniuk
23 серпня 2023, 1:14
#
Поясни мені, ідіоту, нормально, чому не можна повідомити причину, і я чесно кжаучи коли картку відкривав такого пункту не бачив.

щодо докупенту, на скільки я знаю, там є стаття 49 цивільного кодексу. Якщо я взагалі помилився тут чи у минулому коменті — прошу пробачення, чесно
+
0
Три літри
Три літри
23 серпня 2023, 7:57
#
Поясни мені, ідіоту, нормально, чому не можна повідомити причину, і я чесно кжаучи коли картку відкривав такого пункту не бачив

Банк не забовʼязаний це робити — тому і не повідомляє.

Можно було б подискутувати на тему чи є взагалі сенс у тому щоб повідомити причину, але цей форум для цього мало підходить.

щодо докупенту, на скільки я знаю, там є стаття 49 цивільного кодексу. Якщо я взагалі помилився тут чи у минулому коменті — прошу пробачення, чесно

таке враження що стаття названа навмання

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/435−15#Text

Стаття 49. Акти цивільного стану
1. Актами цивільного стану є події та дії, які нерозривно пов’язані з фізичною особою і започатковують, змінюють, доповнюють або припиняють її можливість бути суб'єктом цивільних прав та обов’язків.
2. Актами цивільного стану є народження фізичної особи, встановлення її походження, набуття громадянства, вихід з громадянства та його втрата, досягнення відповідного віку, надання повної цивільної дієздатності, обмеження цивільної дієздатності, визнання особи недієздатною, шлюб, розірвання шлюбу, усиновлення, позбавлення та поновлення батьківських прав, зміна імені, інвалідність, смерть тощо.
3. Державній реєстрації підлягають народження фізичної особи та її походження, громадянство, шлюб, розірвання шлюбу у випадках, передбачених законом, зміна імені,
+
0
Fantomas2020
Fantomas2020
22 серпня 2023, 11:43
#
Вы же сами пишете, что картой не пользуетесь. Это и есть причина. А если вы не пользуетесь картой и банковским счётом, то зачем вам банк, услугами которого вы не пользуетесь?
+
0
dgrebeniuk
dgrebeniuk
23 серпня 2023, 1:21
#
Меня смущает больше обращение сотрудников, чем сам факт закрытия счета
+
+16
Danilich
Danilich
22 серпня 2023, 16:35
#
Причину вам не скажут, эта информация скрыта от клиента, просто забейте на них и все, и пользуйтесь услугами других адекватных банков, где они те же самые или лучше.
+
0
dgrebeniuk
dgrebeniuk
23 серпня 2023, 0:18
#
Какой порекомендуете?
+
+16
SergeyNina
SergeyNina
23 серпня 2023, 1:13
#
Пумб все карта, а банк зелена карта. Вообще я думаю у вас было не использование карты более полугода и банк её просто автоматически закрыл
+
+15
dgrebeniuk
dgrebeniuk
23 серпня 2023, 1:19
#
Та просто не приятное обслуживание у моно очень, сотрудники тупо копируют текст, и если я говорю свою мысль о законодательстве, они отвечают то же самое, говорю как с ботом каким то. спасибо за помощь, и рекомендацию в выборе карты. Ранее, и сейчас пользуюсь картой world elite от абанк.
+
0
Три літри
Три літри
23 серпня 2023, 7:47
#
В ПУМБ неиспользуемая карта это еще и потеря денег которые лежат на счету — комиссия съест
+
+15
Graf91
Graf91
24 серпня 2023, 9:09
#
Не дадоело проводить агитацию за Моно? Банк стал гнилым и люди правду пишут. Лучше переходить в а банк или ПУМБ, там лучше сотрудники работают. Моно за копейки нанимает идиотов.
+
0
Три літри
Три літри
24 серпня 2023, 9:30
#
Не дадоело проводить агитацию за Моно?

Де ти агітацію побачив? Я навів факт присутній в тарифах ПУМБа.

Лучше переходить в, а банк или ПУМБ, там лучше сотрудники работают.

В ПУМБ чудові співробітники три місяці не можуть вирішити проблему того як вивести гроші з карти — весь цей час ці гроші їсть комісія. Про це є реальний відгук
https://minfin.com.ua/company/pumb/review/282782/
А в тебе лише загальні фальшиві слова агітації за ПУМБ. Ти прям як ті москалі: самі з лютою нациською ненавистю до українців але саме українців називають нацистами. От і ти примітивно агітуєш за ПУМБ, а інших безпідставно звинувачуєш в тому що це вони агітують

Моно за копейки нанимает идиотов. Три литра тому пример

Крім образ інших аргументів за ПУМБ немає?🤣
+
0
Fantomas2020
Fantomas2020
23 серпня 2023, 12:46
#
Sportbank
+
0
dgrebeniuk
dgrebeniuk
23 серпня 2023, 1:22
#
Чи зможу я отримати офіційний документ про відмову у обслугованні, окрім тг повідомлення?
+
0
Три літри
Три літри
23 серпня 2023, 7:47
#
Ні, жодний банк такий документ не видає.

А нащо він вам?
+
+15
dgrebeniuk
dgrebeniuk
24 серпня 2023, 17:47
#
Щоб ти запитав, досить топити за моно. І пумб надав мені, коли валютний закривали
+
0
Три літри
Три літри
24 серпня 2023, 18:29
#
пумб надав мені, коли валютний закривали

Що саме надав, яка назва документа?
Що там було написано про причину закриття?
Кидай фото — всі будуть раді побачити цей дивний документ.

досить топити за моно

Зараз ти топиш за ПУМБ. А я кажу не за моно, а за всі банки разом, не українські також.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝 / Безпричинно відмовили у обслуговуванні