Не заходять кошти на рахунок Фоп
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
А почему вы думаете что в поддержке и здесь должны быть разные ответы?)
- +
- 0
- GermanAlex1984
- 16 травня 2023, 19:24
- #
Я точно знаю що деякі мої покупці звертались у свій банк з питанням чому не пройшов платіж. І відповдь була, що проблема у банка отримувача.
Не зарахувалося не одне окреме поповнення, а взагалі жодного поповнення від Ощаду, Тас, Отп, Укрсиб… Я впевнений що це були і різні платіжні системи і різні картки.
В той же час з Привата приходить без жодних проблем. І це теж були і різні платіжні системи і різні типи карт.
Да ну так и проблема на стороне монобанка?
ФАКТ, у большинства банков перевод с карты на карту сделан через дупу.
ФАКТ, у большинства банков перевод с карты на карту сделан через дупу.
- +
- 0
- Volodymyr Dozirtsiv
- 24 травня 2023, 1:25
- #
Проблема на стороні банків відправників саме з відправкою п2п на картки юридичних осіб/фоп. хай користуються повними реквізитами — зараз між банками платіж за годину заходить (з привата фоп в кредобанк о 23 годині за 15 хв пролетів)
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 40.92 | 41.3206 |
EUR | 44.92 | 45.4401 |
Всі курси банку |
Клієнтам для оплати надаю номер ключ карти від цього рахунку але зараховуються кошти тільки з Моно і з Привату. З інших банків постійно «спроба неуспішного зарахування».
Служба підтримки ніяких пояснень не дає. Тільки стандартне «у нас все ок, проблеми зі сторони банка відправника коштів»
Може хоч тут отримаю пояснення.
Ці поповнення не зараховуються на картку по причині обмежень на боці банка-відправника або платіжної системи