Приховані умови
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 41.85 | 42.3496 |
| EUR | 49.29 | 49.95 |
| Всі курси банку | ||
Я читав надто багато відгуків про те що банк блокує рахунки (ні, не по провадженням!) та відмовляє в обслуговуванні. Про інші банки такі відгуки чия і є (не тільки тут) але їх значно менше.
Ніде немає коментарів банку щодо того що НЕ можна робити с карткою щоб не відмовили в обслуговуванні. Так так, скріпт про «умови та правила» я вже читав, ніколи не повірю в те що більше 1000 (рахував пошуком по сторонці, може бути не точно) клієнтів порушили їх.
По перше: дайте хочаб якісь ПУБЛІЧНІ коментарі щодо того що неможна робити без зайвих посилань (я читати вмію умови, але щось тут мабуть не зовсім чисто).
Просто в якості інформації:
Потребують документи частіше за інші банки (за П24 та Ощад 100%). Тому якщо ви працюєте неофіційно (фріланс, якесь хоббі яке стало заробітком і так далі) у вас можуть виникнути проблеми з тим що у вас вкрадуть кошти посилаючись на закон. Так це цілком законно але чому Ощад ні разо цього ще не зробив? Знов таки щось тут з ініціативи самого Mono. Ну і класти крупну готівку не рекомендую. Знову можуть (а може і ні, як повезе, але я б не ризикував) документи запросити яких у тиках випадках може і не бути.
Висновок:
Банк діє зовсім непрозоро. Завжди дає посилання не аргументуючи та не надаючи ніяких простих заборон без «розмитої» юридичної лексики. Зручний але ненадійний.
P.S: Робив перевірку. З друзями писали у підтримку зі схожим (але не ідентичним питанням). Завжди відповідають по скріпту (у вас там якісь шаблони чи що? Це навіть гірше за робота). Тож якщо щось дійсно важливе то телефонуйте замість того щоб писати. По телефону збити «скріпт» легше.
P.P.S: В жодному разі не використовуйте для покупки криптоактивів. З вірогідністю в 90% відмовлять в обслуговуванні (у них як я розумію немає чи то можливості чи то бажання перевірити кожен випадок окремо). Це їх параноя з приводу курток бінансу. Така вірогідність є навіть якщо ви ніколи навіть і не чули про ці «бінанси».
А тепер я хочу почути саме ПУБЛІЧНО (вам же нічого приховувати, техпідтримка саме так відповідає, тож пишіть у масси!):
!!! Коротко для людей що неможна робити з карткою щоб запобігти відмові в обслуговуванні. Тільки без нових посилань. Я вам навіть зразок дам:
«Користувачам не можна: [пункт перший], [пункт другий], …»
Будь яка інша відповідь підтвердить те що ви приховуєте щось (я вважаю що вони шукають можливість відмовити в обслуговуванні тим клієнтам які не досить активні та не приносять «сВєРх ДаХоД» (підтверджень нема, це моя думка) тому й вигадують щось та пишуть «розмито»).
В випадку неотримання відповіді, отримання її непублічно чи отримання не по темі прошу вважати фактом приховування чогось.
Ще раз повторюю зразок: «Користувачам не можна: [пункт 1], [пункт 2], …»
Пояснюю чому я хочу саме ПУБЛІЧНО. Після відповіді я АРХІВУЮ сторінку з відповіддю у wayback що теоретично зможе допомогти як мені так і іншим запобігти цих (теоретичних) дрібних махінацій.
Дякую за увагу
Договір публічної оферти знаходиться у відкритому доступі, всі правила обслуговування, права та обов'язки сторін у ньому перераховані та ми їх не приховуємо https://www.monobank.ua/terms.
При цьому ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів.
На основі цього аналізу банк може ухвалити рішення про відмову в обслуговуванні.
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
Щодо фінансів наших клієнтів — немає жодного становища, яке дозволяло б банку безпідставно заволодіти коштами наших клієнтів. Тож цього ніколи не відбувалося.
У більшості подібних відгуків інформація подається недостатньо правдиво, але спростувати її, навівши конкретні деталі клієнта, ми не можемо, оскільки порушимо банківську таємницю.
Щодо відмови в обслуговуванні як такого, банк залишає за собою право відмовити в обслуговуванні клієнту, у тому числі не називаючи причини прийнятого рішення.
А також ми також залишаємо за собою право відмовити в обслуговуванні клієнтам у разі неповажного ставлення до співробітників банку (п.10.7 Умови та Правила обслуговування)