Невдалий перехід до СЕП-4. За усі їх проблеми — відповідальні інші банки.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 42.1 | 42.5405 |
| EUR | 49.3 | 49.99 |
| Всі курси банку | ||
«В суботу, 1 квітня, запрацювало нове покоління Системи електронних платежів Національного банку України (СЕП). Відтепер система функціонує на базі міжнародного стандарту ISO 20022 та доступна для проведення міжбанківських платежів 24/7»
Проте, воно як виявилось запрацювало не в усіх. Monobank пасе задніх та не проводить операції в вихідні та неробочий час.
Як складалася ситуація?
1.04 увечорі зробив переказ за реквізитами з Моно до Сенс Банк, проте вже станом на 2.04 нічого не надійшло. Написав до підтримки з питанням чи є ви учасником СЕП-4.
Відповідь:
«Ми є учасниками нової версії системи електронних платежів і проводимо платежі за реквізитами в період з 1:30 до 22:30 в режимі онлайн. Даний термін зарахування/відправки платежів діють тільки якщо 2 банка учасника платежу є учасниками нової версії СЕП. Тому якщо банк-одержувач є учасником цієї версії, тоді платіж буде зарахований сьогодні орієнтовно протягом години. Якщо банк-отримувач не є учасником нової версії, в такому випадку терміни зарахування таких платежів до 3-х робочих днів»
«Так, ми є учасниками СЕП4»
«На жаль, для уточнення можу лише порадити звернутись у банк отримувач, тому як з нашої сторони кошти були успішно переказані, та мали надійти отримувачу протягом години»
Ну то добре, думаю я, хоча яка година) вже пройшло пів доби.
Роблю ще один переказ за реквізитами на той самий рахунок… Нічого.
Думаю, ну щож ви брехуни такі)) Вирішив перевірити на практиці.
Роблю операцію на цей рахунок з Райфу та з рахунку Сенс Банку до Райфу. Та й що ж воно?
А все гаразд, платіж за реквізитами у обох надходить менш ніж за годину.
Думаю, що на це вже мені підтримка не зможе відповісти — йдіть до інших банків, у нас все гараз та працює. Але ж ні, що пишуть:
«З нашої сторони відсутні складнощі що могли призвести до затримки. Кошти з нашої сторони були надіслано успішно в адресу реквізитів що вказано у переказі»
Це стає вже смішно, адже я відправив навіть скріни доказів. Кажу давайте фіксувати скаргу, адже окрім шаблоних відповідей ніякого рішення чи їх спроб немає. Зафіксували.
Після чого нарешті хоч якісь питання почались та оператор перевірив айбан на який було відправлено переказ.
Доходимо до кульмінації цього видовища, повідомлення виглядає так:
«Додатково уточнив по вашому питанню у фахівців, ми розуміємо, що можливість відправлення платежів у вихідні дні та неробочий час є дуже важливою для наших клієнтів. На жаль, тимчасово з нашого боку це неможливо. Нам потрібен час, щоб переналаштувати внутрішні процеси. Суму вашого переказу буде відправлено у найближчий банківський день — 03.04.2023. Вибачте, що завдали вам незручностей, з 03.04 подібних затримок не буде відбуватись»
Це феєрична кінцівка, яка заслуговує цього відгуку. Тобто протягом усього цього часу платіж нікуди навіть не був відправлений.
Тому не довіряйте Моно, адже завжди будуть казати, що у нас все добре та зсилатися на інших, коли у самих проблеми. Перевірено на собі та з доказами.
З 01.04.2023 ми переходимо на роботу з СЕП-4, тому нам потрібно трохи часу, щоб переналаштувати внутрішні процеси.
Платежі за 01-02. 04. 2023 будуть проведені 03.04.2023
Та вже з 03.04.2023 при відправці переказу за реквізитами у вихідні дні, з нашого боку відправка платежу буде відбуватися у той же день, і дата валютування у квитанції буде день відправки платежу.
Також колеги передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Вибачте, що завдали вам незручностей.
Сподіваємось на те, що надалі наша з вами співпраця приноситиме лише позитивні емоції