Банк не намагається зрозуміти важку ситуацію, та не йде на зустріч
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 41.92 | 42.3693 |
| EUR | 49.3 | 49.98 |
| Всі курси банку | ||
Я працював в інтернеті, але після 24 лютого робота була втрачена оскільки моє місто Херсон було окуповане в перші дні, а під час окупації інтернету не було взагалі, або був дуже поганої якості. Тож я не мав доходу та не мав змоги продовжувати сплачувати борг. Потім я виїхав за кордон, де також не мав доходу, а отримував лише соціальну допомогу від держави, яку не мав права відправляти в Україну. Через незнання мови не міг знайти роботу. Та ось лише на початку лютого 2023 року знаходжу роботу та починаю працювати. Розуміючи необхідність сплати боргів, одразу ж починаю рахувати для себе скільки зможу віддавати щомісяця.
Бачу повідомлення від Монобанку від 28 січня 2023 року: «Погасіть увесь борг у сумі 47600 грн протягом 30 календарних днів з моменту направлення цього повідомлення. Щоб повернутися до стандартного графіка оплати, Вам необхідно протягом 30 календарних днів з моменту направлення повідомлення погасити прострочені та поточний платіж 12106 грн».
Всю суму я сплатити не міг, але мене зацікавила можливість сплатити 12106 грн, щоб повернутися до звичайного графіку. Я пишу в підтримку, описую ситуацію і кажу, що тепер маю роботу і маю змогу нарешті сплачувати борг, тому хочу повернутися до звичайного графіку. Але першу зарплатню отримаю 10 березня, а в цьому повідомленні написано що у мене лише 30 днів (до 28 лютого). Питаю чи матиму змогу сплатити в березні щоб повернутися до регулярного графіку (всього лише на 10 днів пізніше, ніж вони вимагають). На що мені відповідають шаблонними фразами, кажуть що я повинен якомога раніше сплатити, і не дають чіткої відповіді. Я думаю «ну добре, щоб показати бажання сплачувати борг закину максимум що можу зараз — 2000 грн. Буду сподіватись що в березні банк надасть можливість сплатити десь 12 тисяч гривень, чи дещо більше, аби повернутися до звичайного графіку сплати, та буду сплачувати регулярно щомісяця, аби у банку більше не було претензій».
Сьогодні, 28 лютого 2023 року, отримав повідомлення, що тепер банк вимагає від мене негайної сплати всієї суми боргу — 45000 грн. Знову пишу в підтримку, знов описую ситуацію, що був на окупованій території, ось нарешті маю роботу та зможу сплачувати, але всю суму внести не зможу, хотів би сплатити необхідну частину і повернутися до звичайного графіку платежів. Перший платіж готовий внести через 10 днів, 10 березня, одразу як отримаю першу зарплатню. Отримую відповідь, що банк вимагає лише повної сплати заборгованості. Ніяких реструктуризацій банк не надає, зрозуміти мою ситуацію взагалі не хоче, каже що якщо я не сплачу повну суму то подаватимуть до суду.
Тепер я порівняю з іншими банками. Маю також борг 70000 грн в другому банку і 20000 грн в третьому, вони одразу зрозуміли мене і ми домовилися з ними про реструктуризацію. Тепер я щомісячно сплачуватиму суму, яка влаштовує і мене і ці банки, тож з ними питання вирішене. Монобанк ніяк не йде на зустріч, не дивлячись на те, що я кажу, що через 10 днів зможу внести 12000 грн, щоб повернутися до регулярного графіку. Натомість, вони кажуть що якщо я не внесу повну суму, то подаватимуть до суду. Хоча я знаходжусь за кордоном, жодної власності в Україні не маю, і взагалі не розумію як судова справа може змусити мене швидше повернути борг, якщо це фізично неможливо. Мені здається, що обидві сторони зацікавлені знайти компроміс, щоб борг сплачувався якнайшвидше, але, як я бачу, Монобанк у цьому не зацікавлений.
Побачивши ставлення трьох різних банків до моєї складної ситуації під час війни, можу сказати, що коли все це закінчиться, більше не матиму бажання бути клієнтом Монобанку.