Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Не прийшов переказ

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ksenia Viktorovna 26 січня 2023, 14:20
16.12.2022 мені був відправлений SWIFT-переказ, який так і не дійшов. На початку січня зі мною зв’язався представник монобанку, він відправив неофіційний запит у банк-кореспондент, який зазначив, що мій платіж на розгляді, бо у мене прописка Луганської області. Представник порадив вирішити це питання через банк-відправник. Що я і зробила. Через банк-відправник банку-кореспонденту було надано уточнюючі дані щодо мого постійного проживання та перебування у місті Києві. 17.01 банку-відправнику було надано дані від банка-кореспондента, що мої дані уточнені, їх розгляд завершено у позитивному ключі та що кошти будуть зараховані мені протягом 2−5 днів (залежить від мого банка-отримувача, тобто МОНОБАНКА). Але пройшло 9 днів, 6 з яких робочі, а грошей немає. Підтримка Монобанку у месенджерах вкрай некомпетентна. Вони просто не читають запитання. Бо як ще пояснити те, що ти задаєш одне питання, а відповідь отримуєш на інше. Також, як з’ясувалося, такі проблеми виникають тільки з банком-кореспондентом Монобанку — DeutscheBank. При цьому у людей, які обслуговуються у Приваті, таких проблем з затримками платежів немає.
monobank
Відповідь банку
26 січня 2023, 14:36
Розуміємо, що ситуація неприємна
На поточний момент питання знаходиться на розгляді у відповідальних співробітників нашого банка-посередника DEUTSCHE BANK
На жаль, ми зі свого боку не можемо вплинути на зарахування платежу, оскільки це політика банку-посередника
Колеги напишуть їм з проханням пришвидшити перевірку та відправити нам платіж, для подальшого зарахування на ваші рахунки, але, на жаль, гарантувати зарахування не можемо
Сподіваємося, що вже найближчими днями кошти будуть у вас на рахунку

Також, перевіримо діалоги з підтримкою та проведемо роботу над помилками
Приносимо вибачення за незручності

Коментарі - 1

+
0
zig4free
zig4free
26 січня 2023, 23:32
#
Лучше бы банк посредник сменили, из-ха ДойчеБанк уже очень много ваших клиентов пострадали, но как видно банко это нормально…
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.92 42.3693
EUR 49.3 49.98
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.92 42.3693
EUR 49.3 49.98
Всі курси банку