Не повернули комісії при оплаті OLX через UAPAY
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 15
А я казав що ці поблажки зіграють в поганому напрямку для Монобанку, бо люди будь вимагати для себе особливого ставлення всупереч тарифам.
При списані не було чітко вказано, що комісія складе майже 600 грн.
Де саме не було вказано? Ти переводив гроші за допомогою застосунку Монобанку? Якщо ні то звідки десь на сайті ОЛХ з'явиться інформація про тариф банку якому належить твоя карта? Ти сам повинен знати ці тарифи.
При списані не було чітко вказано, що комісія складе майже 600 грн.
Де саме не було вказано? Ти переводив гроші за допомогою застосунку Монобанку? Якщо ні то звідки десь на сайті ОЛХ з'явиться інформація про тариф банку якому належить твоя карта? Ти сам повинен знати ці тарифи.
А про это давно уже говорились, что чем больше банк пытается угодить всем подряд, потом ему же этим и будут попрекать. В итоге чел пишет отзыв потому что ему не сделали возврат комиссии которой не должно быть лишь потому что где-то был подобный отзыв. Моно пора задумываться кого они обслуживают и удалять подобных клоунов из обслуживания навсегда
- +
- +60
- Polzovatelmono
- 24 березня 2023, 1:12
- #
Є два варіанти повернення платежу, це:
Скасування й поповнення на картку. Коли продавець скасував замовлення вам ОЛХ просто відправив кошти на картку замість скасування, тому комісія не повернулась.
Якщо б ОЛХ зробив саме СКАСУВАННЯ операції, комісія б теж повернулась.
Якщо і є питання — задавайте їх ОЛХ/UAPay
А взагалі, під час підтвердження операції в застосунку (коли ви робите свайп) можна побачити суму комісії, якщо відкрити очі :)
Как и 90% «гневных «отзывов на сайте этот отзыв из той же истории- клиент сам по своей невнимательности и разгильдяйства не досмотрел условия операции, но виноват все равно банк)))
- +
- +12
- Oleksii Ch
- 24 березня 2023, 7:24
- #
Якщо він платив через сайт або в застосунку, то там нічого не буде — максимум віконце 3ds
Тут питання до Upay — якого дідька вони повернення коштів таким чином роблять. Тримали б в холді гроші до завершення угоди.
Доречі Upay — така каламутна конторка. Фактично створили або притягли до справ мерчант, який монопольно процесить всі операції. Окремої уваги варті нструкції, де шукати гроші в разі проблем — треба йти відновлювати пароль на Upay та далі шукати там. Фактично, кожен користувач OLX автоматично ділиться персональними даними з третьою конторою.
Тут питання до Upay — якого дідька вони повернення коштів таким чином роблять. Тримали б в холді гроші до завершення угоди.
Доречі Upay — така каламутна конторка. Фактично створили або притягли до справ мерчант, який монопольно процесить всі операції. Окремої уваги варті нструкції, де шукати гроші в разі проблем — треба йти відновлювати пароль на Upay та далі шукати там. Фактично, кожен користувач OLX автоматично ділиться персональними даними з третьою конторою.
Авторе, це не воно?
Переказ з картки на картку або поточний рахунок фіз. особи в будь-якому українському банку — 4% за рахунок кредитних коштів.
Про ваш приклад-раніше моно було, зараз не моно.
Якщо замовлюєте щось, мабуть треба було забронювати та уважніше треба бути з кредитними коштами.
Переказ з картки на картку або поточний рахунок фіз. особи в будь-якому українському банку — 4% за рахунок кредитних коштів.
Про ваш приклад-раніше моно було, зараз не моно.
Якщо замовлюєте щось, мабуть треба було забронювати та уважніше треба бути з кредитними коштами.
Я бы дал совет банку не делать исключений клиентам, потому что это создает предент, и наглость остальных. негатив не нужно поощрять
На OLX пишут же, что возможно комиссия со стороны банка, особенно в случае платежа кредитными средствами.
- +
- +40
- Володимир ІТ
- 24 березня 2023, 17:49
- #
Тут хрєново вчинив тіки продавець товару (абож сам ОЛХ), замість ініціювання відміни транзакціі просто повернули суму окремим платежем.
Чому торгова точка не провела скасування операції, а зробили повернення, у нас, на жаль, інформація відсутня
а яка власне різниця, повернення чи скасування, банк бачить, що кошти повернуті, але ж залупитись треба
а яка власне різниця, повернення чи скасування, банк бачить, що кошти повернуті, але ж залупитись треба
Потому-что деньги переводяться, а не блокируются и комиссия уже взымается.
- +
- +45
- Oleksii Ch
- 25 березня 2023, 8:23
- #
Тому що в банківському дата-центрі не сидять ельфи Санти, та не вирішують — цей хлопчік гарно поводився, тому повернемо йому комісію; а цей — поганець, най втратить 4%.
Відміна холду та окремий переказ для повернення — це дві зовсім різні операції. Не банк отримувача вирішує, якак операція призводить врешті до повернення коштів на рахунок клієнта. Тут всі питання до Upay.
Відміна холду та окремий переказ для повернення — це дві зовсім різні операції. Не банк отримувача вирішує, якак операція призводить врешті до повернення коштів на рахунок клієнта. Тут всі питання до Upay.
- +
- 0
- SergeyNina
- 25 березня 2023, 20:33
- #
Вам лучше адресовать этот вопрос Олх.
Имхо при отмене заказа должны возвращаться деньги полностью иначе это просто развод. Можно наделать объявлений и закрывать заказы и просто зарабатывать на комиссиях
А можно платить белой картой монобанка (или любой другой картой без комиссии за перевод с карты на карту) и не быть тупо#@$ым идиотом…
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Через 40хв продавець написав, що в нього більше немає цього товару і скасував замовлення. Кошти повернулись, тільки без комісії.
Звернувся в підтримку Моно. Чіткої відповіді від них так і не отримав. Мовляв комісія при повернені не повертається і все. Знайшов на мінфіні випадок такий же (https://minfin.com.ua/ua/company/monobank/review/237207/), як у мене. В людини було теж олх, теж повернення і теж без комісії. В коментарях автор написав, що банк все-таки повернув кошти. Навів цей кейс в чаті з Моно, у відповідь — «при скасуванні платежів комісія з боку банку не повертається однаково для всіх клієнтів». Переслав ще раз своє ж повідомлення з коментарем автора, що йому повернули кошти, оператор підтримки написав: «ми не консультуємо по рахункам та операціям інших клієнтів».
Так все ж таки, Монобанк, правила для всіх клієнтів однакові, чи бувають клієнти кращі за інших?
Дійсно, на жаль, можуть виникати ситуації, коли при оплаті через термінал може бути додаткова комісія в рахунок кредитних коштів, це залежить від кодування терміналу
В застосунку є можливість встановити обмеження на проведення таких операції, це можна зробити якщо на головному екрані свайпнути вліво та в самому низу обрати «Перекази на картку за межами застосунку»
Також, при підтвердженні платежу в застосунку тепер відображається інформація про списання комісії, якщо вона буде (https://prnt.sc/9FlwJvJ0_1gi)
Хочемо звернути вашу увагу, що при скасуванні операції (використовується той самий код авторизації операції), комісія також повертається
Але, якщо це не скасування, а повернення коштів окремою транзакцією, то комісія не повертається
Чому торгова точка не провела скасування операції, а зробили повернення, у нас, на жаль, інформація відсутня