Блокировка счетов.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
Чому не заблокувати переводи, зняття готівки, інші послуги, все заблокувати і залишити мені головний екран з цифрами, що у мене коїться на картці і скільки мені потрібно платити?
Тому що «відмовлено в обслуговуванні». Це ж наче не потребує пояснень, тут скоріш хочеться почути як Ви собі уявляєте роботу банківського застосунку коли людина вже не є клієнтом банку.
У тех.підтримці сказали встановити Zoom для зв’язку. Чому я маю робити те, чого не хочу? І за це я повинен платити?
Zoom безкоштовний. Можете не встанавлювати, впевнений що банк запропонував це як канал зв’язку який дозволяє передсвідчитись у тому що спілкування йде з відповідною особою. Но робити це ви не забов’язані що дуже ймовірно погіршить умови погашення боргу.
Я ж почав виплачувати борг, навіщо так робити???
Ви знаєте, навіть претензії міністра оборони Великої Британії Волеса до України виглядають більш обосновано ніж це Ваше «я ж почав платити борг після двох років». Платити борг це ваше зобов’язання і коли ви це робите в банка ніяких зобов’язань віддячити вас не виникає.
Треба було думати раніше коли ви не погашали борг розтягнувши це на два роки.
Тому що «відмовлено в обслуговуванні». Це ж наче не потребує пояснень, тут скоріш хочеться почути як Ви собі уявляєте роботу банківського застосунку коли людина вже не є клієнтом банку.
У тех.підтримці сказали встановити Zoom для зв’язку. Чому я маю робити те, чого не хочу? І за це я повинен платити?
Zoom безкоштовний. Можете не встанавлювати, впевнений що банк запропонував це як канал зв’язку який дозволяє передсвідчитись у тому що спілкування йде з відповідною особою. Но робити це ви не забов’язані що дуже ймовірно погіршить умови погашення боргу.
Я ж почав виплачувати борг, навіщо так робити???
Ви знаєте, навіть претензії міністра оборони Великої Британії Волеса до України виглядають більш обосновано ніж це Ваше «я ж почав платити борг після двох років». Платити борг це ваше зобов’язання і коли ви це робите в банка ніяких зобов’язань віддячити вас не виникає.
Треба було думати раніше коли ви не погашали борг розтягнувши це на два роки.
- +
- 0
- Дональд МакЛарен
- 16 липня 2023, 11:35
- #
Я сам знаю, коли мені і що робити. Коли виплачувати, а коли ні. Питання не про це. Zoom я, наприклад, не хочу встановлювати, у офіційному додатку є можливість робити відеодзвінок до тех.підтримки. Я не прошу мені віддячувати за те, що я почав виплачувати. Я лише хочу дізнатися, чому таке ставлення? Чому я маю дзвонити, витрачати свій час на якісь дзвінки? Встановлювати сторонні застосунки? Якщо ввімкнути голову, то це В ПЕРШУ ЧЕРГУ ПОГІРШИЛО УМОВИ.
Я сам знаю, коли мені і що робити. Коли виплачувати, а коли ні.
Ні, не знаєш. Тому банк і закрив тобі рахунок.
у офіційному додатку є можливість робити відеодзвінок до тех.підтримки
Рахунок закритий, застосунок не працює.
Я лише хочу дізнатися, чому таке ставлення?
Бо ти неплатив по своєму боргу, що тут ще треба пояснювати.
Чому я маю дзвонити, витрачати свій час на якісь дзвінки?
Можеш не дзвонити та не витрачати свій час. Просто заплати всю суму заборгованості і все на цьому.
Ні, не знаєш. Тому банк і закрив тобі рахунок.
у офіційному додатку є можливість робити відеодзвінок до тех.підтримки
Рахунок закритий, застосунок не працює.
Я лише хочу дізнатися, чому таке ставлення?
Бо ти неплатив по своєму боргу, що тут ще треба пояснювати.
Чому я маю дзвонити, витрачати свій час на якісь дзвінки?
Можеш не дзвонити та не витрачати свій час. Просто заплати всю суму заборгованості і все на цьому.
Это не банк. Вы брали кредит не в банке, а в учреждении, которое работает под ширмой другого банка. Эта мусорка давно скатилась на дно по качеству обслуживания. То что отказали в обслуживании, ничего страшного, ничего вы не потеряли. Выплачивайте долг и закрывайте все карты
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 40.87 | 41.3206 |
EUR | 44.84 | 45.4401 |
Всі курси банку |
На той момент в мене був відкритий кредитний ліміт, за який я сплачував лише процент ≈2К декілька років. В цьому році я почав погашати борг і в цей момент мені заблокували рахунки. Чому не заблокувати переводи, зняття готівки, інші послуги, все заблокувати і залишити мені головний екран з цифрами, що у мене коїться на картці і скільки мені потрібно платити? У реструктуризації відмовлено. У тех.підтримці сказали встановити Zoom для зв’язку. Чому я маю робити те, чого не хочу? І за це я повинен платити? Я ж почав виплачувати борг, навіщо так робити??? Так розумієте, хоч би була на те підстава…