Удовлетворительно
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 21
У вас нет возможности изменить карту по умолчанию (с черной на белую к примеру)
Тут взагалі немає такого поняття як карта за замовченням. Платиш тією якою хочеш. Перекази від інших отримуєш на ту яку сам вкажеш. Якщо отримуєш переказ від іншого клієнта Монобанку то він може вибрати на яку саме карту відправити тобі гроші, а ти звісно можеш його попросити вибрати наприклад білу.
Нет возможности отключить возможность уходить в минус.
Біла карта реалізує цю можливість.
Но функционал крайне беден по сравнению с PB или ПУМБ.
ПБ має багато чого зайвого, а от ПУМБ не має багато того що є у Монобанк, а кешбек вони додавали у застосунок десь півтора року чи навіть два. Дивно чути що ПУМБ чимось кращій, він може похизуватись хіба що більшою красивістю але то вже справа смаку.
Пополнение карты после закрытия IBOX bank вообще квест. Где? Как? Чапать в отделение другого банка за несколько километров и платить комиссию?
Якщо в тебе є ПУМБ то в чому проблема поповнити карту цього банка та перекинути на Моно? Ну і ти тут відверто прибріхуєш: десь протягом трьох-чотирьох діб Моно зробив безкоштовне поповненя з терміналів Ізіпей та Сіті24, а їх майже така ж кількість як і Айбоксів. В мене в райцентрі ції терміналів натикано сотня чи більше.
Смею заметить что приложение «тяжелое» и не поддерживает 4.4 андроид
Ти вомогаєш від банка якихось нових фіч, а сам користуєшься якимось десятирічним телефоном. Дивна комбінація, не вважаєш?
Тут взагалі немає такого поняття як карта за замовченням. Платиш тією якою хочеш. Перекази від інших отримуєш на ту яку сам вкажеш. Якщо отримуєш переказ від іншого клієнта Монобанку то він може вибрати на яку саме карту відправити тобі гроші, а ти звісно можеш його попросити вибрати наприклад білу.
Нет возможности отключить возможность уходить в минус.
Біла карта реалізує цю можливість.
Но функционал крайне беден по сравнению с PB или ПУМБ.
ПБ має багато чого зайвого, а от ПУМБ не має багато того що є у Монобанк, а кешбек вони додавали у застосунок десь півтора року чи навіть два. Дивно чути що ПУМБ чимось кращій, він може похизуватись хіба що більшою красивістю але то вже справа смаку.
Пополнение карты после закрытия IBOX bank вообще квест. Где? Как? Чапать в отделение другого банка за несколько километров и платить комиссию?
Якщо в тебе є ПУМБ то в чому проблема поповнити карту цього банка та перекинути на Моно? Ну і ти тут відверто прибріхуєш: десь протягом трьох-чотирьох діб Моно зробив безкоштовне поповненя з терміналів Ізіпей та Сіті24, а їх майже така ж кількість як і Айбоксів. В мене в райцентрі ції терміналів натикано сотня чи більше.
Смею заметить что приложение «тяжелое» и не поддерживает 4.4 андроид
Ти вомогаєш від банка якихось нових фіч, а сам користуєшься якимось десятирічним телефоном. Дивна комбінація, не вважаєш?
а 4 циферки легко подобрать/подсмотреть/угадать.
Ні, ти не встигниш їх підібрати. Це не механічний замон на чемодані.
Нельзя добавить фото на карту. Плохо.
Можна, в мене була фотографія на карті. Але це безсенсовна річ.
С какого-то перепугу мне дали лимит 60000. Мне он к черту не нужен.
На відміну від багатьої інших банків ти можеш легко змінити цю суму зменьшивши хоч до 0.
но при этом тащите за собой «древнее» наследие.
Жодного древього в застосунку Моно немає взагалі.
Не понимаю почему нет возможности связаться через приложение? Почему я должен «светить» отдельный финансовый номер в мессенджерах? Дизлайк.
Це застосунок банку, а не месенжер. Якщо ж ти мав на увазі переказ грошей від іншого клієнта банку то для отримання таких грошей ти можеш зробити банку і дати йому через месенжер посилання. Більш того таку банку за посиланням без номера твоєї карти можео поповнити будь хто з будь якого банку, навіть зза кордону — такої фічі немає в більшості банків світу, а не тільки України.
Нет возможности скрыть имя при создании «Банки».
От бачу що ти всеж знаєш про банку, але нащось написав що без твого номеру телефону неможна передати інформацію іншому клієнту Моно. Претензія тупа: просто не вказуй в імені банки що саме за збір.
Нет услуги «Терминал» как у PB (пачки через приложенную к с
Ні, ти не встигниш їх підібрати. Це не механічний замон на чемодані.
Нельзя добавить фото на карту. Плохо.
Можна, в мене була фотографія на карті. Але це безсенсовна річ.
С какого-то перепугу мне дали лимит 60000. Мне он к черту не нужен.
На відміну від багатьої інших банків ти можеш легко змінити цю суму зменьшивши хоч до 0.
но при этом тащите за собой «древнее» наследие.
Жодного древього в застосунку Моно немає взагалі.
Не понимаю почему нет возможности связаться через приложение? Почему я должен «светить» отдельный финансовый номер в мессенджерах? Дизлайк.
Це застосунок банку, а не месенжер. Якщо ж ти мав на увазі переказ грошей від іншого клієнта банку то для отримання таких грошей ти можеш зробити банку і дати йому через месенжер посилання. Більш того таку банку за посиланням без номера твоєї карти можео поповнити будь хто з будь якого банку, навіть зза кордону — такої фічі немає в більшості банків світу, а не тільки України.
Нет возможности скрыть имя при создании «Банки».
От бачу що ти всеж знаєш про банку, але нащось написав що без твого номеру телефону неможна передати інформацію іншому клієнту Моно. Претензія тупа: просто не вказуй в імені банки що саме за збір.
Нет услуги «Терминал» как у PB (пачки через приложенную к с
Нет услуги «Терминал» как у PB (пачки через приложенную к смартфону карту). Это особенно полезно для ФОП.
В Моно є аж два варіанти еквайрінгу для ФОП.
На «неактивных» счетах обслуживание карты 100 грн в месяц.
Таке в більшості банків, в тому ж ПУМБ який ти згадував. Тим більше що в ПБ комісія взагалі на будь які перекази та знятття готівки, чого немає в Моно.
В Моно є аж два варіанти еквайрінгу для ФОП.
На «неактивных» счетах обслуживание карты 100 грн в месяц.
Таке в більшості банків, в тому ж ПУМБ який ти згадував. Тим більше що в ПБ комісія взагалі на будь які перекази та знятття готівки, чого немає в Моно.
«Дивно чути що ПУМБ чимось кращій, він може похизуватись хіба що більшою красивістю але то вже справа смаку.»
Вообще то ПУМБ просто на голову лучше этого фуфло банка по имени Моно.
Все чем может похвастаться Моно перед ПУМБом — это более удобным приложением. . Все остальное — полный шлак.
— В ПУМБе с вас не возьмут комиссию за обналичивание ЛИЧНЫХ средств как в Моно
-В ПУМБе больше процентная ставка по депозитам чем в Моно.
-В ПУМБе, в отличии от МОНО, реализована возможность получать процент за свободные средства.
— В ПУМБе своя сеть банкоматов , в отличии от Моно,
-В ПУМБе БЕЗ ПРОБЛЕМ и ПО ПЕРВОМУ ТРЕБОВАНИЮ люди получают свою валюту с конвертационных депозитов, а не так как в Моно, месяцами бегают за своими деньгами
— В ПУМБе вы получаете ДО 5 % кешбека за оплату услуг ЖКХ, чего в Моно СОВСЕМ НЕТ
— Если вы захотите в Моно перевести кредитные средства , то Монобанк сразу возьмет с вас 4% комиссии, даже если вы вернете этот долг на следующий день В ПУМБе снятие наличных и перевод на другую карту с кредитных средств БЕСПЛАТНО. А потом вы уже платите по 0.13% в день. Почувствуйте разницу
— В ПУМБе есть возможность открыть краткосрочный депозит , на месяц , два. В Моно этой возможности СОВСЕМ НЕТ
В связи с вышесказанным можно только удивиться как можно сравнивать этот Г… Монобанк с ПУМБом? ПУМБ просто на голову выше .
Вообще то ПУМБ просто на голову лучше этого фуфло банка по имени Моно.
Все чем может похвастаться Моно перед ПУМБом — это более удобным приложением. . Все остальное — полный шлак.
— В ПУМБе с вас не возьмут комиссию за обналичивание ЛИЧНЫХ средств как в Моно
-В ПУМБе больше процентная ставка по депозитам чем в Моно.
-В ПУМБе, в отличии от МОНО, реализована возможность получать процент за свободные средства.
— В ПУМБе своя сеть банкоматов , в отличии от Моно,
-В ПУМБе БЕЗ ПРОБЛЕМ и ПО ПЕРВОМУ ТРЕБОВАНИЮ люди получают свою валюту с конвертационных депозитов, а не так как в Моно, месяцами бегают за своими деньгами
— В ПУМБе вы получаете ДО 5 % кешбека за оплату услуг ЖКХ, чего в Моно СОВСЕМ НЕТ
— Если вы захотите в Моно перевести кредитные средства , то Монобанк сразу возьмет с вас 4% комиссии, даже если вы вернете этот долг на следующий день В ПУМБе снятие наличных и перевод на другую карту с кредитных средств БЕСПЛАТНО. А потом вы уже платите по 0.13% в день. Почувствуйте разницу
— В ПУМБе есть возможность открыть краткосрочный депозит , на месяц , два. В Моно этой возможности СОВСЕМ НЕТ
В связи с вышесказанным можно только удивиться как можно сравнивать этот Г… Монобанк с ПУМБом? ПУМБ просто на голову выше .
- +
- +15
- Oleksii Ch
- 16 травня 2023, 8:10
- #
Ти розумієш, що перелічів консервативні функції які не дуже матчаться з концепцією «банк в смартфоні»?
— МОНО не для обналу. На отримані ФОПом гроші, наприклад, немає комісії на кеш.
— депозити, відсотки та все інше — то не ознака якості банку, а просто твої шкурні вимоги.
— банкомати можна використовувати будь які.
— конвертаційні додіки мають страждати.
— ой, не сміши про кешбек, це звісно головна функція.
— не треба переводити «кредитні кошти» і не буде 4%. А як треба, то твоя проблема.
— ой, яке горе, немає депозиту на 1−2 місяця. Так, а навіщо, коли ставки тобі не підходять?
Відкрий картку в Ощадбанку та насолоджуйся консервативним сервісом…
— МОНО не для обналу. На отримані ФОПом гроші, наприклад, немає комісії на кеш.
— депозити, відсотки та все інше — то не ознака якості банку, а просто твої шкурні вимоги.
— банкомати можна використовувати будь які.
— конвертаційні додіки мають страждати.
— ой, не сміши про кешбек, це звісно головна функція.
— не треба переводити «кредитні кошти» і не буде 4%. А як треба, то твоя проблема.
— ой, яке горе, немає депозиту на 1−2 місяця. Так, а навіщо, коли ставки тобі не підходять?
Відкрий картку в Ощадбанку та насолоджуйся консервативним сервісом…
Так автор відгуку саме застосунок і обговорював: «Приложение красивое не спорю. Но функционал крайне беден по сравнению с PB или ПУМБ. Те же билеты в вашем приложении не купить.»
-В ПУМБе, в отличии от МОНО, реализована возможность получать процент за свободные средства.
Ура, ну хоч чимось ПУМБ кращий
Ура, ну хоч чимось ПУМБ кращий
- +
- +15
- SergeyNina
- 16 травня 2023, 21:07
- #
Добавлю исходя из личного опыта работы с пумб .
1. В пумб я могу заказать выдачу наличных любыми купюрами в моем отделении. И без комиссии. Один раз в месяц бесплатно через кассу. Через банкомат снятие наличных без комиссии, но пользуюсь очень редко.
2. Коммуналка — кешбек 2%.
3. Есть депозит свободный под 10% годовых который можно закрыть в любой момент без потери процентов.
4. Конвертдепозиты снять без проблем любыми купюрами под заказ все привезут в отделение.
5. Тупой финмониторинг как и у всех. Благо у меня отделение преимущественно работает с юр лицами и все объяснило и я знаю личные лимиты.
6. Платежи юр лицо — физ лицо и физ лицо — юр лицо у меня не попадают на проверки, а для меня это критически важно.
7. Обмен валюты. Пополнил свой долларовый депозит долларами 1985−2006 годов. Доллары были в идеальном состоянии, но все банки берут их только под инкассо. Пумб взял по полной стоимости.
- +
- +25
- Oleksii Ch
- 16 травня 2023, 8:14
- #
Щодо безпеки — перша лінія оборони то ваш смартфон. Сучасний телефон дуже гарно захищений, особливо якщо це айфон. Звісно, якщо ви користуєтесь допотопною трубою, ПО якої всже застаріло, ви самі наражаєте себе на небезпеку.
Цікаво, що про фінансовий номер ви піклуєтесь, а про «фінансовий» пристрій — ні. А судячи з версії ПО, телефон скоріше за все рутований та наставлена купа непідписаного лайна.
Цікаво, що про фінансовий номер ви піклуєтесь, а про «фінансовий» пристрій — ні. А судячи з версії ПО, телефон скоріше за все рутований та наставлена купа непідписаного лайна.
«Ти розумієш, що перелічів консервативні функції які «
Якi важны и нужны для большого количества потребителей
Якi важны и нужны для большого количества потребителей
Ну то ж ніхто не забороняє мати рахунки і в ПУМБі, і в Моно.
В мене так і було, доки не закрив рахунок в ПУМБі замінивши його іншим банком з мережевою відділень та банкоматів.
В мене так і було, доки не закрив рахунок в ПУМБі замінивши його іншим банком з мережевою відділень та банкоматів.
«Ну то ж ніхто не забороняє мати рахунки і в ПУМБі, і в Моно.»
Согласен .
Я именно так и делаю — пользуюсь услугами и Моно, и ПУМБа.
Но именно из-за того, что Моно явно хромает по сравнению с ПУМБом , приходится использовать Моно крайне ограниченно — использовать кредитный лимит и иногда «оплату частями»
Во всем остальном удобнее и выгоднее пользоваться ПУМБом, . Так сказать — пользоваться как основным банком
Согласен .
Я именно так и делаю — пользуюсь услугами и Моно, и ПУМБа.
Но именно из-за того, что Моно явно хромает по сравнению с ПУМБом , приходится использовать Моно крайне ограниченно — использовать кредитный лимит и иногда «оплату частями»
Во всем остальном удобнее и выгоднее пользоваться ПУМБом, . Так сказать — пользоваться как основным банком
- +
- +30
- Oleksii Ch
- 16 травня 2023, 9:25
- #
Слухай, а ти коли ходиш в супермаркет, теж всім розповідаєш, що Сільпо використовуєш дуже обмежено, бо вигідніше та зручніше користуватись АТБ?
І ще цікаво, що брати гроші в банку в борг тобі невдоволення не заважає =)
І ще цікаво, що брати гроші в банку в борг тобі невдоволення не заважає =)
- +
- 0
- Oleksii Ch
- 16 травня 2023, 9:06
- #
Так ніхто тобі не забороняє вибрати твій особистий банк, що ідеально матчиться з потребами. Чи це складно, та простіше нити в бік монобанку?
«Так ніхто TOБІ не забороняє вибрати твій особистий банк, що ідеально матчиться з потребами. Чи це складно, та простіше нити в бік монобанку?»
Почему вы думаете, что людям можно ТЫкать при общении ? Я с вами в вашем колхозе свиней не пас . И на брудершафт с вами не пил .
Что касается того, что вы называете «нытьем» в сторону Монобанка , то я вас удивлю — есть такое слово «критика» .
И я свою критику подкрепил аргументами , конкретно по пунктам — чем ПУМБ лучше Моно .
А у вас из всех аргументов в пользу Монобанка это ваше — «А мне нравится» . Очень «аргументированно» .
Почему вы думаете, что людям можно ТЫкать при общении ? Я с вами в вашем колхозе свиней не пас . И на брудершафт с вами не пил .
Что касается того, что вы называете «нытьем» в сторону Монобанка , то я вас удивлю — есть такое слово «критика» .
И я свою критику подкрепил аргументами , конкретно по пунктам — чем ПУМБ лучше Моно .
А у вас из всех аргументов в пользу Монобанка это ваше — «А мне нравится» . Очень «аргументированно» .
- +
- +15
- Oleksii Ch
- 16 травня 2023, 11:04
- #
Ой, бідолашний, аргументи скінчілися, докопався до звернення на ти. Нічого, обтечешь.
Бачу подвійні стандарти — твоя критика обовʼязково підкріплена аргументами, а моя думка — неодмінно субʼєктивна. Твоє особисте невдоволення тарифами або умовами банківських послуг не робить один банк гірший за інший.
Недарма я про АТБ та Сільпо згадував у якості аналогії, ти її незрозумів, бо щодо самоіронії навіть слова такого не знаєш =)
Бачу подвійні стандарти — твоя критика обовʼязково підкріплена аргументами, а моя думка — неодмінно субʼєктивна. Твоє особисте невдоволення тарифами або умовами банківських послуг не робить один банк гірший за інший.
Недарма я про АТБ та Сільпо згадував у якості аналогії, ти її незрозумів, бо щодо самоіронії навіть слова такого не знаєш =)
«— МОНО не для обналу. На отримані ФОПом гроші, наприклад, немає комісії на кеш.
— депозити, відсотки та все інше — то не ознака якості банку, а просто твої шкурні вимоги.
— банкомати можна використовувати будь які.
— конвертаційні додіки мають страждати.
— ой, не сміши про кешбек, це звісно головна функція.
— не треба переводити „кредитні кошти“ і не буде 4%. А як треба, то твоя проблема.
— ой, яке горе, немає депозиту на 1−2 місяця. Так, а навіщо, коли ставки тобі не підходять?»
Аж интересно, если той функцией в Моно лучше не пользоваться, а эту функцию лучше использовать через другие банки, а эдакой функции у Моно вообще нет, то возникает вопрос — а нах. услуги такого банка вообще нужны, если его услуги надо заменять услугами и возможностями других банков ?
— депозити, відсотки та все інше — то не ознака якості банку, а просто твої шкурні вимоги.
— банкомати можна використовувати будь які.
— конвертаційні додіки мають страждати.
— ой, не сміши про кешбек, це звісно головна функція.
— не треба переводити „кредитні кошти“ і не буде 4%. А як треба, то твоя проблема.
— ой, яке горе, немає депозиту на 1−2 місяця. Так, а навіщо, коли ставки тобі не підходять?»
Аж интересно, если той функцией в Моно лучше не пользоваться, а эту функцию лучше использовать через другие банки, а эдакой функции у Моно вообще нет, то возникает вопрос — а нах. услуги такого банка вообще нужны, если его услуги надо заменять услугами и возможностями других банков ?
- +
- 0
- Oleksii Ch
- 16 травня 2023, 9:04
- #
Це з самого початку хибне припущення.
Не «через інші банки» а взагалі нахіба «ті функція треба» в «банку в смартфоні»
Мені на 100% вистачало функціоналу Моно до війни, та й зараз все норм за винятком державної заборони на безготівкові валютні операції.
ФОПівські кошти навіть якщо знімати — 0% до 50000 гривень, я жодного разу не вилазив за межі, бо більшість операцій безготівкові.
Депозитами я не користуюсь — до війни на Interactive Brokers скидав, а зараз в валюту під подушку, або на валютні рахунки.
Кредитні кошти не потрібні взагалі, нехай ліміт висить, він їсти не просить.
А решта потреб — це підписки, оплати будь-чого, п2п, безвідмовна робота в будь якій точці світу, чітка інформація в застосунку, сповіщення, налаштування безпеки іт.д.
Серед величезних та унікальних плюсів — конверти з нерозпакованими картками. Для людини, що виїхала за кордон, це неабияка страхівка від проблем з фізичним плстиком. Хоча зараз я все менше від того пластику залежу.
Не «через інші банки» а взагалі нахіба «ті функція треба» в «банку в смартфоні»
Мені на 100% вистачало функціоналу Моно до війни, та й зараз все норм за винятком державної заборони на безготівкові валютні операції.
ФОПівські кошти навіть якщо знімати — 0% до 50000 гривень, я жодного разу не вилазив за межі, бо більшість операцій безготівкові.
Депозитами я не користуюсь — до війни на Interactive Brokers скидав, а зараз в валюту під подушку, або на валютні рахунки.
Кредитні кошти не потрібні взагалі, нехай ліміт висить, він їсти не просить.
А решта потреб — це підписки, оплати будь-чого, п2п, безвідмовна робота в будь якій точці світу, чітка інформація в застосунку, сповіщення, налаштування безпеки іт.д.
Серед величезних та унікальних плюсів — конверти з нерозпакованими картками. Для людини, що виїхала за кордон, це неабияка страхівка від проблем з фізичним плстиком. Хоча зараз я все менше від того пластику залежу.
В щманябанке нечего ловить, проект был ноу-хау 5 лет назад, щас тащится где-то позади. Все и намного качественнее и надежнее работает в других банках с норм отделениями и кассой. Проект на мелкую аудиторию для покупок в супермаркетах и больше ничем не интересен и не полезен
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 40.92 | 41.3206 |
EUR | 44.92 | 45.4401 |
Всі курси банку |
У вас нет возможности изменить карту по умолчанию (с черной на белую к примеру). Нет возможности отключить возможность уходить в минус. Нет отдельной виртуальной карты для оплат на подозрительных сайтах. Нет возможности запретить все регулярные списания одной кнопкой
Приложение красивое не спорю. Но функционал крайне беден по сравнению с PB или ПУМБ. Те же билеты в вашем приложении не купить.
Пополнение карты после закрытия IBOX bank вообще квест. Где? Как? Чапать в отделение другого банка за несколько километров и платить комиссию?
Просто отвратительное отношение к телефонии. Дозвониться нереально. Но хочу отметить что в чате благо ответили быстро, поэтому претензий нет.
Смею заметить что приложение «тяжелое» и не поддерживает 4.4 андроид (не претензия, просто факт).
Вход через OTP несколько цифр и PIN выглядит так будто вы просто мечтаете чтоб ваших клиентов взломали. SMS небезопасны (гуглите «уязвимости SS7 при получении SMS») а 4 циферки легко подобрать/подсмотреть/угадать.
Не работает на 2 устройствах. Не слишком удобно.
Хочу отметить прикольную техподдержку которая мне даже прогноз погоды сообщила. Респект!
С банкоматами я так понимаю все плохо. Вы обещали свои банкоматы, но проект заглох. Надеюсь после победы Украины возобновят. Нет безусловно можно использовать левые банкоматы левых банков… Но это и комиссии лишние и угроза использования скиммеров (гуглите).
Динамический CVV и запрет оплаты при несоответствии страны выглядят круто. И работают круто.
Навязывание пластика черного выглядит как-то неочень. Почему нельзя иметь только виртуальные? Если уже выть полностью «в телефоне» так и карты тогда должны быть там же. Ну на выбор клиента разумеется.
Плохое качество пластика. Расклеивается и расслаивается. Н. С картами PB такого не происходит. Проработайте это.
Обделили обычных пользователей. Почему нельзя на белых/черных/валютных картах выбрать пункт «ничего не наносить» подобно вашему премиум сервису?
Нельзя добавить фото на карту. Плохо.
С какого-то перепугу мне дали лимит 60000. Мне он к черту не нужен. Хотя я не трудоустроен (официально).
Вы пытаетесь быть современным банком, но при этом тащите за собой «древнее» наследие.
Консьерж сервис работает неплохо и крайне изобретательно. На мой «тупой» вопрос по то, с какой брать ли мне зонт был дан исчерпывающий ответ. Даже умудрились заказать кое что с интернета и организовать доставку. Респект!
Не понимаю почему нет возможности связаться через приложение? Почему я должен «светить» отдельный финансовый номер в мессенджерах? Дизлайк.
Нет возможности скрыть имя при создании «Банки». Если я создаю ее для сбора на праздник я сразу порчу сюрприз.
Нет услуги «Терминал» как у PB (пачки через приложенную к смартфону карту). Это особенно полезно для ФОП.
Ненадежные условия договора. Почитайте внимательно тарифы банка. На «неактивных» счетах обслуживание карты 100 грн в месяц. Скрытые оплаты…
Ми уважно розбираємо всі зауваження та пропозиції, що допомагає нам ставати краще.
Будемо вдосконалюватися!