Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Жахливе обслуговування.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
libof96355 18 квітня 2023, 10:16
Звернувся із запитом до банку, щодо одного із платежів. Підтримка банку замість того, щоб відповісти на запит — кожні 5 днів, присилає мені одне і те саме повідомлення:

8 квітня — https://prnt.sc/8VFFkeXeAgN1
12 квітня — https://prnt.sc/XQqWZ82I54tK
17 квітня — https://prnt.sc/FKr8DDnxkoge

Це такий троллінг, бо до цього у мене були ще декілька звернень де я просив уточнити сроки відповіді на моє питання. І було вирішено відповідати кожні 5 днів, що срок оброблення заявки — 5 днів.
monobank
Відповідь банку
monobankua 18 квітня 2023, 15:26
Шкода, що сталась така ситуація.
Ми дуже стараємося вам допомогти урегулювати питання по покупці частинами.
Бачимо колеги склали запит за вашим питанням, та зв'язуються з WAYFORPAY, які в свою чергу чекають відповідь від продавця.
Відправляючи вам повідомлення, колеги повідомляють про процес вирішення заявки.
Також за останнім вашим зверненням складено запит на офіційну відповідь.
Інформація зафіксована, відповідь на запит буде надана в обумовлені терміни

Коментарі - 5

+
0
Три літри
Три літри
18 квітня 2023, 11:25
#
Так, а що не так? Питання вирішується, банк інформує про це щоб у клієнта не складалось враження що банк про це забув.

Ти хотів щоб тобі нічого не надсилали до моменту остаточного вирішення?
+
+23
aliwka3
aliwka3
18 квітня 2023, 13:36
#
Вам же пишут что ждут ответа от магазина, а если не писать через 5 дней, начнете писать вы: А ВЫ ПРО МЕНЯ НЕ ЗАБЫЛИ?
+
+1
libof96355
libof96355
18 квітня 2023, 17:24
#
Для архіву:

Я здійснив платіж WAYFORPAY, скориставшивсь послугою оплата частинами. Платіж стосувався оплати навчального курсу. Оскільки надана послуга відрізнялася від опису цієї послуги, і мені не вдалося домовитися з продавцем, я подав запит до банку стосовно можливості оскарження (диспуту платежу). Також я зазначив про можливе незаконні дії продавця, які стосуються надання навчальних матеріалів про Несанкціоноване втручання в роботу ЕОМ, використання банківських карток третіх осіб. Я не отримав відповіді стосовно максимальних сроків вирішення мого запиту, а також відповіді стосовно прийняття або вікликання моєї заявки щодо оскарження платежу. Прошу проінфомувати, чи була принята чи відкликана заявка про оскарження платежу.

Також, при зверненні на гарячу лінію 0 800 205 205., співробітрик банку надав суперечливу інформацію про те що немає максимальних сроків щодо розгляду заявок про оскарження платежів і про те що сроки розгляду заявок залежать від типу транзакції. Прошу спростувати цю інформацію.
+
+15
Jokets
Jokets
19 квітня 2023, 17:07
#
Если у вас открыт договор оплаты частями то банк его не отменяет, к слову. Договор отменяет продавец — если что-то не так то пожалуйста в полицию и там пишите заявление
+
0
tinapa9580
tinapa9580
20 квітня 2023, 13:25
#
Для архіву:

Повернення коштів — https://prnt.sc/DvRFlAf3umzo
Повідомлення про добровільне повернення коштів — https://prnt.sc/ZwYHDBafkgCj

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.85 42.3496
EUR 49.29 49.95
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.85 42.3496
EUR 49.29 49.95
Всі курси банку