Мінфін - Курси валют України

Встановити

Новая афера

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
DEDMA3AU 29 липня 2023, 9:11
Пользуюсь услугами моно банка год. Не было никаких проблем. НО…
Два дня подряд в районе 5 утра приходит Push уведомление, о том что некий Олексій М. Предлагает вам разделить поездку на такси в размере 63 грн. На следующий день в такое время уже некий Кор**** Олександр предлагает вам разделить поездку на такси в размере 91 грн.
После звонка в «поддержку». Я узнаю следующее :«Людина напевно вас помилково обрала в списку контактів…". На мои вопросы откуда у этих людей мои контакты? Почему поездка на такси осуществляется в комменданский час? И т.д. и т. п.
Два дня общения со службой поддержки банка вывели из себя. Никак они не могут решить данную проблему. Безопасности НОЛЬ. В понедельник пойду сниму все деньги и закрою карту.
Беспредел. Аферисты работают, банк ничего сделать не может.
monobank
Відповідь банку
29 липня 2023, 10:28
Розуміємо, що ситуація неприємна
Для надсилання повідомлення з пропозицією розділити рахунок достатньо, щоб у відправника ви були в контактах в телефонній книзі
Для перевірки інформації, написали вам в особистому повідомленні

Коментарі - 79

+
+52
Три літри
Три літри
29 липня 2023, 10:11
#
Почему поездка на такси осуществляется в комменданский час?

Це точно запитання до банку?

Аферисты работают, банк ничего сделать не может.

Можешь відкрити собі рахунок в класичному банку і не користуватись мобільним застосунком взагалі, а робити всі операції через касу. Жодних аферистів не побачиш.

На мои вопросы откуда у этих людей мои контакты?

Це до тебе питання кому ти давав свій номер телефону.
+
+16
zig4free
zig4free
29 липня 2023, 11:28
#
Можно тупо методом перебора, но по хорошему банк не должен предлагать услугу тех кто не в списке контактов.

Так что возмущение автора обоснованно!

Мое возмущение что моно решил автро-продлить депозиты, хотя я авто-продление отменял тоже обоснованно!

Причем депозит не 1, больше 5 — и для всех специально отключал авто-продление!
+
+30
Три літри
Три літри
29 липня 2023, 12:09
#
Можно тупо методом перебора, но по хорошему банк не должен предлагать услугу тех кто не в списке контактов.

А кого банк пропонує, опишіть детальніше.
+
+15
zig4free
zig4free
29 липня 2023, 12:20
#
Читать не умеешь? Банк не должен предлагать разделить оплату с тем, у кото ты не в контактах — это базовое правило.

Банк тупо способствует кидалову по средствам соц инженерии, где обычное случайное нажатие на экран смартфона выйдет в копеечку клиенту.

Вот если ты рядом и специально потряс телефоном, другое дело… Хотя исходя из данного отзыва — и эту функцию начали абузить…

В банке сейчас видно мало адекватных кадров осталось, лепят какую-то хрень в последнее время…
+
0
Три літри
Три літри
29 липня 2023, 12:30
#
Читать не умеешь? Банк не должен предлагать разделить оплату с тем, у кото ты не в контактах — это базовое правило.

я тебе і спитав — а кого банк пропонує
але ти не відповів

бо ти не знаєш в чому саме ту шахрайство

цитата з опису послуги: вона саме така якою ти хочеш її бачити

«В следующем диалоговом окне вписываете сумму, которую будете делить. Это удобно, если Вы, к примеру, знаете, сколько денег Вам должны другие участники покупки.
Определить среди контактов всех, кому придет предложение «разделить счет». Также они появятся в списке если откроют приложение и потрясут свои мобильные телефоны.»
https://moneybanking.com.ua/sovmestnaya-oplata/

Вот если ты рядом и специально потряс телефоном, другое дело… Хотя исходя из данного отзыва — и эту функцию начали абузить…

щоб скористатись цією функцією треба відкрити застосунок і потрусити телефон
автор спав і трусив хіба що ногами увісні

В банке сейчас видно мало адекватных кадров осталось, лепят какую-то хрень в последнее время…

Функція розділення платежів зʼявилась ще до корони якщо мене не підводить памʼять
+
0
zig4free
zig4free
29 липня 2023, 12:33
#
Я ответил кого не должен предлагать, логике не учили?

Ну если с образованием бо-бо, отвечу, только тех кто есть в списке контакта у того кому предлагает разделить оплату, или через специальный триггер «потряси телефоном», ну естественно тут гео-локация должна отсечь неподходящих клиентов монодна!

Но по последним новостям и личным опытом с депозитом, который в монодне решили продлить без моего согласия… все может быть…
+
0
Три літри
Три літри
29 липня 2023, 12:43
#
Я ответил кого не должен предлагать, логике не учили?

ні, не відповів бо як раз тільки контакти і пропонуються

за логікою виходить що пропонуються неконтакти але це твоя вигадка — тому я і спитав тебе прямо
+
+15
zig4free
zig4free
29 липня 2023, 12:46
#
Проверять должны контакты того кому предлагают разделить — это логично, я себе в контакты хоть Путлера или Зелю могу добавить, но банк не должен их предлагать для разделения платежа, как минимум бессмысленно как максимум у банка будут проблемы.

Похоже разработчики монодна такие же ограниченные как и ты… печально…
+
0
Три літри
Три літри
29 липня 2023, 12:50
#
Проверять должны контакты того кому предлагают разделить — это логично, я себе в контакты хоть Путлера или Зелю могу добавить, но банк не должен их предлагать для разделения платежа

це складно і вимагає щоб банк регулярно вивантажувати твою адресну книгу собі на сервер та зберігав
ти тут репетуєш про те що у монобанка розробники погані, а сам пропонуєш віддати банку всю адресну книгу
ти при своєму розумі?

до того ж це абсолютно не потрібно оскільки немає масового вимагання грошей через оплату на ліві контакти в адресній книзі

+
+15
zig4free
zig4free
29 липня 2023, 12:51
#
Это элементарно делается.

Но такие как ты ограниченные не должны допускаться к разработке ПО.

Но по опыту монодно попало много трех литровых разрабов… деградация налицо…
+
0
zig4free
zig4free
29 липня 2023, 12:56
#
На авто-пролонгацию депозитов, для который отменили авто-пролонгацию пока тоже ни кто массово не жалуется
+
0
Три літри
Три літри
29 липня 2023, 13:00
#
Это элементарно делается.

ти проігнорував що я не ставив під сумнів можливість завантажити адресну книгу на сервер банка

я писав про небезпеку передачу банку адресної книги

Но такие как ты ограниченные не должны допускаться к разработке ПО.

це як раз таких як ти не можна допускати бо ви зберете купу персональних даних, а потім через свою недоумковатість віддасте їх хакерам
+
+15
zig4free
zig4free
29 липня 2023, 13:24
#
Зачем загружать на сервер банка?

Если ты разработчик, то тебя нужно уволить, ибо нет ни ума не фантазии!

Проверять можно при приходе на телефон кому предлагается разделить платеж, нет в контакте или нет триггера потряси рукой и гео-локация не совпадает, давай досвидания.

А тому кто предлагает разделить платеж кому-попало отключение или ограничение функции «раздели платеж».

Пипец все делается элементарно… Вот такие трех литровые допускаются к разработке и вся беда…
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
29 липня 2023, 22:14
#
Якщо ти айтішник, мені шкода твоїх роботодавців.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
29 липня 2023, 22:22
#
Тобто третя особа буде смикати невдалими запитами локальні пристрої клієнтів банку. Регулятор фабрже за таке відірве.
+
0
zig4free
zig4free
30 липня 2023, 6:52
#
Обоснуй?
+
+22
zig4free
zig4free
30 липня 2023, 6:52
#
С трех литровым из наливайки только выполз?
+
0
ch777
ch777
31 липня 2023, 10:24
#
Як ти думаєш, у кого вище рівень знань буде, у джавіста, який 10 років сидить на одному проекті чи дизайнера?)
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
31 липня 2023, 11:46
#
Що, акаунти переплутав, бідолашний?
+
+15
zig4free
zig4free
29 липня 2023, 12:39
#
Банк пропонуе то что можно случайно подтвердить! Пропоновать должен клиенту только знакомых лиц из списка контактов и можно ему предъявить прктензии!
+
0
Три літри
Три літри
29 липня 2023, 12:44
#
Банк пропонуе то что можно случайно подтвердить!

ну то не користуйся смартфоном взагалі, бо можеш випадково підтвердити операцію з 3DS
+
0
zig4free
zig4free
29 липня 2023, 12:49
#
Для 3DS нужно еще на сайте ввести код, а тут кто-то левый может добавить твой номер в контакты и предложить через монодно разделить оплату.
+
0
Три літри
Три літри
29 липня 2023, 12:57
#
Для 3DS нужно еще на сайте ввести код

ні, не обовʼязково
+
0
zig4free
zig4free
29 липня 2023, 13:05
#
Для 3DS обязательно хотябы 1 раз на ресурсе, в котором ты покупаешь что-то. И это ресурс который хоть за что-то отвечает.
А тут каждый бомж может предложить разделить покупку…
+
0
Три літри
Три літри
29 липня 2023, 13:07
#
Для 3DS обязательно хотябы 1 раз на ресурсе, в котором ты покупаешь что-то.

там знаходиться шахрай який намагається розплатитись твоєю карткою

И это ресурс который хоть за что-то отвечает.

при підтвердженні через 3DS платіжні системи скарги не приймають
+
0
zig4free
zig4free
29 липня 2023, 13:15
#
*** заходить на левые сайты.

А в случае автора — его номер могли подобрать случайно и мошеннику способствует само монодно — мошеннику даже не надо знать номер карты, дату и ЦВВ код.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
29 липня 2023, 22:24
#
Ти чого розкричався як дівка яку поматросили та покинули?
Масштаби особисто твоєї істерики стопудняково перебільшені, щоб похайпити на проблемі.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
30 липня 2023, 8:09
#
Zig4free, та до тебе кому-завгодно далеко, так завиваєш, наче русня на болотах =)
+
0
zig4free
zig4free
29 липня 2023, 12:40
#
Функція розділення платежів зʼявилась ще до корони якщо мене не підводить памʼять

До сего дня мне раньше не авто-продлевали депозит, для которого я специально отменял авто-продление!

У меня обоснованные подозрения к компетенции текущих кадров монодна.
+
+16
DEDMA3AU
DEDMA3AU
29 липня 2023, 10:36
#
Никто вашего мнения не спрашивал.
И надо иметь хотя бы несколько классов образования, чтобы без разрешения не вмешиваться в чужую беседу. И тыкать мне не надо. Не ваш родственник.
+
+42
Три літри
Три літри
29 липня 2023, 11:24
#
Никто вашего мнения не спрашивал.

щоб прокоментувати чужий відгук — дозвіл від автора відгуку не потрабен

И надо иметь хотя бы несколько классов образования, чтобы без разрешения не вмешиваться в чужую беседу.

Судячи з помилок які ви зробили у цьому реченні — у вас дійсно лише декілька класів освіти. Тому ви мабуть не дійшли до вивчення таких явищ як публічне обговорення.

И тыкать мне не надо. Не ваш родственник.

Не знаю хто вам втлумачив що на «ти» звертаються лише до родичів.
Сумно що ці люди не втлумачили вам що треба поважати точку зору інших людей.
+
+30
Oleksii Ch
Oleksii Ch
29 липня 2023, 12:21
#
Oleksii Ch предлагает вам разделить поездку на такси в размере 1860 грн.

Слухай, дуже в аеропорт треба, а на автобусі впадло. Давай 50\50 по-братськи. Бачу, ти людина щира та відверта — не відмовиш =)
+
+37
zig4free
zig4free
29 липня 2023, 12:26
#
Очередное моно-дно пробило, и причем моно-кучно…
+
+30
Oleksii Ch
Oleksii Ch
29 липня 2023, 12:27
#
Іди, депозити познімай, бо зіпсуються
+
+7
zig4free
zig4free
29 липня 2023, 12:29
#
Уже заказал, но с депозитами у монобанка очередное дно пробило… мало что их трудно снять, так еще авто-пролонгацию сами подключают — хотя при открытии ее отключал специально.

Монодно дырявое…

А депозитов кстати на 12200$ хитро сработано… в монодне…
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
31 липня 2023, 11:35
#
Ти зараз як підліток, який нібито випадково засвітив айфон або дорогий годинник, щоб люди в автобусі побачіли — хто тут господар життя =)
+
0
Yasu
Yasu
1 серпня 2023, 1:51
#
Да да да, банк втихую, ночью, когда ты спал, включил тебе авто-пролонгацию депозита, чтоб тебе бедному в штаны *** пока ты спишь. Ох уж эти заговоры против простых пользователей.
+
+30
Oleksii Ch
Oleksii Ch
29 липня 2023, 12:25
#
Насправді достатньо було у спокійному тоні та без істеричних одиниць написати в форматі знайденої вразливості системи поділення платежів. Яку зробили щоб можна було сплачувати різні послуги кооперативно.
Чи воно реально було варто тих нервів та негативу?
+
+15
zig4free
zig4free
29 липня 2023, 16:59
#
Если бы только это раздражало, то может бы и написали в спокойном тоже, а когда под горячую руку…

Вот у меня знакомые некоторые после последних событий по уезжали из Одессы… из-за детей… стресс дичайший.

А тут еще Трех Литровый — ощущение что от него идеи черпают разработчики монобанка…

Вроде бы как элементарно решить проблему — сделать нормальную модель — фича и возможные уязвимости, ну элементарно не должны предлагать делиться с тем у кого нет взаимных контактов… но трех литровые придумывают проблемы, когда есть элементарные решения без трех литровых проблем, которые бьются чуть ли не на прямую в стенку головой.

И корни этих уязвимостей, от таких же трех литровых проджект менеджеров и других смузи хлебов, у которых ни ума не фантазии…
+
0
ch777
ch777
31 липня 2023, 13:29
#
Сидіння 12 років джавістом на одному проекті ні до чого доброго не доводить, дуже падають навички та кваліфікація
+
+16
zig4free
zig4free
29 липня 2023, 12:27
#
Новая схема мошенничества через дырявых разработчиков монобанка…
+
+1
zig4free
zig4free
29 липня 2023, 12:37
#
Вот цикаво на бомжей регать карты монодна и забивать базу клиентов монодна слитую в в сеть в контакты или тупо перебором забивать контакты случайными номерами… можно неплохо заработать, предлагая всем разделить оплату.
+
+15
Три літри
Три літри
29 липня 2023, 12:40
#
Тільки такі неуважні як ти заплатять.
Навіть автор не заплатив.
+
0
zig4free
zig4free
29 липня 2023, 12:43
#
А кто-то и заплатит. Как это оправдывает дырявое монодно, если оно даже не обеспокоилось банальными правилами безопасности в разработке ПО?
+
+15
Три літри
Три літри
29 липня 2023, 12:46
#
Монобанк потурбувався — розподіл оплати проходить лише серед контактів.
+
+16
zig4free
zig4free
29 липня 2023, 12:48
#
Контакты должны быть взаимными, видно разработчик монодна ограничен как и ты…
+
+15
Три літри
Три літри
29 липня 2023, 12:55
#
Шанс того що хтось захоче розподілити з тобою оплату, а ти її випадково підтвердиш розблокувавши смартфон, потім застосунок, потім провівши пальцем по екрану у визначеному місці та напрямку — меньше ніж шанс потрапити в ДТП.

скажи, ти їздиш на автомобілях чи переходиш дороги?
+
+15
zig4free
zig4free
29 липня 2023, 12:59
#
Это так разработчики монодна считают?

Вот я если бы не заглянул утром в приложение монодна, то мои депозиты на сумму 12200$ случайно бы продлились на 3 месяца под мизерный! Вот так разработчики монодна решили, хотя я специально отменял авто-пролонгацию депозитов.
+
0
Три літри
Три літри
29 липня 2023, 13:03
#
Свою неуважність при відкритті депозитів — обговорюй у своєму коряво написаному відгуку

а тут або відповідай по темі, або не флуди
+
0
zig4free
zig4free
29 липня 2023, 13:06
#
Я уважно открывал депозит.
Депозитов 7 штук и в каждом отключал авто-пролонгацию.

И шо тварят разработчики монодна я вижу. И если такие как ты там работают — у монодна в будущем будет еще больше проблем.

Мой видгук точно описывает что показывает ситуацию, по окончанию депозита у меня оказывается авто-пролонгация включена! Хотя я ее специально отключал, так что в отзыве написанно то что я видел в приложении монодна.
+
0
Три літри
Три літри
29 липня 2023, 13:08
#
І Монобанка все чудово не дивлячись на великий відсоток істериків серед клієнтів
+
0
zig4free
zig4free
29 липня 2023, 13:10
#
Ни чего там не чудово, особенно недавние сбои, скорее после которых авто-пролонгация сама по себе подключилась.

Как так монодно авто-пролонгирует депозиты для которых авто-пролонгация отключена, спросите у трех литровых разработчиков монодна.
+
0
SergeyNina
SergeyNina
30 липня 2023, 0:10
#
У меня тоже самое у друзей . Отмена автопролонгации депозита точно была и месяц назад. Если бы не глянул случайно то он был бы автоматически продлён на три месяца. Раньше такое было в Приватбанке
+
0
zig4free
zig4free
30 липня 2023, 8:33
#
В привате до сих пор дно, отменить автопролонгацию только за месяц можно.
+
+15
Oleksii Ch
Oleksii Ch
29 липня 2023, 22:12
#
Слухай, як ти собі уявляєш перевірку взаємності контактів?
Хочеш, щоб застосунок твій контакт-лист відправляв кудись?
Тут зовсім не монобанк дно, а дехто інший дно…
+
0
zig4free
zig4free
30 липня 2023, 6:53
#
Делается элементарно.
+
0
zig4free
zig4free
30 липня 2023, 8:39
#
Алгоритм простой, я его описывал выше, но повторю для ограниченных друзей трех литрового,

человек, А предлагает человеку Б разделить платеж,
на смарт человеку Б приходит пуш в приложение монобанка, приложение смотрит есть ли человек А в списке контактов, если есть — приложение монобанка предлагает разделить платеж, если нет — давай досвидания, человек Б не видит ни каких сообщений
если человек, А злоупотребляет функцией разделить платеж — ему ограничивают это функцию.
+
0
zig4free
zig4free
30 липня 2023, 14:28
#
А предлагать левому человеку разделить платеж — это как?

Вот кто пилил эту фичу без элементарных проверок, надо уволить и занести в черный список.

И про какой запрос клиент-клиент идет речь? Пропитый мозг не способен даже мозжешком шевелить? Сабж можно реализовать очень многими доступными иснтрументами, можно даже клиент-клиент запрос сделать, но лучше через клиент А -> запрос-на-сервер-банка-разделить-оплату -> пуш от монобанка клиенту Б разделить оплату и оплату…

Но ограниченные вообще без фантазии, инструментов при помощи которых можно это сделать дохрена и больше…

Я так понимаю тут не ума не фантазии даже не диагноз, там проблема в ДНК, это чисто родовой бичь… целое поколение трех-литровых…
+
+15
zig4free
zig4free
30 липня 2023, 14:39
#
Не ну как же быть таким ограниченным как Oleksii Ch можно быть? Жаль если такое работает в ИТ…

Может оно лучше пойдет в армию служить — окопы рыть людям без фантазии самое то что надо.
+
+7
DEDMA3AU
DEDMA3AU
31 липня 2023, 9:07
#
Вы совершенно правы. Элементарно все делается. Но к сожалению ни банк, ни большинство наших оппонентов не понимают этого. А потом удивляются почему люди ведутся на мошенников.
+
0
ch777
ch777
31 липня 2023, 13:13
#
У дизайнерів не може бути ніякого досвіду з розробки якісного продукту, це не їх профіль. Малювати одне, а продумавати як воно буде працювати під капотом зовсім інше
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
31 липня 2023, 22:20
#
Ти фантастичний неук
Про дизайнерів уява якась печерна, десь з 2000−2010х років =)
Не ганьбись, ознайомся з роботами хочаб містера Алана Купера, який зібрав в купу концепцію роботи з досвідом користувачів.
Вже навіть не памʼятаю, коли останній раз щось справді «малював», а не збирав з корпоративних дизайн-систем в процесі роботи над ентерпрайз продуктами.
Дизайнер здорової людини зараз це планування, дослідження, вивчення користувачів, артефакти та метрики. Мабуть бізнес-та веб-аналітики ближчі до сучасного UX дизайнера.
Але кому це пояснюю.
+
+15
zig4free
zig4free
29 липня 2023, 13:30
#
Банку не надо экономить на ИТ отделе, хотите чтобы все было в шоколаде надо платить программистам инженерам +4тыс$ в месяц чистыми.
+
+1
Danilich
Danilich
31 липня 2023, 7:57
#
Очередное дно пробито от шманябанка, теперь можно набить в телефонную книгу груду левых или случайных «контактов», и делить на них поездку от такси, ведь черные карты очень популярны. Записал
+
0
Три літри
Три літри
31 липня 2023, 8:13
#
Спробуй, відкрий рахунок в Монобанку

коли банк заблокує тобі той рахунок — не забудь написати про це схвальний відгук і вказати що на власному досвіді пересвідчився що банк блокує шахраів
+
+7
DEDMA3AU
DEDMA3AU
31 липня 2023, 9:13
#
К сожалению, так все и происходит. Меня удивляет реакция банка :«это случайно вас добавили» Почему аферисту не могут заблокировать карту? и пусть он доказывает что он случайно сделал. А человеку который с карты на карту перекидывает деньги своим родственникам, блокируют карту и требуют с пристрастием объяснить откуда у него деньги и почему он переводит именно этому человеку. Логики нет.
+
0
Три літри
Три літри
31 липня 2023, 9:24
#
Почему аферисту не могут заблокировать карту?

а хто сказав що йому не можуть заблокувати карту?
банк такого не казав

щоб аферисту заблокували карту в першу чергу треба звернутись у службу підтримки і подати таку заяву

А человеку который с карты на карту перекидывает деньги своим родственникам, блокируют карту и требуют с пристрастием объяснить откуда у него деньги и почему он переводит именно этому человеку. Логики нет.

мабуть дуже багато у вас родичів чи походження ваших грошей не зрозуміле

чотири роки переказую гроші як своїм родичам так і просто іншим людям — жодного разу банк мене нічого не питав, отримую офіційний дохід прямо на карту Монобанка
+
+7
DEDMA3AU
DEDMA3AU
31 липня 2023, 9:31
#
В Банк уже написал на счёт блокировки карты. И ответ такой как в ООН «ми дуже стурбовані…»
+
0
Три літри
Три літри
31 липня 2023, 9:50
#
А ти хочеш щоб твій рахунок можна було заблокувати після однієї скарги?

Гадаєш не знайдеться іншого Олексія М. який на тебе поскаржиться і ти потім будеш доводити що ти не шахрай?

Якщо на людину є лише одна скарга по одному інциденту — що ти хочеш від банка, щоб він закрив цій людині рахунок?
Так може цей Олексій такий же підсліпуватий як людина з сусіднього відгуку яка відправила 3000 гривень на рахунок людини що має таке ж їмʼя як і та якій вона збиралась надіслати гроші — сплутав тебе з кимось і спробував розділити поїздку у таксі.
https://minfin.com.ua/ua/company/monobank/review/332962/
А номер твій у нього можливо тому що ти йому щось продавав на ОЛХ чи може ви були попутниками на блаблакарі чи ще через якусь цілком побутову причину.
Один випадок не доводить що людина шахрай.
+
0
DEDMA3AU
DEDMA3AU
31 липня 2023, 10:04
#
Для всяких там интернет сайтов и прочей фигни у меня есть другой номер телефона, к которому не привязаны банковские карты и т. д. Дело тут в том что меня два дня подряд рано утром пытаются развести на деньги и это уже схема. уверен что я не один такой кто подвергся таким действиям. Вы упорно не видите проблемы и пытаетесь защищать аферистов и банк который не следить за безопасностью своих клиентов.
+
0
Три літри
Три літри
31 липня 2023, 10:13
#
уверен что я не один такой кто подвергся таким действиям. Вы упорно не видите проблемы

це перший такой відгук за весь час що я присутній на цьому сайті

можливо дійсно якійсь розумники вирішили спробувати заробити бабла, але як тільки в банка буде достатня кількість скарг — їх експерименти закінчаться блокуванням рахунку і вони прийдуть сюди писати відгуки що «Монобанк не банк», «не раджу там тримати свої гроші бо блокують рахунки ні за що» — от таких відгуків тут тисячі з тих 4000 що написані

и пытаетесь защищать аферистов и банк который не следить за безопасностью своих клиентов.

до слова ви до поліції звернулись, кримінальну справу про шахрайство ініціювали, довели у суді що ці люди шахраї?
+
0
Три літри
Три літри
31 липня 2023, 10:29
#
До слова легко уявити зовсім протилежну ситуацію: люди знайомі і один має номер телефону іншого у своїй адресній книзі. Потім люди розсваритися і коли одна людина спробувала розділити оплату за поїздку бо відпочатку саме так і домовлялись — інша відмовилась та ще й звернулась с заявою про шахрайство до банку. Таки випадки вже були і відгуки про це є: тільки там справа була у переказах грошей, зазвичай це продажі на ОЛХ чи обмін криптовалюти.

Ви та Олексій для банка просто клієнти, він не знає які у вас стосунки і звідки у Олексія ваш номер телефону, причому саме той на який відкритий рахунок в Монобанку. Не може ані Монобанк, ані інший банк блокувати рахунок одного клієнта просто за заявою іншого. Повинні бути вагомі докази чи хочаб підозри що людина робить щось недобре.

Ви от навіть вимагаєте від банка щоб він слідкував за дотримання комендантської години. Вибачте але це виглядає дуже неадекватно.
+
+7
DEDMA3AU
DEDMA3AU
31 липня 2023, 11:00
#
Поездка на такси в коммендантский час у вас не вызывает подозрения? Нет? Все нормально? 100% афера. Никакой поездки не было и быть не могло.
+
0
Три літри
Три літри
31 липня 2023, 11:12
#
1. Чому вона мусить викликати підозру? Є таксисти які мають дозвіл на роботу після настання комендантської години.
2. ОК, припустимо що викликала підозру — що мусить зробити банк за твоєю версією?
3. Поїздка на таксі вже оплачена — тобто вона була реальна замовлена в службі таксі чи оплата була виконана після поїздки через термінал. Яким боком це афьора? Чим вона відрізняється від поїздки не в комендантську годину?

до слова нагадаю що Київ не єдине місто України і в інших містах комендантська година настає раніше чи пізніше, а на Закарпатті комендантської години немає взагалі
+
0
Три літри
Три літри
31 липня 2023, 11:21
#
До слова з чого ти взяв що поїздка була після комендантської години?

я вчора був в кафе, розділення оплати доступно досі — тобто я можу сьогодні в три години ночі надіслати запит на на розділення оплати одному з моїх контактів і це зовсім не означає що їли ми в цьому кафе вночі під час комендантської години

якщо той Олексій в пʼять ранку згадав що треба розділити оплату з тими з ким їхав — цілком можливо що він був сонний і погано розумів кого вибирає
+
0
Три літри
Три літри
31 липня 2023, 11:23
#
Никакой поездки не было и быть не могло.

поїздка була інакше як би Олексій її ділив
він вже заплатив ці гроші якійсь службі таксі
навіть якщо він розділить з тобою суму поїздки він не зможе компенсувати повну вартість — може розділити навпіл
+
+15
Oleksii Ch
Oleksii Ch
31 липня 2023, 11:33
#
Це такий фантастичний фейспалм, не маю слів.
+
0
DEDMA3AU
DEDMA3AU
31 липня 2023, 13:20
#
Можете ещё Гитлера И Путина оправдать. У вас получится.
+
0
Три літри
Три літри
31 липня 2023, 14:10
#
Злив у стилі раша-тудей зараховано
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.87 41.3206
EUR 44.84 45.4401
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.87 41.3206
EUR 44.84 45.4401
Всі курси банку