Монобанк списує самовільно кошти
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 12
Самовольно списывает тут магазин, а не банк.
Вам нужно обращаться к продавцу — если не будет адекватного ответа, или нет возможности связаться — оформляйте чарж-бек.
Вам нужно обращаться к продавцу — если не будет адекватного ответа, или нет возможности связаться — оформляйте чарж-бек.
Нажаль можливості поїхати назад за для вирішення цієї проблеми з магазином особисто — не можливо.
А зачем ехать? Все можно делат удаленно.
Тому що банк просить квитанції про повернення . Інакше оскарження немає змісту.
Так тебе жеж деньги очень давно вернули — на каком основании было повторное списание через 8 месяцев? Что по этому поводу пишет поддержка?
Поддержка имеет больше информации о транзакции. Тем более в истории транзакций уже должна быть информация — списание за покупку, возврат и сейчас опять списание через 8 месяцев. Да большая проблема в уровне компетентности поддержки.
Такое списание через 8 месяцев без какой либо свежей авторизации очень странно…
По идее такой тип транзакции легко оспорить
Поддержка имеет больше информации о транзакции. Тем более в истории транзакций уже должна быть информация — списание за покупку, возврат и сейчас опять списание через 8 месяцев. Да большая проблема в уровне компетентности поддержки.
Такое списание через 8 месяцев без какой либо свежей авторизации очень странно…
По идее такой тип транзакции легко оспорить
Так вот в тому й проблема що банк тепер всі проблеми просто перекидає на мене тому що пишуть зо мені треба якісь докази повернення яке було більше 8місяців тому .
Тобто мені тепер самому потрібно списуватися з магазином і вирішувати цю проблему хоча це мала би бути робота служби безпеки банку чи як .
Таким же способом ви можете повернути якусь річ , вам повертають кошти, а потім магазин через жовгинитермін вирішує знову списати з вас кошти .
- +
- +30
- SergeyNina
- 21 січня 2023, 8:01
- #
Вам нужно обратиться в суппорт магазина, пусть смотрят почему так вышло через 8 месяцев.
Виходить щоб уникнути шахрайства з боку клієнта банку він не можу відмовити у списанні коштів через 8місяців але зовсім не задається питанням шахрайства зі сторони робітників тої торгової точки . Монобанк — народний банк !
- +
- +24
- dizzbalanser22
- 21 січня 2023, 17:21
- #
А чому банк взагалі має задаватися питанням шахрайства торгової точки? Банк не поліція, тим паче магазин взагалі в іншій країні знаходиться
Так , спеціалісти з монобанку зв’язались зі мною і попросили якісь квитанції що підтверджують повернення ! Через 8місяців !!! Тобто повернення товару можливе в 14дніа -місяць, а повторне списання і підтвердження потрібні навіть після 8місяців .
Вам стоит понять что это не правила моно, это правила платежных систем, такое бы случилось в любом банке мира. Все что может моно — это подать запрос на оспаривание. А предоставить доказательства это в ваших же интересах, ведь если вы диспут проиграете (то есть деньги через 8 месяцев были списаны обоснованно) с вас еще и комиссию возьмут)
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.6493 |
EUR | 42.85 | 43.5996 |
Всі курси банку |
Банк не може відмовити в списанні, щоб уникнути шахрайства
І таке списання може пройти повз інтернет ліміту, в мінус і навіть із заблокованої картки
При цьому, якщо клієнт послугу/товар не отримав, банк може виставити диспут для заперечення суми списання через платіжну систему.
Також клієнт може спробувати самостійно зв'язатися з торговою організацією.
Наші колеги зв'язалися з вами поштою, для допомоги у вирішенні питання