Слабка система безпеки банку!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- Анна Свічко
- 19 липня 2023, 22:45
- #
Дуже розчарована роботою монобанку, а саме: відбулось списання з картки шахраями, хоча картка була заблокована. Звісно працівники монобанку ніяк не хочуть компенсувати ці списання на суму в майже 50 тисяч грн. Звісно змушують сплачувати кошти. Я вважаю, що сам монобанк бере участь у шахрайській схемі, знайшлись люди які потрапили в точно таку ситуацію і блокування картки ніяк не впливає на заборону списання безконтактної оплати, хоча це дуже дивно. Взагалі багато питання до роботи «так званого банку», шахраї знають у кого є кридитний ліміти. А банк навіть не зупиняє транзакції підозрілі, які відбуваються на другому кінці світу. Якщо є бажання влетіти на гроші - користуйтесь монобанком.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Однак, інформація, що описана у відгуці, не повною мірою описує все, що відбулося.
На жаль, повідомити всі дані можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим.
Для уникнення таких ситуацій ми рекомендуємо клієнтам не передавати дані навіть знайомим/друзям, не зберігати паролі та дані картки у нотатках та записках.
Не вводити дані картки на підозрілих або фішингових сайтах, ресурсах, застосунках.
Також звертаємо увагу, що співробітники банку ніколи не дзвонять і не запитують персональні дані, такі як: ПІН-код, пароль зі смс, CVV-код, термін дії картки.
У монобанку є Anti-fraud-моніторинг – для блокування підозрілих транзакцій та контролю аномальної поведінки клієнтського рахунку. Наприклад, у разі підозрілих операцій, банк може обмежити деякі операції або відправити врізки в застосунок з попередженням, а клієнт може вибрати, чи продовжувати операції, або скасувати.
Стосовно списань, на разі ми очікуємо, що торгова точка зробить повернення в встановлений термін.
Якщо повернення не відбудеться, за вашим запитом ми можемо оскаржити транзакції через платіжну систему
Якщо згодні з умовами, будь ласка, підтвердить у застосунку в пуш — повідомлені, що ми можемо продовжувати оскарження