Чекаю SWIFT-переказ 3 тижні
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Монобанк дуже мене розчарував. 3 тижні тому, 16.12.2022 мені був відправлений SWIFT-переказ, який досі не надійшов. Неодноразово зверталася у підтримку монобанку, але моє питання так і не було вирішене. Служба підтримки відповідає шаблоними фразами, які зовсім не є відповідями на мої питання. Служба підтримки посилає мене до банка-відправника, я ж, в свою чергу, до банка-відправника неодноразово з цим питанням зверталася, всі необхідні документи та іниормацію від банка-відправника отримала і передала монобанку, який все рівно стверджує, що грошей «нема», хоча банк-відправник стверджує, що переказ усспішний і квитанцію про успішний переказ мені надсилає. Підозрюю, що гроші застрягли у банку-посереднику Монобанку. Але Монобанк нічого робити з цим не хоче, а лише футболить мене по 10 колу до банка-відправника. Така проблема не тільки в мене, але Монобанк абсолютно нічого не хоче з цим робити.
Відповідь банку
monobankua
5 січня 2023, 15:09
Для перевірки інформації та для того, щоб розібратися в ситуації, наш співробітник зв'язався з вами по телефону
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 11
Скорее всего проблема в банке посреднике и назначении платежа.
Да и шо там с местом регистрации у автора отзыва?
Я переводы на ФОП счет получаю достаточно регулярно, все проводятся за 1−1.5 дня.
Да и шо там с местом регистрации у автора отзыва?
Я переводы на ФОП счет получаю достаточно регулярно, все проводятся за 1−1.5 дня.
- +
- +2
- SergeyNina
- 5 січня 2023, 6:29
- #
Попробуйте обратиться в суппорт универсал банка. Да это немного дико, но может вам там помогут получить перевод
Ну если перевод остановил посредник, то какие вопросы к моно? Моно конечный получатель и у них денег нету, или сапорт должны *** эти деньги потому что вы так хотите?
Моно должен рассказать, где они застряли. Показать цепочку посредников и дать список
1 банк норм
2 банк норм
…
N банк проблема
…
Моно ждёт
1 банк норм
2 банк норм
…
N банк проблема
…
Моно ждёт
- +
- +1
- Ksenia Viktorovna
- 26 січня 2023, 14:15
- #
Вы персональный защитник Монобанка или вам просто за комментарии доплачивают? Под каждым отзывом вы как в бочке затычка. А по теме вопроса — это банк-корреспондент Монобанка. И с ним постоянно проблемы. Историй таких, как у меня — тысячи, только вот не делается с этим ничего. У клиентов Привата почему-то таких проблем с переводами нет. Вероятно, потому что Приватбанк сразу справку ВПО требует. А Монобанк нет. Как видно, не заинтересован в том, чтобы клиенты оставались его клиентами и дальше. А еще, как оказалось, это не единственный банк-корреспондент Монобанка, есть другой, с которым таких задержек не возникает, можно указать это в переводе, только кто об этом знает? Автоматом все переводы по умолчанию идут через проблемный банк
- +
- 0
- Ksenia Viktorovna
- 26 січня 2023, 14:17
- #
UPDATED. 16.12.2022 мені був відправлений SWIFT-переказ, який досі не надійшов. На початку січня зі мною зв’язався представник монобанку, він відправив неофіційний запит у банк-кореспондент, який зазначив, що мій платіж на розгляді, бо у мене прописка Луганської області. Представник порадив вирішити це питання через банк-відправник. Що я і зробила. Через банк-відправник банку-кореспонденту було надано уточнюючі дані щодо мого постійного проживання та перебування у місті Києві. 17.01 банку-відправнику було надано дані від банка-кореспондента, що мої дані уточнені, їх розгляд завершено у позитивному ключі та що кошти будуть зараховані мені протягом 2−5 днів (залежить від мого банка-отримувача, тобто МОНОБАНКА). Але пройшло 9 днів, 6 з яких робочі, а грошей немає. Підтримка Монобанку у месенджерах вкрай некомпетентна. Вони просто не читають запитання. Бо як ще пояснити те, що ти задаєш одне питання, а відповідь отримуєш на інше. Також, як з’ясувалося, такі проблеми виникають тільки з банком-кореспондентом Монобанку — DeutscheBank. При цьому у людей, які обслуговуються у Приваті, таких проблем з затримками платежів немає.
І в мене аналогічна ситуація. Чекаю з 29 грудня перказ на свій підпріємніцькій рахунок. Monobank стоїть на тому, що всі питання до відправника, видправнік піше, що кошті списано і надсилає квитанції ((((Дуже засмучує таке відношення і відсутність допомоги зі стороні Monobank та інструкцій, що робити в такій ситуації ((
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.2 | 41.6493 |
EUR | 46 | 46.7006 |
Всі курси банку |