Мінфін - Курси валют України

Встановити

Пробелы в безопасности и нежелание постараться помочь вкладчикам

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Светлана Иванова 13 травня 2023, 13:35
Хочу поделиться негативным опытом пользования Monobank. Неизвестные мошенники с легкостью обошли службу безопасности банка, в частности 3D secure и меньше, чем за минуту сняли с моего счета более 44 тысяч гривен! При этом банк заявил, что ничем не может помочь и отозвать данные транзакции, возлагая всю ответственность на меня и полицию (которая непрозрачно намекнула, что так как деньги ушли в Таиланд, то привлечь к ответственности они никого не смогут). Очень жаль, что банковская система банка работает так непрофессионально.
Прошу решить данную проблему, иначе я также подам жалобы в НБУ, Минфин и судебный иск против банка
monobank
Відповідь банку
monobankua 13 травня 2023, 14:54
Ситуація однозначно неприємна.
На жаль, за правилами Платіжної системи не всі типи операцій можна оскаржити.
Однак, інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує все, що робилося.
На жаль, повідомити всі ці можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим.

Для уникнення непідтверджених списань ми рекомендуємо клієнтам не передавати дані навіть знайомим/друзям, не зберігати паролі та дані картки у нотатках та записках.
Не переходити за сумнівними посиланнями, не вводити там дані карток.
Ми рекомендуємо для покупок працювати з продавцями, в яких ви впевнені, працювати через післяплату.
Ознайомитися з відгуками в інтернеті щодо цього продавця або інтернет-магазину.
Іноді продавці надсилають у месенджер посилання для «безпечної оплати», яке є підробленим сайтом. Не рекомендуємо проводити оплату за такими посиланнями.
У свою чергу, розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злочинців законодавчо перебувають поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк, у свою чергу, завжди готовий надати їм будь-яке необхідне сприяння.
Банк сприятиме такому розшуку в рамках чинного законодавства.

Коментарі - 48

+
0
MadamSergeevna
MadamSergeevna
13 травня 2023, 14:10
#
А процедуру оспаривания транзакций банк не предложил?
+
0
Светлана Иванова
Светлана Иванова
13 травня 2023, 15:03
#
Я сама сразу же попросила оспорить данные транзакции. Ответили, что это невозможно, хотя во всей Европе и Америке без проблем можно оспорить любую транзакцию в течение нескольких дней и я уверена, что у Монобанка такая возможность тоже есть, просто желания нет.
+
0
Jokets
Jokets
14 травня 2023, 9:30
#
Зачем так врать ну?)
+
0
Светлана Иванова
Светлана Иванова
13 травня 2023, 15:06
#
А «що робилося»? Мне разные менеджеры по очереди как попугаи просто отвечали заученные фразы не предлагая решения проблемы и переводя всю ответственность на полицию. Вы просто предлагаете мне подарить эти деньги мошенникам, при том, что это Ваша система безопасности пропускает такие платежи и позволяет обходить лимиты
+
0
aliwka3
aliwka3
13 травня 2023, 20:57
#
Так если вы передали данные кому-то, или мошенники ее сами узнали, какие претензии к банку?) как он должен понять что платеж делаете не вы? А по поводу оспаривания, почитайте правила ПС, не все операции можно оспорить, и неважно с какой страны банк
+
0
Светлана Иванова
Светлана Иванова
15 травня 2023, 16:40
#
Претензии к службе безопасности банка, которая пропустила платежи без подтверждения с моей стороны (стоял и лимит суточный и пинкод на списания свыше 5тысяч)
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
15 травня 2023, 22:47
#
Вам плакат роздрукувати щодо того, як працює 3ds? Хоч 1 гривню поставте, але в деяких випадках після першого підтвердження торгова точка може списувати наступні платежі безакцептно
+
+17
Светлана Иванова
Светлана Иванова
15 травня 2023, 22:58
#
Торговая точка вообще находится в Таиланде, где моей ноги/карты итд итп никогда и близко небыло. Уймитесь, пожалуйста. Отзыв написан для того, чтобы получить конструктивные варианты решения вопроса и уберечь людей таких ситуаций и услуг Моно
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
16 травня 2023, 1:42
#
Скажіть будь ласка, ви з аналогічним пафосом вбивали картку на фішинговому сайті та вводили код з смс або підтверджували в застосунку? Чи були простіше?
+
0
Светлана Иванова
Светлана Иванова
16 травня 2023, 3:58
#
Я проста и открыта к общению с УМНЫМИ людьми всегда. Если не можете помочь по существу вопроса, то проходите дальше, будьте добры.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
16 травня 2023, 8:15
#
А як вам рандомні люди в інтернеті взагалі можуть допомогти? Сказати «ай-ай-ай, Моно, шейм он ю?»
+
+15
Светлана Иванова
Светлана Иванова
16 травня 2023, 9:06
#
Да, даже так. Я хотела бы, чтобы максимальное количество людей узнали об этой ситуации и были предупреждены.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
16 травня 2023, 9:21
#
Попереджені про що?
Про те що ви вбиваєте дані картки де попало, отримуєте проблеми, а потім не намагаючись розібратись в ситуації створюєте галас в інтернеті?
Так у вас в будь-якому банку можуть так вкрасти гроші. І за останній рік було досить багато подібних скарг на інші банки.
Банк керується законами країни де він працює та правилами платіжної системи. Підтримка нічого не може додати до інструкцій, за якими вони працюють.

Пишіть заяву в поліцію, отримуйте номер з єдиного реєстру досудових розслідуваннь. З ним в суд на монобанк. Там юристи банку вам все пояснять.
+
0
Светлана Иванова
Светлана Иванова
16 травня 2023, 9:58
#
Как раз то, что я и пытаюсь сделать-это разобраться в ситуации, а освещение данной ситуации в интернете помогает «пнуть» банк, чтобы они начали хоть как-то идти на контакт.
А заявление в полицию было написано сразу же, но от этих товарищей толку точно ноль. Так что да, будем судиться с Моно)
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
16 травня 2023, 11:06
#
Ой, обвʼязково оновіть потім відгук з номером справи. Хочу подивитись, як вас суддя повозить по столу обличчам в рішенні.
+
0
Светлана Иванова
Светлана Иванова
16 травня 2023, 15:34
#
Боюсь, что Вам это удовольствие будет недоступно)))
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
17 травня 2023, 7:48
#
Звісно не буде, ви зникнете на завжди з сайту, як зрозумієте, що замість хвилі гніву підняли хвилю блюзнірства.
+
0
Светлана Иванова
Светлана Иванова
17 травня 2023, 8:49
#
Я то с сайта исчезну, безусловно, так как, в отличие от Вас, я не страдаю избытком свободного времени и мизантропией. А Вы то будете и дальше выплескивать свою неудовлетворенность жизнью на всех вокруг) Удачи!
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
17 травня 2023, 12:42
#
Ой, ви ще й психотерапевт? Які в нас люди чудові - в кожного просто безодня талантів. А як діагнози по коментарям ставлять, просто бракує слів, одні емоції.
+
0
Светлана Иванова
Светлана Иванова
17 травня 2023, 13:51
#
Беру пример с Вас)))
+
+1
SergeyNina
SergeyNina
13 травня 2023, 22:34
#
Если бы безопасники банков и платёжной системы вовремя закрывали дырки в безопасности этого бы не было. Элементарно можно в приложении monobank сделать функцию запрета оплаты в интернете и запрета оплаты без 3d secure или это уже есть, но клиентов не уведомили + запрет оплаты в других странах . Всё, деньги не украсть. Для мошенников только остаётся взламывать аккаунт путем дублирования сим, перехват звонков и смс что очень трудно и практически нереально. Да и если транзакцию подтвердили в приложении или кодом с смс то оспорить её невозможно. Полиция и нбу вам помочь не смогут, увы. Отзвы написан исходя из того что автор отзыва хоть немного соблюдает безопасность
+
0
smishno
smishno
13 травня 2023, 23:41
#
Перепрошую, правильніше було б сказати «Отзыв написан исходя из того что автор отзыва НЕ соблюдает безопасность», бо ті, хто дотримується безпеки своїх даних, не жаліються на непідтверджені списання, тому що в них їх немає))))
+
+15
Oleksii Ch
Oleksii Ch
14 травня 2023, 9:12
#
Ти нічого не поясниш тим людям.
Це захисний механізм психіки — знайти винного, щоб відчути катарсис
+
0
Jokets
Jokets
14 травня 2023, 9:33
#
Отзыв написал по сути лишь на принципе «я так хочу, сделайте» точить автор считает что это очень важная причина) напоминает мышление детей маленьких
+
0
Светлана Иванова
Светлана Иванова
15 травня 2023, 16:43
#
Да, представьте себе, я хочу, чтобы банк разобрался с проблемой, предложил мне пути ее решения и ценил своих клиентов. А как Вы бы отреагировали, если бы у Вас украли более 1000€, при том, что Вы не подтверждали эти транзакции и не давали никому секретные данные?
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
15 травня 2023, 18:09
#
Звісно, ніхто не визнає, що десь в сумнівному місці вбив дані картки та підтвердив за допомогою 3ds
+
0
Strelok123
Strelok123
14 травня 2023, 11:53
#
1)«Элементарно можно в приложении monobank сделать функцию запрета оплаты в интернете и запрета оплаты без 3d secure», -функция уже есть и работает, о чем всем приходило уведомление в приложение 2) запрет оплаты в других странах- уже очень давно есть и работает) Отсюда вывод, автору отзыва нужно больше вникать в банковский продукт при его использовании
+
+15
Oleksii Ch
Oleksii Ch
14 травня 2023, 13:13
#
Та про що ти. Багато людей життя проживають не приходячи до тями, а ти ще вимагаєш в застосунках розбиратись.
Там може взагалі добровільно та з піснею дані були введені на фішінговому сайті, де пообіцяли трохи халяви. Бо якщо не п2п, а банк рішуче відмовив навіть не пропонуючи діспут відкрити на ризик клієнта — справа мертва з перспектив повернення.
+
0
Светлана Иванова
Светлана Иванова
15 травня 2023, 16:46
#
А какие-то конструктивные предложения решения моей проблемы будут, или вы все тут собрались чисто посраться в комментах?
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
15 травня 2023, 18:05
#
А ви на публічному ресурсі якої підтримки шукаєте, та що відповідаючи в такому тоні. Все що ви написали вказує на те, що ви десь використали картку для оплати з 3ds підтвердженням. А торгова точка або чистий скам, або була зламана потім. Після підтвердження 3ds на стороні продавця в деяких випадках формується токен, за допомогою якого можна списувати гроші далі без підтвердження. Жодні заходи безпеки крім повного блокування картки тут не допоможуть, бо такі правила та угоди платіжних систем. В розумінні платіжної системи ви в здоровому глузді та тверезій памʼяті ввели влачні дані та додатково дозволити списувати кошти.

Допомагає лише фінансова чистоплотність, коли клієнт уникає введення особистих даних де-попало. Тим більше, якщо на картці є трохи грошей.

Банк вам тут не допоможе, бо навіть в разі успішного диспуту, скамери гроші на рахунку не тримають. На заході такі випадки банк іноді може покрити з власних фондів або завдяки страхуванню. В нас таких законів та ініціатив нажаль немає.
+
+1
Светлана Иванова
Светлана Иванова
15 травня 2023, 16:45
#
Запрет оплаты, если телефон с Applepay и карта находятся не в месте оплаты также стоял) А даже, если бы его небыло, вопрос к банку остаётся, так как безопасность хромает на обе ноги
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
15 травня 2023, 18:06
#
Це працює тільки якщо платиться через фізичний POS термінал, що має локацію. Онлайн витрати не захищені цим методом.
+
0
Anrey12
Anrey12
15 травня 2023, 10:02
#
Автор, в настройках безоп-сти переключатель о совпадении страны платежа и страны нахождения телефона уже убрали? Если нет, то он был включен? И лимит на интернет-оплаты тоже установлен?
+
0
Светлана Иванова
Светлана Иванова
15 травня 2023, 16:47
#
Были и настройки о совпадении страны и лимиты на оплаты, все было
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
15 травня 2023, 18:07
#
І підтвердження через 3ds було, що нейтралізує захист.
+
0
Светлана Иванова
Светлана Иванова
15 травня 2023, 21:21
#
А Вы, судя по всему, подрабатываете тем, что пишите комменты в защиту Монобанка?) явно же не из простого интереса так рьяно отвечаете везде
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
15 травня 2023, 22:44
#
Так, мені заплатять з тих грошей, що вам не повернуть ніколи
+
0
Светлана Иванова
Светлана Иванова
15 травня 2023, 22:54
#
Пускай будут Вам в радость, авось, добрее к людям станете. Всего доброго
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
15 травня 2023, 23:03
#
Я вам цивілізовано відповідав, поки ви не почали остаточно писати дурниці про те що ми тут співробітники моно. Цілковито заслужений фінал.
+
+16
Светлана Иванова
Светлана Иванова
15 травня 2023, 23:08
#
Да я уже ознакомилась с Вашим хобби-срач в комментариях))) Каждому своё)
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
16 травня 2023, 1:33
#
Ну, срач чи ні, але живу на свої, податки вчасно сплачую, боргів не маю, гроші з карток не крадуть. І навіть не в Моно працюю
+
0
Светлана Иванова
Светлана Иванова
16 травня 2023, 3:55
#
Безумно за Вас рада!
+
0
Светлана Иванова
Светлана Иванова
15 травня 2023, 17:38
#
Если ранее я восхищалась работой приложения и рекомендовала использовать Монобанк, то сейчас прошу всех сто раз подумать перед тем, как становиться клиентом банка.
В отделениях Universal bank не нашлось ни одного сотрудника, готового взять на себя ответственность за ведение моего вопроса, по телефону же, в чат-боте и комментариях в соцсетях, постоянно меняющиеся менеджеры просто повторяют шаблонные фразы про обращение в правоохранительные органы и никак не пытаются помочь решить проблему.
Что ж, буду продолжать освещать эту ситуацию по максимуму в соцсетях, уже подана жалоба в полицию и НБУ. Могу с точностью сказать, что в моем лице, среди моих близких знакомых и родственников, Монобанк потерял клиентов
+
0
smishno
smishno
15 травня 2023, 18:18
#
Відповідальність за ведення питань, пов’язаних із шахрайством, це відповідальність поліцейських, але ніяк не банківських працівників. А як працівники банку мають вирішити проблему? Самостійно розшукати тих шахраїв і вибити з них повернення коштів чи що?

Замість пустих слів краще скиньте скріни, що це за оплати були і розкажіть всю суть ситуації. Бо тут пишуть всі такі «білі» та «пухнасті», яким відмовили в обслуговуванні/які опрацьовані шахраями/ які взяли кредитні кошти, а банк-негідник хоче назад їх отримати
+
0
Светлана Иванова
Светлана Иванова
15 травня 2023, 21:23
#
О, ещё один скрытый сотрудник банка подоспел)
Я более, чем подробно описала суть ситуации и скрины все у банка есть)
+
+5
Danilich
Danilich
18 травня 2023, 12:47
#
Банк обязан инициировать процедуру чарджбека по запросу клиента, даже если он получил некачественный товар (кирпич вместо телефона) и прошел 3дс верификацию. В худшем случае только проиграете процедуру чарджбека (платно). Вас просто кормят отговорками лишь бы не инициировать процедуру. Если это было мошенничество или вас ввели в заблуждение, то вы можете запросить отзыв платежа в любом случае
+
+3
Светлана Иванова
Светлана Иванова
18 травня 2023, 17:51
#
Здравствуйте. Спасибо за сообщение. Вот и я говорю им, что тот же Приват проводит без проблем эту процедуру, а они ни в какую. Только менеджеры меняются постоянно и талдычат, что мол, нет, нету такой технической возможности, обращайтесь в полицию. И так по кругу
+
0
Danilich
Danilich
18 травня 2023, 12:57
#
Https://www.visa.com.ua/content/dam/VCOM/download/merchants/chargeback-management-guidelines-for-visa-merchants.pdf
Ищите там свою причину, обычный фрод, который должен оспариваться
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.92 41.3206
EUR 44.92 45.4401
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.92 41.3206
EUR 44.92 45.4401
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝 / Пробелы в безопасности и нежелание постараться помочь вкладчикам