Оцінка кожної служби банку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 41.85 | 42.3496 |
| EUR | 49.29 | 49.95 |
| Всі курси банку | ||
1. Комунальні платежі — двійка. Багато скарг на затримку та нульові реакції від банку.
2. Фінмоніторінг — двійка. Багато скарг на відмови в обслуговуванні та зайві перевірки.
3. Зручність застосунку — пʼять. Справді зручно.
4. Поповнення карток — пʼять. Можна покласти як готівку в терміналі без комісії, так й надати посилання на поповнення картки.
5. Депозити — чотири. Не дуже високий відсоток, але це хочаб працює.
6. Безпека — пʼять. Є всі необхідні налаштування для підвищення безпеки.
7. Кредити — двійка. Ліміт є нестабільним та може бути зміненим «бо математична модель так сказала».
8. Клієнтоорієнтованість — пʼять. Відповідають швидко та якісно. Проблем з підтримкою не мав.
9. Швидкість зарахувань — три. Деякі платежі проходять повільно, але входять в строки (5 діб). Не є проблемою.
10. Консьєрж сервіс — пʼять. Я в захваті. Вирішують такі питання, що я б сам не зробив. Але маю сказати, що це не дешево.
Сумарно — 4. В цілому все добре, але будь ласка зробіть щось з вашим фінмоном та зробіть щось для підвищення якості проведення комунальних платежів (без зайвих посередників)
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам. Уточнення походження коштів не означає, що ми відмовляємо в обслуговуванні. У разі, якщо банк отримує достатні пояснення щодо підозрілих операцій, перевірка не впливає на можливість обслуговування
Банк не зацікавлений у відмові в обслуговуванні клієнтам, оскільки частково отримує прибуток від розрахунків клієнтів