Банк отвратительный
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 41.92 | 42.3693 |
| EUR | 49.3 | 49.98 |
| Всі курси банку | ||
В начале декабря отказали в обслуживании.
Я позвонил на горячую линию спросил по чему — на всё стандартный шаблонный ответ.
Я спросил можно ли остаток средств снять в кассе универсал банка — мне сказали да, конечно идите. Пришёл в банк на меня сотрудники как на идиота смотрят… не понимают что я им говорю, в банке звоню на горячую линию — говорят нельзя. В г. Днепр одно отделение и находиться оно в жопе мира, в итоге имею 3 потерянных часа. Дальше веселее.
В середине января мне пришла бумажка о том что все счета закрыты.
Ну в этой справке было написано что инициатором закрытия счёта являюсь я (???)
Потом вообще выяснилось что счета не закрыты и там есть какие то деньги.
Когда я начал спрашивать как так, почему счёта не закрыты если мне пришёл документ который свидетельствует об обратном — они нафиг меня заблокировали по телефону, в телеграмме, в Вайбере, в мессенджере. И единственным каналом связи осталась почта (в 2000 году живем) — на которую они к слову тоже отвечают только на «удобные» письма.
Не банк, а полное дно, надеюсь они это прочитают (если всё же да, то разблокируйте меня в телеграмме вы мне нормальную справку так и не прислали!!!)
С абсолютным не уважением.
Данил.
На жаль, інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує все, що відбулося.
Ми не можемо повідомити більше деталей, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося, адже у такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим.
Хочемо звернути вашу увагу, що банк діє відповідно до Умов та правил, з якими ви ознайомлювались та погоджувалися під час відкриття картки.
10. Заключні положення
10.4.1. Договор може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін.
І банк приймає виважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію з різних перевірених джерел.
Також
10.7. Відносини між Сторонами ґрунтуються на принципах взаємної поваги та шанобливого ставлення. В разі якщо Клієнт виявляє неповагу до працівників Банку та/або застосовує ненормативну лексику, в тому числі через соціальні мережі, Банк має право відмовити у наданні послуг із застосуванням Каналів дистанційного обслуговування або повідомити Клієнта про розірвання Договору за ініціативою Банк